Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, for deg som mann har det ikke noe å si hvis du kjøper seksuelle tjenester. 

Anonymkode: cbc5d...76d

Stripping er ingen seksuell tjeneste. Det er dansing i undertøy. Og då ser man høna i .0,34 sekunder.

• Liker 1
Skrevet
Brunello skrev (Akkurat nå):

Få menn får seksuell nytelse av stripping. De dom får det er antakelig de dom er langt fra damer i det virkelige livet.

Hvor tar du dette fra? Løse lufta, egne antakelser, du hørte en si det en gang, eller har du forskningsbasert dokumentasjon å linke til?

Anonymkode: 29543...13e

• Liker 1
Skrevet
8 hours ago, Brunello said:

Barnas penger? Det er de voksnes penger. For alt vi vet er dette bagatellmessige beløp for han (de). 

Dette er felles penger, som skal gå til hus og barna. Tenk å vase bort penger på horer. Hadde blitt så flau og lei meg om det var min far. Unn deg gjerne en ny veske eller kjøp deg en hudkrem fra spaet, ta en tur til Barcelona med vennene om det er penger til overs. Men kjøpe horer? Nei.

Ps. Godt å se det er flere her i tråden som bekrefter det jeg vet om stripping i Norge. Håper de naive her i tråden kanskje får øynene opp litt for det som skjer, selv om de forsvarer med nebb og klør den uskylden og ærlige businessen de tror drives.

Anonymkode: 6ab82...471

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er felles penger, som skal gå til hus og barna. Tenk å vase bort penger på horer. Hadde blitt så flau og lei meg om det var min far. Unn deg gjerne en ny veske eller kjøp deg en hudkrem fra spaet, ta en tur til Barcelona med vennene om det er penger til overs. Men kjøpe horer? Nei.

Ps. Godt å se det er flere her i tråden som bekrefter det jeg vet om stripping i Norge. Håper de naive her i tråden kanskje får øynene opp litt for det som skjer, selv om de forsvarer med nebb og klør den uskylden og ærlige businessen de tror drives.

Problemet med stripping er menneskehandel. Det er et alvorlig problem. At familiefedre ser på damer i undertøy og noen sekunder nakne er ikke et problem i parforholdet.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvis dere har felles økonomi, så skal han ikke bruke felles penger på horer (sorry, det er MYE grums på slike klubber, det betyr ikke at han har tafset på henne eller hatt sex, men det forekommer). En ting er å gå med kompisene dit for å glane og drikke øl, en annen ting er TRE (!) private dans på eget rom. Da er man ikke lenger på "kompisfylla", man går målrettet etter å få en privat opplevelse med en annen dame. Attpåtil betalt med felles penger, som kunne ha blitt brukt på barn, mat osv.

Anonymkode: cbc5d...76d

Nå er ikke jeg noe spesialist på emnet, men det er vel ikke noe som er spesifisert på regningen, akkurat :fnise:

Høres mer ut som han har brukt "feil kort", og/eller betalt for en eller flere fulle kompis/er - spør du meg...   

Om TS synes det er "super-viktig" å vite hvor langt han har gått - så må hun jo spørre han, og ikke spÅå-menn/kååner på KG, lizm... 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvor tar du dette fra? Løse lufta, egne antakelser, du hørte en si det en gang, eller har du forskningsbasert dokumentasjon å linke til?

De få gangene jeg har sett stripping har vært i utdrikningslag og en annen anledning med mange menn samlet. Så og si alle synes det var vesentlig mer pinlig enn seksuelt opphissende. Jeg tipper vi er ganske gjennomsnittlige her og ikke mer pripne enn andre menn.

• Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

For en idiot han har vært. Og angrer uten tvil. Men noen av oss er som deg. Kjærlighet blir snudd til forakt ved svik. Og det er det ikke så enkelt å gjøre noe med. Jeg hadde reagert som deg.

Det kan ikke helt sammenlignes, men min mann, som alltid har hatt min tillit og rikelig med tid til å dyrke sin fritidsinteresse med lange fjellturer over flere dager sammen med turgjengen sin, begynte plutselig å verne veldig om telefonen sin. Tilfeldigvis oppdaget jeg at alle de andre hadde tatt en dagstur da han hadde helgetur, og tilfeldigvis var det ei til som heller ikke hadde snudd. Litt graving, og bildet var tydelig. Samme unnskyldningene. Dakar han som hadde det så travelt med meg som også hadde det travelt (Sex hver kveld, btw) Og det var baare fordi han trengte oppmerksomheten.

Jeg kunne selvsagt latt det passere for å slippe alt styret med en skilsmisse er, med alt det innebærer - grusomt. Men jeg hadde bare ingen respekt eller lidenskap lengre. Han var bare patetisk og ekkel uansett hvor lei seg han var. Alt var ødelagt. Hvis kjærligheten var der kunne det kanskje ordnet seg. Men han slo av en bryter hos meg. Jeg har aldri respektert ham siden. Vi omgås, feirer bursdager og jul sammen, men han er ikke lengre en jeg vil være intim med. Litt  - ekkel. Det var et valg han tok, at han angrer kan ikke ordne dette. Om man knuser et speil, så vil det alltid vises at det er knust uansett hvor god man er med lim.

Anonymkode: dda3f...9d1

Og ja, det må bare være så atletisk det vil, jeg synes den profesjonen er horete, og patetisk. Blaze er like lattis som de østeuropeiske barene. Bimbos som driter seg ut for penger. De blir sett fullstendig ned på, omtalt som horer og kritisert for kroppene sine av bleikfeite menn med det beste den dårlige fysikken sin kan klare av en boner. Stripperene forakter dem gjensidig. Så er det hjem til konemor og gråte - ikke fordi de angrer, men fordi de ble ferska. Ikke rart at kvinner som har ryggrad reagerer som TS her. Bryteren er av.

Anonymkode: dda3f...9d1

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, ChadMcChadson said:

Strippeshow er strippeshow.

Dette er like patetisk som å si at "det var jo ikke utroskap siden kun skjedde en gang" 😂

Du aner ingenting om kvaliteten i strippeklubbene i Oslo siden du trolig aldri har betalt for en lapdance eller strippeshow.

Kvaliteten er vel kjipere enn ellers i verden der strippere stapper bananer i dåsa på scenen (noe som hadde skapt furore i puertianske Norge) og koster 3 trillioner ganger mere.

Lap dance er vel same shit som overalt på jorda.... noen som danser foran deg  og viser tits, ass and pussy mens du betaler blodpenger for det og aldri får røre henne.

Kjedelige saker!
Ta det fra en mann som har jobbet på strippebule og vært på horehus og strippebuler mange ganger i utlandet.

Hey... utlandet! Det hender jenter tar iniativet til at vi skal dra dit.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Helt enig med deg. 

Men, denne tråden tiltrekker seg dessverre ekle menn i hopetall, så jeg logger av denne diskusjonen. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Helt enig med deg. 

Men, denne tråden tiltrekker seg dessverre ekle menn i hopetall, så jeg logger av denne diskusjonen. 

Åh ekle menn som vil gå på strippebule og se grådige kvinnfolk full av kokain (tatt på eget iniativ) som elsker penger!
Åh buhuhu! Så slem de er!

Skrevet
23 minutter siden, ChadMcChadson said:

Strippeshow er strippeshow.

Dette er like patetisk som å si at "det var jo ikke utroskap siden kun skjedde en gang" 😂

Du aner ingenting om kvaliteten i strippeklubbene i Oslo siden du trolig aldri har betalt for en lapdance eller strippeshow.

Kan du ikke lese heller nå? «(...) Likefullt for å nyte synet av halvnakne menn (…)». Jeg skriver jo at premissene er de samme? 

Det jeg er uenig i er at du skriver at damer er mye mer klåfingra, og derfor venter jeg fortsatt på svar om hvor alle disse mannlige strippeklubbene er som disse klåfingra damene som du refererer til reiser?

Selv uten å ha vært på strippeklubb i Oslo, så vet vel de aller fleste at Chippendales er hakket mer profesjonelt og underholdende enn en strippeklubb i Oslo. Blir jo som å sammenligne Sirkus Arnardo med Sirque Du Solei, kvalitetsmessig.

Anonymkode: 32bb7...980

Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (Akkurat nå):

Åh ekle menn som vil gå på strippebule og se grådige kvinnfolk full av kokain (tatt på eget iniativ) som elsker penger!
Åh buhuhu! Så slem de er!

Jo mer du skriver jo dummere fremstår du. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
1 hour ago, luna1 said:

Jo mer du skriver jo dummere fremstår du. 

Ja, for jeg har jo NULL erfaring etter å ha jobbet i sånne yrker!
Er du DUM eller?

Skrevet

Cirque du Soleil* 

gikk litt fort i svinga der..

Skrevet
Heydayotheinterweb skrev (Akkurat nå):

Ja, for jeg har jo NULL erfaring etter å ha jobbet i sånne yrker!
Er du DUM eller?

😂 Keep going and prove my point. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest ChadMcChadson
Skrevet (endret)
8 minutter siden, Heydayotheinterweb said:

Kvaliteten er vel kjipere enn ellers i verden der strippere stapper bananer i dåsa på scenen (noe som hadde skapt furore i puertianske Norge) og koster 3 trillioner ganger mere.

Lap dance er vel same shit som overalt på jorda.... noen som danser foran deg  og viser tits, ass and pussy mens du betaler blodpenger for det og aldri får røre henne.

Kjedelige saker!
Ta det fra en mann som har jobbet på strippebule og vært på horehus og strippebuler mange ganger i utlandet.

Hey... utlandet! Det hender jenter tar iniativet til at vi skal dra dit.

Har vært på strippebule før så er fullstendig klar over hva som skjer der. Er bare litt skeptisk til norske strippebuler for det meste som er norsk holder som oftest lav kvalitet.

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan du ikke lese heller nå? «(...) Likefullt for å nyte synet av halvnakne menn (…)». Jeg skriver jo at premissene er de samme? 

Det jeg er uenig i er at du skriver at damer er mye mer klåfingra, og derfor venter jeg fortsatt på svar om hvor alle disse mannlige strippeklubbene er som disse klåfingra damene som du refererer til reiser?

Selv uten å ha vært på strippeklubb i Oslo, så vet vel de aller fleste at Chippendales er hakket mer profesjonelt og underholdende enn en strippeklubb i Oslo. Blir jo som å sammenligne Sirkus Arnardo med Sirque Du Solei, kvalitetsmessig.

Hva tror du menn gjør når de er på strippeklupp? Nyter de ikke synet av halvnakne kvinner?

Kvinner ER mer klåfingra. Dette er ikke noe nytt for de som faktisk jobber som mannlige strippere. Har vært tråder på tråder hvor mannlige strippere blir spurt åssen det er å være stripper. Hvor de aller, aller fleste svarer at kvinner ofte ender opp med å skade dem nedentil fordi de oppfører seg som dyr. Jepp. Selv da chippendales var innom en norsk by så sa de at de var positivt overrasket over hvor pent kvinnene oppførte seg og at de hadde lyst til å komme tilbake. Da kan en undre seg over hvordan de aller, aller fleste kvinner oppfører seg på slike show

Det siste der kan du ikke uttale deg noe om siden du aldri har satt fot i en strippeklubb i Oslo 😂

Endret av ChadMcChadson
Skrevet
1 hour ago, luna1 said:

😂 Keep going and prove my point. 

Keep going and prove MY point! 

Skrevet
1 hour ago, ChadMcChadson said:

Har vært på strippebule før så er fullstendig klar over hva som skjer der. Er bare litt skeptisk til norske strippebuler for det meste som er norsk holder som oftest lav kvalitet.

Hva tror du menn gjør når de er på strippeklupp? Nyter de ikke synet av halvnakne kvinner?

Kvinner ER mer klåfingra. Dette er ikke noe nytt for de som faktisk jobber som mannlige strippere. Har vært tråder på tråder hvor mannlige strippere blir spurt åssen det er å være stripper. Hvor de aller, aller fleste svarer at kvinner ofte ender opp med å skade dem nedentil fordi de oppfører seg som dyr. Jepp. Selv da chippendales var innom en norsk by så sa de at de var positivt overrasket over hvor pent kvinnene oppførte seg og at de hadde lyst til å komme tilbake. Da kan en undre seg over hvordan de aller, aller fleste kvinner oppfører seg på slike show

Det siste der kan du ikke uttale deg noe om siden du aldri har satt fot i en strippeklubb i Oslo 😂

Driter vel lange faen i hele patetiske lille Oslo!
Liten fucking småby med metropol-komplekser som ikke har NOE !
Og norske strippere har jeg festet mye med i min! 

Skrevet
1 minutt siden, ChadMcChadson said:

Hvorfor kverulerer du når vi skriver der samme? Jeg skriver «likefullt at at kvinner (…)» betyr jo akkurat det. At kvinner ser på Chippendales likefullt (på lik måte) som menn gjør på strippere. Jeezes. 

Mye mulig at damer er sånn. Men så har vi ikke halvparten av tilgangen som menn har heller. Ikke at det gjør det ok å oppføre seg som et dyr på show uansett, entertainere fortjener respekt uavhengig av kjønn.
Hvis du skal se på hvilket kjønn som får mest skader av å jobbe i en seksuell bransje, på verdensbasis, så kommer nok menn best ut av sammendraget uansett.

Du kan vel egentlig ikke motsi meg heller, siden du aldri har vært på Chippendales. Så da kommer vi ikke lenger med den.

• Liker 3
Gjest ChadMcChadson
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvorfor kverulerer du når vi skriver der samme? Jeg skriver «likefullt at at kvinner (…)» betyr jo akkurat det. At kvinner ser på Chippendales likefullt (på lik måte) som menn gjør på strippere. Jeezes. 

Mye mulig at damer er sånn. Men så har vi ikke halvparten av tilgangen som menn har heller. Ikke at det gjør det ok å oppføre seg som et dyr på show uansett, entertainere fortjener respekt uavhengig av kjønn.
Hvis du skal se på hvilket kjønn som får mest skader av å jobbe i en seksuell bransje, på verdensbasis, så kommer nok menn best ut av sammendraget uansett.

Du kan vel egentlig ikke motsi meg heller, siden du aldri har vært på Chippendales. Så da kommer vi ikke lenger med den.

hei hei hei jeg sitter og nyter drinker her og jeg fikk 2 i norsk så dum det ned, okay?

Oh herregud, skal du begynne å dra inn andre statistikker nå eller? Vi diskuterer stripping

Nei jeg trenger ikke være på chippendales. det holder å se klipp av hvordan de opptrer, og hvor dyrisk kvinnene oppfører seg. Så kan jeg sammenlikne det opp mot kvinner som stripper og hvor strengt det er der.  Sånn seriøst, betal de 200kr eller hvor mye det koster for å komme inn og se hva som foregår på strippebule. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...