Gå til innhold

Har dere begynt på julegavene?d

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke begynt enda, men prøver å lage meg en plan på hva jeg skal kjøpe. Da kan jeg kanskje få en god handel nå i black friday måneden😅 Har dere tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har planlagt, men ikke kjøpt. Vi får baby i starten av desember, så vi skal lage sånne hånd/fotavtrykk og sette det i ramme med et bilde og gi til besteforeldre og tanter/onkler, men da må først ungen komme 😂 mer enn det kommer vi ikke til å styre med i år. Vi er ikke en familie som fokuserer på masse gaver uansett.

Anonymkode: 5b8ea...cf6

• Liker 1
Skrevet

Nei, pleier å vente til 23. desember med slikt.

• Nyttig 1
Skrevet

Nesten ferdig 😃

Anonymkode: c9944...748

Skrevet

Har ikke begynt, å tenke på julegaver. Spør i slutten av november hva folk ønsker seg, så slipper jeg å kjøpe ting de ikke har brukt for.

Anonymkode: 6aa75...dd6

Skrevet

Har kjøpt eller bestillt alt unntatt 3 og skal være ferdig til desember kommer 

Anonymkode: f0a3c...d72

Skrevet

Gir ikke julegaver og julen er så mye bedre uten ❤️

Anonymkode: 82360...534

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Er ferdig. Mangler bare å kjøpe julehefte, det er det eneste bestefaren min ønsker seg, hver jul 😄

Anonymkode: caf72...c41

Skrevet

Akkurat ferdig, liker å lage en plan og ta alt på en dag. Hater shopping.

Anonymkode: ac44d...74b

Skrevet

Har begynt- venter også litt på Black Friday salgene og håper jeg får noen gode kupp!

Gjest Anonyme-meg
Skrevet

Har ikke begynt å tenke på det enda. Med ønskeliste fra de jeg skal kjøpe til. Pleier jeg å bruke 1-2 dager. Syns det gir god stemning å handle inn gaver 🎄🎁🎅

Skrevet (endret)

Nei. Aner ikke hva jeg skal kjøpe til folk. Får kanskje noen til å kjøpe for meg. Med mine penger så klart. Bestiller av og til på nett for å gå på shopping hater jeg, men aner jo ikke hva jeg skal gi. Er også alltid sent ute hvert år med julegaver. Som oftest i desember en gang jeg starter. 

Endret av Warrior
Skrevet

Nei 😅

Har skrevet ned alt som eg skal kjøpa. Planen er der, men den må bli utført. Ferdig med adventskalender. 

Anonymkode: 54343...a90

Skrevet
ms. Perfect skrev (1 time siden):

Jeg har ikke begynt enda, men prøver å lage meg en plan på hva jeg skal kjøpe. Da kan jeg kanskje få en god handel nå i black friday måneden😅 Har dere tips?

Ja har begynt! Bare venter på siste ønskelisten men den kommer alltid 2-3dager før jul for det er så vanskelig å bare komme med den npr du spør 2-3måneder før jul. Hvert eneste år! For du vet du bruker goood tid...Og purre og purre! Vurderer å drite i det snart. Men kjipt for niesene mine da!

Anonymkode: 628fa...40c

Skrevet

Har kjøpt 4 gaver! 🙌 mangler vel rundt 15. 

Anonymkode: b1aea...669

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...