AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #21 Skrevet 11. november 2022 Hadde kjølnet rimelig fort for min del også. Ville ansett det som et svik og tanken på at han objektiverer kvinner på den måten er kvalmende. Anonymkode: 7a97c...117 12 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #22 Skrevet 11. november 2022 Det pinligste her er ikke hvor han var. Ikke en gang hvor mye penger han brukte, som selvfølgelig var alt for mye. Men at han gjorde det på en måte som var så lett å oppdage 🙂 Var drita? Spanderte på kompisene? Og så skjer ikke "grums" på norske strippeklubber i følge en kollega, da må man til Tyskland eller lenger vekk sa han og at norsk stripp er en slags kombinasjon av danseoppvisning og bar med strengt forbud mot berøring. Anonymkode: 709d5...10b 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #23 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hadde kjølnet rimelig fort for min del også. Ville ansett det som et svik og tanken på at han objektiverer kvinner på den måten er kvalmende. Anonymkode: 7a97c...117 Enig. Jeg med mor til jenter og synes er skremmende. Haddde min partner gjort det, så hadde vært kroken på døra.Barna dere har er vel mer lik jentene i alder enn han selv er. Kvalmende!! Og vesker og shopping , seriøst? Vi er i alle fall forskjellige . Vi heller ha en trofast partner jeg kan stole på, og som er en god rollemodell, med moralen nogenlunde i inntakt,enn en ny veske fordi mannen har fått privat lappdanse fra strippere.. Han hadde nok ikke tenkt å fortelle heller dette til deg. Anonymkode: 937bf...2dd 14 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #24 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Etter 3 barn, enebolig, hytte, fantastisk ekteskap i 11 år, har jeg oppdaget at min mann har betalt for 3 private dance på Blaze, Oslo, mens han var ute med kompisene. 1600kr,1600 kr og 1850 kr. Fra felles kassen. Han er 50 år gammel, fin manm. Ansvarsfull man til vanlig, har alltid fått sex, men mye oppussing til tider. Hva skjer på en private lapdance? Hvor mye får han ta på danserne og hvor mye berører de kundene? Superviktig for meg å vite hvor langt han har gått. Jeg har vært forelsket i ham i 11 år før dette, nå har følelsene mine kjølnet. Anonymkode: 16db3...e8f Det er ikke lov å ta på noen når man får en lapdance, det er for øvrig ikke lov å "berøre" noen kvinner som jobber på en slik klubb. Uansett så er det jo svært respektløst og ta de pengene ut av felleskassa, hadde nok endret mitt syn totalt på mannen. Anonymkode: d77e6...364 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #25 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor syns noen at det er greit at deres menn kjøper slike tjenester? Er det virkelig greit at en annen dame gnikker seg inntil kjønnsorganet til mannen din, og gir han nytelse? Selv om det ikke er sex, så er dette nesten like ille. Man gjør det jo for seksuell nytelse uansett. Og å ha seksuell nytelse med en annen person, er utrolskap! Tenk å betale for noe sånt! Anonymkode: 43fd6...3b5 Jeg er faktisk enig med deg. Jeg synes ikke det er greit og betale for slike tjenester, spesielt av felleskontoen, selv om de ikke gnikker seg til kjønnsorganet slik du beskriver. det jeg heller ikke synes er greit er påstander om at blaze nærmest er et bordell. Det er det jeg klikker litt på. og gå på blaze, greit. Og betale for lap dance av felles kontoen kan diskuteres. jeg er kvinne og har vært på blaze flere ganger. Også på NM. Jeg blir imponert overvstyrken og smidigheten og dansingen til disse damene ( kanskje litt småsjalu? 😅) jeg er 100% heterofil så seksuell nytelse gir det meg ikke. Når jeg betaler for inngangen er det ikke utroskap mot samboeren min. Som selvsagt også får gå på blaze. Som helst ikke bør kjøpe lap- dance fordi vi sparer for og bygge ut hytta, og har et tak på hva det er innafor og bruke « på byen «. Anonymkode: 4a2fb...313 2
Einus Skrevet 11. november 2022 #26 Skrevet 11. november 2022 I den situasjonen du er i, synes jeg dette er helt forkastelig. Jeg har vært alene mye nesten hele livet, hatt noen forhold og nå har jeg kjæreste på femte året, kunne aldri tenke meg å oppsøkt noe sånt noe sted. Tidligere i livet har jeg vært på mange klubber også svingersklubber i utlandet, men å gjøre det nå når jeg har kjæreste er helt uaktuelt. Synes det er veldig dårlig gjort av han. 2 2
Heydayotheinterweb Skrevet 11. november 2022 #27 Skrevet 11. november 2022 De danser foran deg og viser seg naken. Har vært på dem i København og Bucuresti Bortkastede penger. 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #28 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Etter 3 barn, enebolig, hytte, fantastisk ekteskap i 11 år, har jeg oppdaget at min mann har betalt for 3 private dance på Blaze, Oslo, mens han var ute med kompisene. 1600kr,1600 kr og 1850 kr. Fra felles kassen. Han er 50 år gammel, fin manm. Ansvarsfull man til vanlig, har alltid fått sex, men mye oppussing til tider. Hva skjer på en private lapdance? Hvor mye får han ta på danserne og hvor mye berører de kundene? Superviktig for meg å vite hvor langt han har gått. Jeg har vært forelsket i ham i 11 år før dette, nå har følelsene mine kjølnet. Anonymkode: 16db3...e8f Som noen sier her; man rører ikke den som utfører en lapdance. I tilfelle er det rett ut. Å bruke penger på dette fra felleskontoen er betenkelig, men du skal ikke være sikker på at det skjedde noe mer enn disse lapdancene. Anonymkode: 51d7d...d57 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #29 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvorfor syns noen at det er greit at deres menn kjøper slike tjenester? Er det virkelig greit at en annen dame gnikker seg inntil kjønnsorganet til mannen din, og gir han nytelse? Selv om det ikke er sex, så er dette nesten like ille. Man gjør det jo for seksuell nytelse uansett. Og å ha seksuell nytelse med en annen person, er utrolskap! Tenk å betale for noe sånt! Anonymkode: 43fd6...3b5 Dette. Det er stor forskjell på å dra til strippeklubb for å glane på spretne, halvnakne kropper og å bestille flere privatdanser der danseren gnikker seg mot skrittet slik at han får reisning. Helt enig at det ikke spiller noen rolle på hvilken måte mannen får nytelse med andre. Anonymkode: cbc5d...76d 7 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #30 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Som noen sier her; man rører ikke den som utfører en lapdance. I tilfelle er det rett ut. Å bruke penger på dette fra felleskontoen er betenkelig, men du skal ikke være sikker på at det skjedde noe mer enn disse lapdancene. Anonymkode: 51d7d...d57 Selv om man ikke rører noen fysisk, kan man faktisk oppnå klimaks av at noen skrever bare noen cm fra skrittet. Det kan være mye mer pirrende enn direkte berøring. Anonymkode: cbc5d...76d 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #31 Skrevet 11. november 2022 Det du også kan spørre mannen, er følgende: hadde HAN akseptert at du brukte flere tusen fra felleskassa på at en naken mann ga henne privat dans? Jeg er veldig spent på reaksjonen Tipper at han hadde freaket ut fullstendig hvis han fikk vite noe slik. Anonymkode: cbc5d...76d 7 1
Heydayotheinterweb Skrevet 11. november 2022 #32 Skrevet 11. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Dette. Det er stor forskjell på å dra til strippeklubb for å glane på spretne, halvnakne kropper og å bestille flere privatdanser der danseren gnikker seg mot skrittet slik at han får reisning. Helt enig at det ikke spiller noen rolle på hvilken måte mannen får nytelse med andre. Anonymkode: cbc5d...76d De rører deg ikke fysisk. Du bare sittter i en stol mens de danser foran deg også viser de musa og puppene. Totalt bortkastede penger 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #33 Skrevet 11. november 2022 Heydayotheinterweb skrev (21 minutter siden): De rører deg ikke fysisk. Du bare sittter i en stol mens de danser foran deg også viser de musa og puppene. Totalt bortkastede penger Selvfølgelig rører de deg ikke fysisk. Men de kler seg nakne og danser rett overfor fanget ditt. Hadde mennene akseptert at kona brukte felles penger på noe sånt? Tviler sterkt på det. Anonymkode: cbc5d...76d 3 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #34 Skrevet 11. november 2022 Hadde aldri orket å sett på mannen min mer tror jeg, og blitt fryktelig vanskelig å ha sex med han. Når han har fått tatt på unge jenter og sittet der som en gris. Og fra felleskassa! Jeg blir så sliten av mannfolk - tenk så mange som er på strippeklubber og gjør slike ting uvitende damer aldri får nyss i. Har hørt så mye historier fra gutteturer og jobbturer (særlig til budapest/praha etc) ... og så tror jeg de fleste tenker" det ville min mann aldri gjort"... Men JO - de du minst tenker ville gjort noe slik gjør det.. Anonymkode: dc5cb...25b 12 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #35 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Når han har fått tatt på unge jenter og sittet der som en gris. Anonymkode: dc5cb...25b Som sagt mange ganger over her; han får ikke berøre jentene på Blaze i Norge. Om det gjør saken bedre får du avgjøre, men ikke lag forestillinger som høyst sannsynlig ikke er riktige. Anonymkode: 51d7d...d57 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #36 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Selv om man ikke rører noen fysisk, kan man faktisk oppnå klimaks av at noen skrever bare noen cm fra skrittet. Det kan være mye mer pirrende enn direkte berøring. Anonymkode: cbc5d...76d Og? TS skriver at hun og mannen har sex, og de har det fint sammen. Det er ikke sånn at stripperen kun er noen få cm fra skrittet, dette er ikke en skitten strippeklubb i USA. Anonymkode: d77e6...364 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #37 Skrevet 11. november 2022 For min del hadde det ikke spilt noen rolle om han hadde befølt jentene eller ei, eller om de hadde gnikker seg opp mot han eller stått en meter unna. For meg handler det om mangelen på moral, ærlighet og respekt ovenfor partneren sin. Tviler på koner/samboere og kjærester er i tankene til disse mennene i det øyeblikket et par fremmede pupper dukker opp i øyehøyde. Anonymkode: 603b7...521 12 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #38 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Når han har fått tatt på unge jenter og sittet der som en gris. Hvaa faen? Det er helt normale kvinner som jobber på den klubben, ofte kvinner som turner, svømmer o.l i OL, NM, VM - fra både Norge og utlandet. Dette er ikke unge jenter som selger kroppen sin, dette er heller ikke en «skitten strippeklubb i USA», dette er en profesjonell klubb i Norge. Det er ikke et bordell, høres ut som at du sitter fast i noen forutinntatte holdninger. Det er ikke lov å berøre eller ta på, noen av kvinnene som jobber der - kvinnene har heller ikke lov til, å ha privat kontakt med klienter. De får sparken fort som fy. Menn som ønsker å kjøpe til seg sex, gjør dette på faktiske bordell. Noe det finnes nok av i Oslo og andre storbyer. Kjøpesterke menn kjøper sex via eskorte, på disse bordellene. Du høres jo svært gammeldags ut, som tenker disse tingene. 😅 Anonymkode: d77e6...364 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #39 Skrevet 11. november 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Hadde ikke brydd meg, Blaze er bare se men ikke røre. Har vært der selv som gjest for mange år siden. MEN jeg skulle hatt tilsvarende beløp å shoppe for. 5000 blir en grei veske. Anonymkode: b29f6...08c Personlig hadde jeg bare tenkt på strippedamene han fikk privat dans av, hver gang jeg brukte den veska, så nei takk til å kjøpe noe til meg selv for pengene 😂 Anonymkode: 32bb7...980 6 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #40 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvaa faen? Det er helt normale kvinner som jobber på den klubben, ofte kvinner som turner, svømmer o.l i OL, NM, VM - fra både Norge og utlandet. Dette er ikke unge jenter som selger kroppen sin, dette er heller ikke en «skitten strippeklubb i USA», dette er en profesjonell klubb i Norge. Det er ikke et bordell, høres ut som at du sitter fast i noen forutinntatte holdninger. Det er ikke lov å berøre eller ta på, noen av kvinnene som jobber der - kvinnene har heller ikke lov til, å ha privat kontakt med klienter. De får sparken fort som fy. Menn som ønsker å kjøpe til seg sex, gjør dette på faktiske bordell. Noe det finnes nok av i Oslo og andre storbyer. Kjøpesterke menn kjøper sex via eskorte, på disse bordellene. Du høres jo svært gammeldags ut, som tenker disse tingene. 😅 Anonymkode: d77e6...364 Min datter driver med konkurransesvømming. Hun kjenner absolutt INGEN svømmejenter som jobber på strippeklubber. Og de er ikke en gang på landslaget, slik at de og foreldrene må bekoste utstyr, treningsavgift osv selv. De som svømmer i OL og NM er på landslaget og blir sponset. Ingen av dem trenger å danse nakne foran kåte mannfolk med en boner for å livnære seg. Det spiller heller ingen rolle om det selges sex der eller ei. Mannen får nytelse sammen med en annen dame, selv om hun fysisk ikke tar på ham. Anonymkode: cbc5d...76d 11 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå