Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen jobber i en familiebedrift med min bror, og det har vært mye surr der. Ikke kan han ta ut sykt barn dager, fordi det har ikke firma råd til enda. Han jobber mye for lav lønn for å hjelpe til. Ikke kan han hjelpe til på nettene, fordi da er han på jobb.

Etter 5 mnd med dette er jeg utslitt. Har en 4 åring også. Jeg sover ikke på nettene. Ingen familie som kan hjelpe til. Hadde en traumatisk fødsel. Føler meg så tom. Hvordan overlever man? Babyen hater bilstol og vogn, så kommer meg ikke ut heller.

Tips og råd for å overleve siste 2 mnd av permisjonen?

Anonymkode: 8287c...dfa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men om han ikke kan ta fri på nettene en gang, hvordan kan han da ta permisjon?

Anonymkode: 1bebc...e83

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men om han ikke kan ta fri på nettene en gang, hvordan kan han da ta permisjon?

Anonymkode: 1bebc...e83

Han har avtalt at han skal ha sin permisjon. Men kan ikke ta fri nå for enkeltdager

Skrevet

Mitt råd er å kjøpe bæresele og bæreomslag (se på finn) for så å bære babyen på tur så får dere frisk luftm min sover hvertfall bedre de dagene vi har vært ute i frisk luft. Hun liker heller ikke vogn eller bilstol så det blir mye bæring

Anonymkode: dae77...3d9

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mitt råd er å kjøpe bæresele og bæreomslag (se på finn) for så å bære babyen på tur så får dere frisk luftm min sover hvertfall bedre de dagene vi har vært ute i frisk luft. Hun liker heller ikke vogn eller bilstol så det blir mye bæring

Anonymkode: dae77...3d9

Han skriker og vil bare løs/ut. Takk for tips.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Mannen jobber i en familiebedrift med min bror, og det har vært mye surr der. Ikke kan han ta ut sykt barn dager, fordi det har ikke firma råd til enda. Han jobber mye for lav lønn for å hjelpe til. Ikke kan han hjelpe til på nettene, fordi da er han på jobb.

Etter 5 mnd med dette er jeg utslitt. Har en 4 åring også. Jeg sover ikke på nettene. Ingen familie som kan hjelpe til. Hadde en traumatisk fødsel. Føler meg så tom. Hvordan overlever man? Babyen hater bilstol og vogn, så kommer meg ikke ut heller.

Tips og råd for å overleve siste 2 mnd av permisjonen?

Du er ikke utbrent, du er sliten. 

Anonymkode: 75964...483

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er ikke utbrent, du er sliten. 

Anonymkode: 75964...483

Etter et svangerskap med hypermesis, en traumatisk fødsel, 5 mnd uten søvn så er jeg utbrent jo.

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Han skriker og vil bare løs/ut. Takk for tips.

Har du prøvd flere ganger? De første gangene vi satte gutten vår i bæresele synes jeg han minnet mest om en tasmansk djevel, ble helt panisk oppi der. Men har prøvd noen min her og der og nå elsker han den! Sovner nesten med en gang vi setter han oppi der!

Anonymkode: bce48...eb8

• Nyttig 1
Skrevet

Uff TS, det skjønner jeg helt utrolig slitsomt. Her vi bor er det flere barnepass-apper, kan du kanskje finne noen som kan passe på baby noen timer i uken? så du får sovet.

Anonymkode: aeb21...6f4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...