Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg prøver meg på denne tråden her. Vi venter barn i februar, og vi driver å ser på litt baby/barneutstyr vogn, sete osv. Men nå nærmer det seg black week/blackfriday og etter det er plutselig januarsalg, tiden går fort. i og med alt er så innmari dyrt så ønsker vi å se når det er i salg. spørsmålet er om noen som har erfaring når det er lønnsomt å handle utstyr ?  tenker for det meste på vogner, sett med bilsete osv. håper på svar 🙂 

gjerne tips på rimelige nettsider . IKKE brukt. 

Anonymkode: 59005...a0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et tips er iallefall å sjekke prisjakt så du ikke blir lurt av tilbud. Jeg så det var salg 20% på en bilstol jeg skulle ha til småen på barnas hus. Det viser seg at de har satt opp prisen med 1300kr nå til salget, slik at den er dyrere nå med 20% avslag enn før salget 😅 spesielt sjekk prisjakt og prishistorikken på blackfriday tilbud. 

Anonymkode: 25319...8f0

• Nyttig 1
Skrevet

Babycare? Barnas hus har % på vogn/utstyr når du er medlem

Anonymkode: 11eb0...cbb

Skrevet

Finn no. Markedsplass på Facebook. Du får nesten nye barnevogn, senger etc til billig pris. Jeh vet folk bytter vogner som de bytter truser he he..og da selger de vogner mye billigere en i butikken. Pluss mye av baby utstyr blir nesten ikke brukt, samme som klær. Så sats på brukt. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Et tips er iallefall å sjekke prisjakt så du ikke blir lurt av tilbud. Jeg så det var salg 20% på en bilstol jeg skulle ha til småen på barnas hus. Det viser seg at de har satt opp prisen med 1300kr nå til salget, slik at den er dyrere nå med 20% avslag enn før salget 😅 spesielt sjekk prisjakt og prishistorikken på blackfriday tilbud. 

Anonymkode: 25319...8f0

Barnas hus er så sleipe assa! Hvem er eieren? De driver med lokketilbud også, alt er jo alltid utsolgt og det står ofte at de har varer i butikkene, når jeg ringer for de det er tomt, men ikke får endre det hos den som styrer nettsiden.

Anonymkode: b062d...e90

Skrevet

jeg husker det sverre ikke hva den nettsiden ikke heter men det er en nettside man kan bytte klær som ser helt nytt ut

Anonymkode: 501ca...972

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...