AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #1 Skrevet 11. november 2022 Hei. Siden august har jeg hatt en slags relasjon med en mann jeg kom i kontakt med via Tinder. Grunnet ulike omstendigheter har vi bare møttes 3 ganger. 2 av dem har vi hatt sex. Jeg står 100% for at det sikkert ikke var særlig lurt å bli fysisk så tidlig, men det føltes rett der og da og jeg angrer ikke på det uansett hva som skjer videre. Nå har han dratt til utlandet i forbindelse med et prosjekt der. Jeg har visst om dette fra første gang vi møttes i august. I tiden frem til han dro har vi hatt ganske stabil kontakt hver uke, uavhengig om vi har truffet hverandre eller ikke. Han har vært veldig på med å ringe titt og ofte, og delt masse om seg selv. Siste uken før han skulle dra, ville han sees hver dag, men jeg kunne ikke grunnet jobbsituasjonen min, så vi rakk bare å sees en gang (som da var treff nr. 3). Vi snakket om at vi skal ta ting som det kommer i forhold til videre dating mtp at han reiser bort en stund. Etter at han ankom dit han skulle, sendte jeg en melding hvor jeg skrev at jeg håper han får et fint opphold og at jeg gleder meg til han kommer tilbake. Den ble ikke lest (ikke åpnet). Det gikk en hel uke, uten at han åpnet den. Da ble jeg så irritert og skuffet at jeg sendte han en ny mld og lurte på hvordan det stod til der er han er. Han svarte raskt på den, men kun kort "det går fint". Ingen spørsmål om meg, ingen flere detaljer, ingenting. Jeg er så sinnsykt lei meg og skuffet, selv om jeg vet det er idiotisk. Vi har bare møttes tre ganger. Men så er det disse dumme følelsene da! Som gjør at man oppfører seg dramatisk (hvertfall hos meg). Jeg endte med å ikke svare mer på den (var jo heller ikke noe å svare på) og blokkerte han. Følte han avviste meg på en høflig, men tydelig måte. Nå sitter jeg med en dårlig følelse og lurer på om jeg overreagerte litt? Hvordan hadde andre taklet denne situasjonen? Burde jeg avventet å sett hva han gjør når han kommer hjem igjen? (om 2 måneder...)? Anonymkode: 41bff...7c6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #2 Skrevet 11. november 2022 Du gjorde rett med å blokkere ham. Jeg mener du ikke skal bruke mer tid og energi på ham. Kom deg ut i gamet igjen. Begynn å date andre mannfolk. Anonymkode: 0c093...de8 4 1
Einus Skrevet 11. november 2022 #3 Skrevet 11. november 2022 Men hvorfor i all verden må dere kvinner blokkere? Er dette et slags seiers greie….???? Jeg blokkerte ham, hvorfor bare ikke overse. Forøvrig synes jeg det var veldig dårlig gjort av ham og ikke svare og samtidig være så laidback. Tror du fortjener en grei kar. 5
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #4 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Du gjorde rett med å blokkere ham. Jeg mener du ikke skal bruke mer tid og energi på ham. Kom deg ut i gamet igjen. Begynn å date andre mannfolk. Anonymkode: 0c093...de8 Takk for tilbakemelding ❤️ Einus skrev (16 minutter siden): Men hvorfor i all verden må dere kvinner blokkere? Er dette et slags seiers greie….???? Jeg blokkerte ham, hvorfor bare ikke overse. Forøvrig synes jeg det var veldig dårlig gjort av ham og ikke svare og samtidig være så laidback. Tror du fortjener en grei kar. For min del er det psykisk. Når jeg blokkerer VET jeg jo at han ikke kommer til å ta kontakt igjen, for det kan han jo ikke, da det er umulig når han er blokkert. Om jeg ikke blokkerer vil jeg gå rundt å håpe hver eneste dag, hver time, gjennom hele dagen, at han skal ta kontakt. Så det føles bedre psykisk rett og slett.... trist, men. Anonymkode: 41bff...7c6 2 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #5 Skrevet 11. november 2022 Einus skrev (35 minutter siden): Men hvorfor i all verden må dere kvinner blokkere? Er dette et slags seiers greie….???? Jeg blokkerte ham, hvorfor bare ikke overse. Forøvrig synes jeg det var veldig dårlig gjort av ham og ikke svare og samtidig være så laidback. Tror du fortjener en grei kar. Jeg bruker ikke blokkere i slike tilfeller, men har venninner som gjør det. Grunner de oppgir er at de ikke orker disse forventningene og tankene man har om at "kanskje skriver han i dag", "kanskje har han lest meldingen i dag", og at man driver og sjekker og venter på noe som antageligvis aldri kommer. Da får de mer fred ved å blokkere og man slipper å se personen på SOME og bli påmint stadig vekk at man savner, er trist, blitt ghosta etc. Det anbefales også fra profesjonelt hold å blokkere hvis man ønsker å komme over noen raskt. Anonymkode: 66d55...946 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #6 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Takk for tilbakemelding ❤️ For min del er det psykisk. Når jeg blokkerer VET jeg jo at han ikke kommer til å ta kontakt igjen, for det kan han jo ikke, da det er umulig når han er blokkert. Om jeg ikke blokkerer vil jeg gå rundt å håpe hver eneste dag, hver time, gjennom hele dagen, at han skal ta kontakt. Så det føles bedre psykisk rett og slett.... trist, men. Anonymkode: 41bff...7c6 Dette, det er lettere å gå videre. Og så er det det litt barnslige at jeg føler at JEG har kontrollen over om han kan ta kontakt eller ikke. Anonymkode: a8f63...a5f 1 1
