Gjest Bellatrix Skrevet 6. desember 2005 #1 Skrevet 6. desember 2005 (endret) Enkelte ord er vanskelige. Noen er vanskelige å si, andre er vanskelige å skrive. Alwa har problemer med å skrive diskvalifikasjon. Jeg skulle lese nyheter for en radiostasjon en gang og måtte si ordet fylkeshelsesjef mange ganger før jeg fikk det til. Har dere eksempler på andre vanskelige ord? Endret 6. desember 2005 av Smurf
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2005 #2 Skrevet 6. desember 2005 Fytti katta.Her blir jeg hengt ut i en egen tråd til og med
Gjest Bellatrix Skrevet 6. desember 2005 #4 Skrevet 6. desember 2005 Sofistikert er også et vanskelig ord.
Gjest Gjesta Skrevet 6. desember 2005 #5 Skrevet 6. desember 2005 Hun bare juger. Seffølgelig vet jeg hvordan diskvalifisasisjon skrives
Gjest vimse Skrevet 7. desember 2005 #7 Skrevet 7. desember 2005 Filosofere kan også være vanskelig å skrive, hvis det skal gå fort... Onomatopoetikon også...
Gjest Gjesta Skrevet 7. desember 2005 #8 Skrevet 7. desember 2005 (endret) Atomabsorbsjonspektrofotometeranalysemetodikkproblematikken kan også være litt vanskelig å si. Hvertfall i fylla Endret 7. desember 2005 av ~Alwa~
Gjest Bellatrix Skrevet 7. desember 2005 #10 Skrevet 7. desember 2005 Atomabsorbsjonspektrofotometeranalysemetodikkproblematikken kan også være litt vanskelig å si. Hvertfall i fylla ← Jeg tror du vant!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå