Gå til innhold

Merkbart dårligere etter oppstart hos psykolog

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er altfor tøft å gå til psykolog! Etter jeg begynte der for ca seks uker siden og har gått hver uke så har jeg blitt skikkelig nedstemt. Før jeg begynte var jeg med venner, og trente. Nå er jeg fullstendig utslitt og orker ingenting. Kjenner også at jeg er trist, det var jeg ikke før jeg begynte hos psykolog. Jeg manglet energi men jeg hadde glede av å være med venner og trene. Det var de som holdt meg oppe. Lurer på om det ikke er lurt å fortsette?

Anonymkode: 7ec69...15a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du snakket med psykologen om akkurat det du skriver her? Tror det er veldig viktig å være ærlig om det. Fortelle hvor stor innvirkning det har hatt på livet ditt og spørre om det er normalt.

Jeg husker også at det var veldig tøft å gå i samtaler og at det ble verre før det ble bedre. Men om det er det som skjer med deg nå er jo helt umulig for meg å gjette.

Føler du at det er en plan med behandlingen? Går du på DPS eller privat?

Anonymkode: 39457...090

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Kan være fordi det er mye grums som kommer til overflaten når man er hos psykolog. Det er tøft og slitsomt å gå igjennom. 

Snakk med psykologen din om det 😊

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du snakket med psykologen om akkurat det du skriver her? Tror det er veldig viktig å være ærlig om det. Fortelle hvor stor innvirkning det har hatt på livet ditt og spørre om det er normalt.

Jeg husker også at det var veldig tøft å gå i samtaler og at det ble verre før det ble bedre. Men om det er det som skjer med deg nå er jo helt umulig for meg å gjette.

Føler du at det er en plan med behandlingen? Går du på DPS eller privat?

Anonymkode: 39457...090

Går privat. Rett og slett fordi det blir for sterkt for meg å få flere avvisninger fra DPS. Det føles som DPS sier det samme som foreldrene mine, dette er ikke noe å gråte for. Jeg håper at hvis privat psykolog validerer følelsene mine så kanskje jeg etterhvert tør og greier å formidle det hos legen en gang til så jeg kanskje kan få hjelp i det offentlige.

Anonymkode: 7ec69...15a

Skrevet

Det er beinhardt å gå til psykolog, kjenner sterkt på det selv. Man dykker ned i driten, og klarer nødvendigvis ikke å komme opp fra den med det første. Selv hadde jeg et opphold mellom to forskjellige psykologer, og i det oppholdet var jeg ruset på livet. Så var det inn til ny psykolog, og jeg ramlet rett ned i mørket igjen. 

I løpet av et tiår har jeg vært innom tre psykologer, men jeg har ikke komme bedre ut av det. Så jeg er i ferd med å gi opp nå. Men jeg er nok et par tiår eldre enn deg, TS, så mitt utgangspunkt er nok litt annerledes enn ditt.

Anonymkode: 3b07f...3f7

Skrevet

Clever mind tricks to wear you out!
Og når du innrømmer du er deprimert: LYKKEPILLER!
De tjener kun farmasøytene, de jævlene der!
De kan kun og VIL kun tilby deg Cipralex og annen statsdop fordi de VIL ikke gjøre mere.
Hvorfor gidder du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...