Carrot Skrevet 11. november 2022 #7 Skrevet 11. november 2022 Jeg tenker uavhengig av hva som er hans greie må du gjøre det som er riktig for deg, vil du vente og kjenne på de følelsene av usikkerhet osv eller vil du legge det tilstide og fortsette livet liksom? 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #8 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei. Siden august har jeg hatt en slags relasjon med en mann jeg kom i kontakt med via Tinder. Grunnet ulike omstendigheter har vi bare møttes 3 ganger. 2 av dem har vi hatt sex. Jeg står 100% for at det sikkert ikke var særlig lurt å bli fysisk så tidlig, men det føltes rett der og da og jeg angrer ikke på det uansett hva som skjer videre. Nå har han dratt til utlandet i forbindelse med et prosjekt der. Jeg har visst om dette fra første gang vi møttes i august. I tiden frem til han dro har vi hatt ganske stabil kontakt hver uke, uavhengig om vi har truffet hverandre eller ikke. Han har vært veldig på med å ringe titt og ofte, og delt masse om seg selv. Siste uken før han skulle dra, ville han sees hver dag, men jeg kunne ikke grunnet jobbsituasjonen min, så vi rakk bare å sees en gang (som da var treff nr. 3). Vi snakket om at vi skal ta ting som det kommer i forhold til videre dating mtp at han reiser bort en stund. Etter at han ankom dit han skulle, sendte jeg en melding hvor jeg skrev at jeg håper han får et fint opphold og at jeg gleder meg til han kommer tilbake. Den ble ikke lest (ikke åpnet). Det gikk en hel uke, uten at han åpnet den. Da ble jeg så irritert og skuffet at jeg sendte han en ny mld og lurte på hvordan det stod til der er han er. Han svarte raskt på den, men kun kort "det går fint". Ingen spørsmål om meg, ingen flere detaljer, ingenting. Jeg er så sinnsykt lei meg og skuffet, selv om jeg vet det er idiotisk. Vi har bare møttes tre ganger. Men så er det disse dumme følelsene da! Som gjør at man oppfører seg dramatisk (hvertfall hos meg). Jeg endte med å ikke svare mer på den (var jo heller ikke noe å svare på) og blokkerte han. Følte han avviste meg på en høflig, men tydelig måte. Nå sitter jeg med en dårlig følelse og lurer på om jeg overreagerte litt? Hvordan hadde andre taklet denne situasjonen? Burde jeg avventet å sett hva han gjør når han kommer hjem igjen? (om 2 måneder...)? Anonymkode: 41bff...7c6 La meg tippe: kvinne 30-35 og han er 24-28? Anonymkode: 57c4e...820
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #9 Skrevet 11. november 2022 Men er du sikker på at han er på reise? Kan være løgn for å komme seg vekk, kanskje han bare ønsket en uforpliktende greie? Anonymkode: 0ae92...617
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #10 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg bruker ikke blokkere i slike tilfeller, men har venninner som gjør det. Grunner de oppgir er at de ikke orker disse forventningene og tankene man har om at "kanskje skriver han i dag", "kanskje har han lest meldingen i dag", og at man driver og sjekker og venter på noe som antageligvis aldri kommer. Da får de mer fred ved å blokkere og man slipper å se personen på SOME og bli påmint stadig vekk at man savner, er trist, blitt ghosta etc. Det anbefales også fra profesjonelt hold å blokkere hvis man ønsker å komme over noen raskt. Anonymkode: 66d55...946 Akkurat sånn jeg tenker rundt blokkeringen ❤️ Men så går man likevel og tenker "men tenk om jeg ikke hadde blokkert, hva hadde skjedd da..." Carrot skrev (32 minutter siden): Jeg tenker uavhengig av hva som er hans greie må du gjøre det som er riktig for deg, vil du vente og kjenne på de følelsene av usikkerhet osv eller vil du legge det tilstide og fortsette livet liksom? Det er sant. Er lenge siden jeg har følt noe for noen (og jeg dater en del), så litt ekstra irriterende i dette tilfellet. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): La meg tippe: kvinne 30-35 og han er 24-28? Anonymkode: 57c4e...820 Vi er jevngamle, jeg er 32 og han er 33. (Han er heller ikke spesielt høy (169 cm), har ikke utdannelse og er ikke veltrent - tilfelle du er en såkalt incel som tenker å beskylde meg for mye rart). TS Anonymkode: 41bff...7c6 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #11 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men er du sikker på at han er på reise? Kan være løgn for å komme seg vekk, kanskje han bare ønsket en uforpliktende greie? Anonymkode: 0ae92...617 Han står som over 2000 km unna på Tinder hvertfall. Så med mindre han har greid å manipulere noe her, så er han ikke i Norge. TS Anonymkode: 41bff...7c6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #12 Skrevet 11. november 2022 Einus skrev (4 timer siden): Men hvorfor i all verden må dere kvinner blokkere? Er dette et slags seiers greie….???? Jeg blokkerte ham, hvorfor bare ikke overse. Forøvrig synes jeg det var veldig dårlig gjort av ham og ikke svare og samtidig være så laidback. Tror du fortjener en grei kar. Skjønner ikke jeg heller. Blokkerer kun ufyselige creepy masete gubber som ikke tar nei for et nei. Eller svindlere. Tydeligvis inn å blokke og slette over en lav sko. Bitchy opplegg. Hva skal en oppnå med det?? Få siste ordet?? hilsen kvinne Anonymkode: 0fa89...1cd 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #13 Skrevet 11. november 2022 Jorden kaller: dere traff hverandre 1 gang i mnd i snitt. Det er mer one-night stand enn noe kjæresteri. Du gjorde rett i å blokkere. Her er det ingenting å hente. Anonymkode: bf61a...9f1 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #14 Skrevet 11. november 2022 Dere har møttes tre ganger og hatt sex to ganger. Og han skulle reise bort. Høres ut som en mann som kun ville ha litt lek, før han reiste. Dette er slikt som skjer ganske ofte, når man velger å ukritisk ha sex med engang man møtes. Ingen som er seriøse hopper rett til køys. Overraskende at såpass mange ikke skjønner det. Anonymkode: 4e3a5...4af
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #15 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Akkurat sånn jeg tenker rundt blokkeringen ❤️ Men så går man likevel og tenker "men tenk om jeg ikke hadde blokkert, hva hadde skjedd da..." Det er sant. Er lenge siden jeg har følt noe for noen (og jeg dater en del), så litt ekstra irriterende i dette tilfellet. Vi er jevngamle, jeg er 32 og han er 33. (Han er heller ikke spesielt høy (169 cm), har ikke utdannelse og er ikke veltrent - tilfelle du er en såkalt incel som tenker å beskylde meg for mye rart). TS Anonymkode: 41bff...7c6 Du mener du har følelser for denne mannen? Dere møttes 3 ganger, og hadde sex to av dem 😅. Dette er jo typ ONS. Anonymkode: 4e3a5...4af 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #16 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du mener du har følelser for denne mannen? Dere møttes 3 ganger, og hadde sex to av dem 😅. Dette er jo typ ONS. Anonymkode: 4e3a5...4af Herregud😅 det må da være lov å være betatt. Og jeg har skrevet at jeg ikke angrer på sexen. Han har ikke flyttet til utlandet, han er bortreist - og han har ringt meg daglig siden august. Det er ikke akkurat typisk ONS nei:) TS Anonymkode: 41bff...7c6
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #17 Skrevet 11. november 2022 Du satt en grense for hva som er ugreit for det og det er bra Anonymkode: cc87c...e18
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #18 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du satt en grense for hva som er ugreit for det og det er bra Anonymkode: cc87c...e18 Ugreit for deg* Anonymkode: cc87c...e18
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #19 Skrevet 11. november 2022 Hvis min mann hadde reist til utlandet i noen mnd etter vår tredje date er jeg overbevist om at han hadde forsøkt å holde meg varm hele perioden til han kom hjem. Han er ikke interessert nok, dessverre. Anonymkode: efe66...1d4 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #20 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Akkurat sånn jeg tenker rundt blokkeringen ❤️ Men så går man likevel og tenker "men tenk om jeg ikke hadde blokkert, hva hadde skjedd da..." Det er sant. Er lenge siden jeg har følt noe for noen (og jeg dater en del), så litt ekstra irriterende i dette tilfellet. Vi er jevngamle, jeg er 32 og han er 33. (Han er heller ikke spesielt høy (169 cm), har ikke utdannelse og er ikke veltrent - tilfelle du er en såkalt incel som tenker å beskylde meg for mye rart). TS Anonymkode: 41bff...7c6 hadde du vært 27 hadde du aldri blitt ghosta. skjønner ikke hysteriet og opptrapping om at man skal date samme alder. Man kan date hvem man helsike vil. de som dater samme alder eller 1 år yngre er folk i tenårene og tidlig tjue årene. Når du er såppas gammel som du er, er du rett å slett ikke interessant lenger. du bare kaster bort tiden tin. fokuser heller på eldre menn hvis det er noen som fortsatt er single. det beste var at du skulle ha kommet deg i forhold for lengesiden og latt kuk-karusellen til de som har r4dskap til det nettop de yngre. Anonymkode: e299b...cdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå