Gå til innhold

Mistenker utroskap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama har ikke tatt på meg på flere måneder. Jeg har ikke fått så mye som en klem siden mai måned eller noe sånt. Jeg har prøvd å ta på henne men hun trekker seg unna. Vi har begge to hatt en del personlige problemer i det siste, men hun er så kald. Og hun har begynt å møte gamle venninner som jeg ikke kjenner. Hun sover over og kan ikke si hvor lenge hun blir borte. Hos venninner jeg aldri har møtt. De bor visst på Tøyen og Torshov, men hun kan ikke si mer enn det. Hun kan heller ikke si hva de gjør hvis jeg ringer henne. Jeg må vente til hun kommer hjem før jeg får vite hva de gjorde.

Jeg blir gal. 

Anonymkode: 6c6bd...6b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg tenker meg om så burde denne vært under "Samliv og kjærlighetsrelasjoner".

Skrevet (endret)

Da kan du som alternativ 1 late som ingenting, men i skjul begynne å spionere på henne for å finne ut hva hun driver med. Dette kan medføre at du oppdager at hun er utro eller at mistanken din styrkes. Det kan medføre at du blir busted som en sjalu og merkelig type som gjemmer seg i busker og lusker rundt hushjørnene i eller utenfor en bil. 

Du skriver at hun unngår deg, særlig nærkontakt. Så min umiddelbare tanke er at det ikke går så bra i dette forholdet.

Alternativ 2 er at du prøver å prate med henne om dette. Si hva du har observert. Spør hvordan hun egentlig har det, om det er noe hun savner i forholdet. Ville holdt anklage om utroskap for meg selv før jeg var sikker. 

Endret av tøydokka
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Når jeg tenker meg om så burde denne vært under "Samliv og kjærlighetsrelasjoner".

Han er litt nedfor og tenkte sikkert ikke på hvor han postet den så la den være alle kan man gjøre litt feil om tankene er på andre :) 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har opplevd det samme en gang og forholdet tok slutt jeg føler med deg når det gjelder dette

• Nyttig 1
Skrevet

Men er hun hos venninnene sine? Hvis hun er det så er det helt greit men hvorfor kan hun ikke snakke når jeg ringer eller fortelle meg hvor på Torshov hun ene bor?

Jeg vet at dere ikke vet, men tror dere jeg har grunn til å være bekymret?

Skrevet

Hvorfor er du sammen med henne i utgangspunktet? Du burde avskaffet henne for lenge siden uavhengig utroskap. Hun forsømmer jo alle sine plikter i forholdet, og behandler deg som et inventar. Og når du aksepterer dette og dilter etter og prøver å oppnå hennes oppmerksomhet synes hun sikkert i sin evige visdom at du bare er ennå mere pudding. Og sjangsen for utroskap øker betydelig. 

Når det er sagt så er toget kjørt. Hun knuller allerede andre menn. Fordi hun sv en eller annen syk grunn har innbilt seg at hun fortjener noe bedre. Antageligvis har du også blitt litt for tøffel. 

Anonymkode: 35788...313

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dama har ikke tatt på meg på flere måneder. Jeg har ikke fått så mye som en klem siden mai måned eller noe sånt. Jeg har prøvd å ta på henne men hun trekker seg unna. Vi har begge to hatt en del personlige problemer i det siste, men hun er så kald. Og hun har begynt å møte gamle venninner som jeg ikke kjenner. Hun sover over og kan ikke si hvor lenge hun blir borte. Hos venninner jeg aldri har møtt. De bor visst på Tøyen og Torshov, men hun kan ikke si mer enn det. Hun kan heller ikke si hva de gjør hvis jeg ringer henne. Jeg må vente til hun kommer hjem før jeg får vite hva de gjorde.

Jeg blir gal. 

A)  er hun litt blid når hunkommer hjem ?

B) blir hun surere etterhvert ?

A+B = utro

Anonymkode: 0b34c...6c3

Skrevet

Hva er problemet ditt TS? Er du ikke flinkere i å ta vare på deg selv enn dette? Kom deg videre i livet. Null drama, just walk.

.

Anonymkode: 70203...576

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...