AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #1 Del Skrevet 11. november 2022 Noen som har tips om fine kjoler som passer til jul som går an å amme i uten å kle helt av seg? Trenger ikke være ammekjole spesifikt om det feks er mulig å dra kjolen litt ned/til siden over puppen (stretchy stoff, omslagskjole, stor utrigning man kan ha ammetopp under er og aktuelt) Når jeg søker etter ammekjoler er så veldig mange av de kombinert gravid- og ammekjoler.. men jeg er jo ikke gravid lenger og tenker at da blir det jo ikke noe pent når det er ekstra stoff på magen...? Skjønner egentlig ikke hvorfor dette så ofte kombineres, man er jo sjeldent gravid og ammende samtidig. Anonymkode: 43ee1...ba4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 11. november 2022 #2 Del Skrevet 11. november 2022 Jeg har dessverre ikke noe tips å komme med da jeg lurer på det samme selv, ender nok opp med en omslagskjole. Men, enig med deg, rar kombinasjon og det er uten tvil et stort hull i markedet der, pene ammeklær er nesten ikke å oppdrive. Ser mange her inne skriver at det er så enkelt å kombinere vanlig tøy og ammetopp, men jeg synes virkelig ikke det er enkelt. Det lille jeg har av ok ammetøy er nesten det eneste jeg bruker da jeg virkelig føler meg mer komfortabel i det blant folk. Ender alltid opp med å vise «hele puppen» uten ammetøy… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #3 Del Skrevet 11. november 2022 Jeg tenker å kjøre en pen fløyelstopp jeg har liggende sammen med enten skjørt eller penbukse. Syns det er lettere enn å finne en ammevennlig penkjole. Anonymkode: 662fa...487 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #4 Del Skrevet 11. november 2022 Amme-kjoler er bare tull. Mye bedre med et plagg du kan bruke også etter ammeperioden. Omslagskjoler, eller kjoler med litt utringning og elastisk stoff, er lette å amme i. Men jeg foretrakk skjørt og helt vanlig pynte-topp, med ammesinglet under. Da kunne jeg bare dra opp toppen, og hekte av toppen på ammesingleten, så var det ingen som så noe hud i det hele tatt. Anonymkode: 950b9...eb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #5 Del Skrevet 11. november 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: Amme-kjoler er bare tull. Mye bedre med et plagg du kan bruke også etter ammeperioden. Omslagskjoler, eller kjoler med litt utringning og elastisk stoff, er lette å amme i. Men jeg foretrakk skjørt og helt vanlig pynte-topp, med ammesinglet under. Da kunne jeg bare dra opp toppen, og hekte av toppen på ammesingleten, så var det ingen som så noe hud i det hele tatt. Anonymkode: 950b9...eb6 Ja vil helst ha en kjole som også funker etter ammeperioden. Altså enten ikke så åpenbart en ammekjole, eller bare en vanlig kjole som funker til amming. Jeg har et par sånne kjoler men de er sommerkjoler Det siste der med skjørt+topp og ammesinglet under er det jeg som regel har gjort hittil. Det blir kanskje løsningen til jul og, men er og på utkikk etter en kjole om det finnes noen fint der ute 😄 Anonymkode: 43ee1...ba4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livetshemmelighet Skrevet 11. november 2022 #6 Del Skrevet 11. november 2022 Har handlet 1 kjole på bubbleroom og 1 kjole på bonprix. Den på bonprix står det ammekjole på, men ingenting som roper at det er det. Den på bubbleroom er vanlig kjole men med stor utrigning som gjør det enkelt å brette ut puppen bubbleroom har uansett mange fine kjoler som jeg syntes var amme vennlige, helt greie priser også 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #7 Del Skrevet 11. november 2022 Jeg har kjøpt en skjortekjole til julen, da blir det enkelt å kneppe opp. Det blir litt åpent, men med en ammesingelet under går det helt fint blant familien. Todelt fungerer også veldig bra. Jeg har tidligere brukt et pent skjørt sammen med en løs bluse. Bare husk at det må se bra ut med blusen utenpå, så du slipper å stappe blusen ned i skjørtet etter hver amming. Anonymkode: 4bdaa...0f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #8 Del Skrevet 11. november 2022 Skjortekjoler og omslagskjole funker, og det er heldigvis mange å velge I. Går for en du kunne gått i ellers også! Anonymkode: f1922...827 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym6789 Skrevet 11. november 2022 #9 Del Skrevet 11. november 2022 Jeg har kjøpt en svart fløyels-omslagskjole på Lindex, da holder det å løsne litt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #10 Del Skrevet 11. november 2022 Tenker at er det er år det må gå an å se etter skjørt/finbukse og topp så er det når man ammer. Ha en singlet under slik at du kan dra denne ned og toppen opp, så slipper du å vise hverken papp eller mage. Anonymkode: c9e10...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #11 Del Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tenker at er det er år det må gå an å se etter skjørt/finbukse og topp så er det når man ammer. Ha en singlet under slik at du kan dra denne ned og toppen opp, så slipper du å vise hverken papp eller mage. Anonymkode: c9e10...f4e Pupp, ikke papp! Anonymkode: c9e10...f4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå