Gå til innhold

Æsj , jeg dreit i senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dreit i senga i natt. Det var bare bittelitt, men det har aldri skjedd noen gang før. Betyr det at jeg prompa også kom det bæsj? Hvis man har vondt i magen og må akutt på do , så våkner man vel håper jeg, eller kan man faktisk bæsje skikkelig på seg i søvne? Bekymret for at det kan skje.

Anonymkode: d65a9...e4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan skje om du er i dyp søvn og har diaré. Samme som man kan tisse på seg i verste fall.

Anonymkode: f2ab3...185

Skrevet

Har gjort det samme selv for noen år siden.
En uke på fylla. Da blir du dårlig i magen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kan skje om du er i dyp søvn og har diaré. Samme som man kan tisse på seg i verste fall.

Jeg har opplevd en gang å få diare mens jeg har sovet, men da våknet jeg og rakk å komme meg på do.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har opplevd en gang å få diare mens jeg har sovet, men da våknet jeg og rakk å komme meg på do.

Så bra for deg da.

Skrevet

blir flau av sånne tråder. er dere 3 år eller??

• Liker 1
Skrevet

Har en vanskelig mage, og igår hadde jeg tatt pillene mine for natten også plutselig begynner magen min. Elendig kombo. Frem og tilbake til do mens jeg ble mer og mer ør. Jeg har et lager av bleier klare for sånne situasjoner, og når jeg følte jeg hadde ok nok kontroll, la jeg meg til å sove, og det var kommet i bleien i løpet av natten. Sliter også med en del luft, og med luft kan det komme avføring, sånn er det. 

En trenger nok ikke ha vanskelig mage til vanlig for å ha et uhell. Det kan skje den beste. Selvsagt ikke noe gøy, men sånt skjer. 💚

Anonymkode: f57e1...ca2

Skrevet

Det kan skje den beste. Skjønner ikke hvorfor det skal lages tråder om det på ulike forum da..........

Anonymkode: 3836d...e49

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det kan skje den beste. Skjønner ikke hvorfor det skal lages tråder om det på ulike forum da..........

Anonymkode: 3836d...e49

Fordi jeg ikke vil bæsje ut senga.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har en vanskelig mage, og igår hadde jeg tatt pillene mine for natten også plutselig begynner magen min. Elendig kombo. Frem og tilbake til do mens jeg ble mer og mer ør. Jeg har et lager av bleier klare for sånne situasjoner, og når jeg følte jeg hadde ok nok kontroll, la jeg meg til å sove, og det var kommet i bleien i løpet av natten. Sliter også med en del luft, og med luft kan det komme avføring, sånn er det. 

En trenger nok ikke ha vanskelig mage til vanlig for å ha et uhell. Det kan skje den beste. Selvsagt ikke noe gøy, men sånt skjer. 💚

Anonymkode: f57e1...ca2

Det gjør visst det. Ikke noe gøy da 😕

• Hjerte 1
Skrevet
bryllup 2025 skrev (12 minutter siden):

Er du 12? Shit happens. At du blir flau er jo fryktelig modent 

Anonymkode: c3583...3e4

Skrevet (endret)

Uhell kan skje alle. Både barn, voksne og eldre. Bare slapp av og ikke tenk på det. Skjedd er skjedd og det kan skje alle.

bryllup 2025 skrev (22 minutter siden):

Folk må få lufte tankene sine, spørre om noe og spørre om råd osv, uten å få sånne unødvendige spørsmål om noen er 3 år/barn. 

Endret av Warrior
Skrevet
bryllup 2025 skrev (2 timer siden):

Hva er det å bli flau for? Dette kan jo skje absolutt alle! 

Ts, du kan både ha prompet og bæsjet, det er sånt som kan skje alle og enhver! Jeg dret meg ut på bussen en gang jeg, ble akutt dårlig og så bare kom det... heldigvis skulle jeg av på neste stopp, og bussen var ganske tom (og ingenting kom gjennom klærne mens jeg satt fordi jeg reiste meg fort opp). Men det var ganske flaut å gå med diare i buksen de få minuttene det tok å gå fra bussen🙈

Anonymkode: 416f2...341

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...