AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #1 Skrevet 11. november 2022 Har endt opp i en situasjon hvor jeg plutselig er på flørtern med en kompis. Når vi er sammen sklir det lett, men ikke like lett på snap… legger litt mer bånd på meg med en kompis enn en hvilken som helst Tinder-fyr. Gode tips? Vil ikke la sjansen med kompisen gå meg husforbi, men er redd for å være for på 🤷 Anonymkode: 49368...523
OxBall Skrevet 11. november 2022 #2 Skrevet 11. november 2022 Ofte trenger menn litt mer åpenbare hint enn kvinner. Det å ta på han, gi han en litt for lang klem (hold hele kroppen inntil), se om han speiler deg og se han i øynene er som regel gode startere for å finne ut om det kan bli noe mer. Glem snap og tinder, be han ut på kaffe, rusletur, biltur, trening eller noe dere har til felles.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #3 Skrevet 11. november 2022 Vi har allerede brutt intim barriere. Utfordringen er at vi bor et stykke unna hverandre, slik at vi ikke kan treffes fysisk så ofte. Og må dermed følge opp med snap i mellomtiden. Anonymkode: 49368...523
OxBall Skrevet 11. november 2022 #4 Skrevet 11. november 2022 Da får du sende litt på kanten snap, hvis han liker det. Fortell han at du savner ditt og datt 🍆 Menn liker ofte det visuelle.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #5 Skrevet 11. november 2022 OxBall skrev (20 minutter siden): Da får du sende litt på kanten snap, hvis han liker det. Fortell han at du savner ditt og datt 🍆 Menn liker ofte det visuelle. Er dit jeg ikke tørr å gå siden vi er venner, men annen mann hadde det funket. Anonymkode: 49368...523
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #6 Skrevet 11. november 2022 Burde jeg forsøke å få en avklaring på om han er ute etter venner med fordeler eller et forhold? Jeg ønsker det siste… Anonymkode: 49368...523
OxBall Skrevet 11. november 2022 #7 Skrevet 11. november 2022 Dere kommer ingen vei, hvis ingen av dere tørr å ta steget videre. Jeg trodde du mente at dere allerede har hatt sex, da du skrev "Vi har allerede brutt intim barriere". Det enkleste er å be han ut på date, og spørre han hva han er ute etter. Vil dere ikke det samme, så har du i alle fall fått svar og kan gå videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå