Gå til innhold

Slutter du med oralsex når du ikke er i er fast forhold?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kreft i munnhulen øker foruroligende, og noe av årsaken er økt HPV-virus som følge av oralsex. Blir du engstelig? Jeg har jobbet på ØNH/kjeve-avd tidligere, og akkurat kreft i dette området er ikke noe du ønsker deg. 
https://www.dagbladet.no/nyheter/flere-far-kreft-i-munnen/77692753

Anonymkode: d631f...8c2

Sjeldent jeg suger menn som ikke har kjærestepotensiale

Anonymkode: 343c7...8ee

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kreft i munnhulen øker foruroligende, og noe av årsaken er økt HPV-virus som følge av oralsex. Blir du engstelig? Jeg har jobbet på ØNH/kjeve-avd tidligere, og akkurat kreft i dette området er ikke noe du ønsker deg. 
https://www.dagbladet.no/nyheter/flere-far-kreft-i-munnen/77692753

Gir og får oralsex bare i forhold eller med langvarige pulevenninner, men er mer og mer redd for å bli smittet, så det er lenge siden sist. Dvs. om en dame vil suge meg mens jeg har på kondom sier jeg ja. Burde teste slikkelapp.

Anonymkode: 95197...864

Skrevet

Jeg suger ikke på one night stand kun fast partner men man vet jo aldri om han kan ha viruset heller. Er det det samme som kjønnsvorter?

Anonymkode: a2a36...21f

Skrevet

Suger fuckbuddys.

Har ikke onenightstands, så da er jo den saken grei

Anonymkode: 28ec7...5fa

Skrevet

Når jeg er i ett forhold, så lar jeg dama suge meg akkurat når og hvor hun vil. 

Er jeg ikke i ett forhold der i mot, så lar jeg ikke kvinnen suge meg, med mindre jeg har på kondom.  Rett og slett fordi jeg er så obs på hpv virus etter en venninde finn dette i munnen i ung alder.   Å så har man kjønnsvorter i tillegg da, som jeg har skjønt kan smitte selv om det ikke er synlige vorter, fordi viruset er der. 

Hvis en ons eller en kvinne jeg dater vil bli slikket, så skal det brukes slikke lapp, noe annet er ikke aktuelt.   Men med nåværende samboer/forlovede i 9 år, så slikker jeg henne gjerne I timesvis (hvis jeg hadde fått lov🤣). 

HPV virus er en ting.  Men så har han hiv/aids, gonoré, prinsessa klamydia, hep a, b, c, d og e, og masse masse andre sykdommer og virus.. 

Jeg håper, for mine barn sin del, at dette blir tema i sexual undervisning på skolen. Eller, dvs, ikke for mine barn akkurat, for både han og henne lærer dette hjemme også, når de blir store nok.  Men det er så mange foreldre der ute som ikke snakker med barna sine om sex.     Eksempel. Junior og jeg var hos noen venner i sommer (han var 5), der hun var høygravid. Junior sier plutselig "se pappa, K har hatt tissen sin inni tissen til H".   Begge to ble super berørte og rødmet herfra til sola.  Jeg sprute om hvorfor?  Svaret? Joda, "man snakker jo ikke om sånt med barna". Svaret mitt? "hvis litt barn skal føle seg tryggest mulig på sexualitet, seg selv, og hvordan ting skjer, så svarer jeg helt ærlig når han spør. Evt noen ting så sier jeg at, det kan jeg svare på når du blir større", dette fordi de hadde lært om babyer i magen siste året i bhg, og når han spurte hvordan babyen kom inn i magen, så svarer jeg 100% ærlig.  Man gjør ikke barna sine en tjeneste ved å komme med hvite løgner, eller bare ikke svarer. 

Og i den sammenheng så håper jeg skolene og sexual undervisning har kommet lenger enn når jeg gikk på skole, og at både gutter og jenter lærer om viruset og sykdommer når det gjelder sex, slik at de står best mulig rustet den dagen de skal begynne å praktisere sex.. 

Huff, sånn, det var mitt dagens hjertesukk. Beklager veldig lang tekst 🙈

Anonymkode: b2de1...06a

Skrevet

Foresten. K og H har 2 barn på 13 og 16,og spør de om sex ting hjemme, så får dem ikke svar. Uten om at "dere har sexual undervisning på skolen". Spør der. 

Fordi dem er for flaue til å forklare ting om sex og sexualitet... 

Helt tragisk. 

Beklager off topic her nå. 

Skrevet

Slikker bare fitte som sjeldent eller aldri er bortpå pikk uansett, så det skal mye til for å få det der. 

Anonymkode: e1188...967

Skrevet

Suger kun kjærester😏

• Liker 1
Skrevet

uansett om det er i munnen eller ikke så er det oså noe med cellegiften og gjøre

Anonymkode: b469e...047

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

uansett om det er i munnen eller ikke så er det oså noe med cellegiften og gjøre

Anonymkode: b469e...047

Hva mener du? HPV og cellegift?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg håper, for mine barn sin del, at dette blir tema i sexual undervisning på skolen. Eller, dvs, ikke for mine barn akkurat, for både han og henne lærer dette hjemme også, når de blir store nok.  Men det er så mange foreldre der ute som ikke snakker med barna sine om sex.     Eksempel. Junior og jeg var hos noen venner i sommer (han var 5), der hun var høygravid. Junior sier plutselig "se pappa, K har hatt tissen sin inni tissen til H".   Begge to ble super berørte og rødmet herfra til sola.  Jeg sprute om hvorfor?  Svaret? Joda, "man snakker jo ikke om sånt med barna". Svaret mitt? "hvis litt barn skal føle seg tryggest mulig på sexualitet, seg selv, og hvordan ting skjer, så svarer jeg helt ærlig når han spør. Evt noen ting så sier jeg at, det kan jeg svare på når du blir større", dette fordi de hadde lært om babyer i magen siste året i bhg, og når han spurte hvordan babyen kom inn i magen, så svarer jeg 100% ærlig.  Man gjør ikke barna sine en tjeneste ved å komme med hvite løgner, eller bare ikke svarer. 

Og i den sammenheng så håper jeg skolene og sexual undervisning har kommet lenger enn når jeg gikk på skole, og at både gutter og jenter lærer om viruset og sykdommer når det gjelder sex, slik at de står best mulig rustet den dagen de skal begynne å praktisere sex.. 

🙈

Helt avsporing her og, men så flott at dere svarer barna helt ærlig, det har jeg og alltid gjort og har nå tenåringer som ikke syns det er flaut og spørre meg om noe angående sex. 

Mye bedre å svare ærlig fra de er små, da blir ting mye mer naturlig og ikke så særlig flaut. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...