Gjest uerfaren Skrevet 7. desember 2005 #1 Del Skrevet 7. desember 2005 Overskriften sier vel i grunnen seg selv..Hadde en middelmåtig one-night-stand med en kamerats kamerat denne helgen. Jeg er ganske ny i gamet etter et flere års langt forhold, og visste ikke helt hvordan jeg skulle oppføre meg etterpå. Sexen var grei nok, men det var så uvant og upersonlig at det ikke var noe kosing etterpå. Er dette vanlig etter en one-night stand? Syntes det ble så kaldt og upersonlig, og visste ikke hvordan jeg skulle oppføre meg når vi evt skulle stå opp sammen, så bestmte meg for å gå. Han fulgte meg til døra og låste meg ut, men det var ikke snakk om å ta initiativ til å ha noe mer kontakt fra noen av oss sin side. Problemet mitt nå er at vi begge skal på middag hos vår felles kamerat på torsdag. Hvordan i all varden skal jeg oppføre meg rundt min one-night-stand og forholde meg til ham. Har overhode ikke lyst til å lage noen stor greie om dette rundt så mange felles kjente. What to do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 7. desember 2005 #2 Del Skrevet 7. desember 2005 Kansje prate med han og ta en avklaring *før* middagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uerfaren Skrevet 7. desember 2005 #3 Del Skrevet 7. desember 2005 men selve problemet mitt er jo å omgås rundt min one-night stand..ganske vanskelig å snakke med ham om at det er vanskelig for meg å vite hvordan jeg skal oppføre meg rundt ham.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ananas Skrevet 7. desember 2005 #4 Del Skrevet 7. desember 2005 Mehehe nå kan du angre nå. ;-) Før middagen kan du gi klar beskjed at for deg var ikke dette noe annet en pulings. Punktum. Vil det bli lettere for deg å omgås han hvis det er på det rene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 7. desember 2005 #5 Del Skrevet 7. desember 2005 Før middagen kan du gi klar beskjed at for deg var ikke dette noe annet en pulings. Punktum. Vil det bli lettere for deg å omgås han hvis det er på det rene? ← Synes ikke det var noe særlig godt forslag - hvorfor skal man si noe sånt? "Døh, du veit at det bare var sex ikke sant?" Blir sikkert myye mer avslappet da, ja Har i grunn ikke noe veldig godt forslag heller, litt pes med en hel middag hvis dere nå er ukomfortable sammen. Le litt og si at "ja, vi ble i det minste bedre kjent" eller noe? Næh, jeg vet sannelig ikke jeg... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litt erfaring Skrevet 7. desember 2005 #6 Del Skrevet 7. desember 2005 Oppfør deg som om ingenting har skjedd. Smil og si hei! Det er det enkleste, og det er sikkert det samme han kommer til å gjøre også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 7. desember 2005 #7 Del Skrevet 7. desember 2005 Oppfør deg som vanlig, dvs slik det var før sexen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #8 Del Skrevet 7. desember 2005 Oppfør deg som vanlig, dvs slik det var før sexen. ← Lett å si da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #9 Del Skrevet 7. desember 2005 Ja, oppfør deg som vanlig og ikke lag en stor sak ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 7. desember 2005 #10 Del Skrevet 7. desember 2005 Åssen da? Det er ikke verre enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #11 Del Skrevet 7. desember 2005 Oppfør deg som om ingenting har skjedd. Smil og si hei! Det er det enkleste, og det er sikkert det samme han kommer til å gjøre også. ← Det har jeg gjort, latet som ingenting. Det funker fett den første pinlige tiden og så roer alt seg. Men jeg har hatt til dels merkelige samtaleemner dagen derpå... "Jaså ja, Frysepulver, du har blå bil du da?" "Eh... Ja..." "Fin da!" "Ja, bedre enn din røde ihvertfall" *kort latter* "Ja, vi får vel gå bort til de andre vel, Frysepulver" "Ja, vi bør nok det" *tusler bort* (Han her ba meg ut via mld senere på dagen og vi datet litt etter det da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 7. desember 2005 #12 Del Skrevet 7. desember 2005 Skjønner at det kan være litt vrient å "være som vanlig" jeg, særlig slik hun beskrev kvelden/natten. Men får man brutt isen ved neste møte kan det jo gå helt fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #13 Del Skrevet 7. desember 2005 Du kan jo berolige ham med at du er gravid med tvillinger eller noe sånt. Så kan han bli litt overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *vimsa* Skrevet 8. desember 2005 #14 Del Skrevet 8. desember 2005 Har du mobilnr eller mailadressa hans? Da kunne du jo sendt han et spørsmål i forkant bare for å avklare og være ærlig. Fortell han at du er litt ukonfortabel med situasjonen, men at du håper dere vil få en fin middag hos deres felles bekjent ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest uerfaren Skrevet 11. desember 2005 #15 Del Skrevet 11. desember 2005 Måtte "dessverre" melde avbud til middagen siden jeg fikk influensa..like greit.. men bare utsette problemet med å å støte på ham igjen da. Hjelp! hvordan skal jeg oppføre meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2005 #16 Del Skrevet 11. desember 2005 Hva med å foreslå et nytt forsøk på ONS som er bedre enn bare middelmådig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2005 #17 Del Skrevet 12. desember 2005 Hvis man ikke vet hvordan man skal oppføre seg etter sex.......... er man da voksen nok til å ha sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 12. desember 2005 #18 Del Skrevet 12. desember 2005 Le litt og si at "ja, vi ble i det minste bedre kjent" eller noe? ← Dette synes jeg var et godt forslag :-D Du kan jo berolige ham med at du er gravid med tvillinger eller noe sånt. Så kan han bli litt overrasket. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prankster Skrevet 12. desember 2005 #19 Del Skrevet 12. desember 2005 Kan ikke skjønne at folk tenker på sånn. Så dere knulla, hva så? Big Fuckin' deal.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pigelill Skrevet 12. desember 2005 #20 Del Skrevet 12. desember 2005 Måtte "dessverre" melde avbud til middagen siden jeg fikk influensa..like greit.. men bare utsette problemet med å å støte på ham igjen da. Hjelp! hvordan skal jeg oppføre meg da? ← Skjønner at du syns dette er vanskelig, spesielt siden du er "fersk" i gamet etter et lengre forhold. Var kanskje ikke så lurt i første omgang med en kamerat av en kamerat... , men nå er det gjort - og du må bare gjøre det beste ut av det. Sannsynligheten for at han er like ukomfortabel som deg er absolutt til stede, men det kan også være at han han ikke tenker mer på saken... Menn ER enklere enn oss damer der, (vi skal tenke, føle, vurdere,analyser så fælt - og gjør ofte ting verre enn det faktisk er...) - så jeg vil tro at neste gang du treffer han er det absolutt best å smile å være blid og prøve å se veldig avslappet ut selv om du stresser som bare det inni deg. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå