Gå til innhold

sjekkliste til bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har sjekk liste til bryllup? Jeg fant en på nette men viker ikke som den stemmer helt

• lokale må jo bokkes mye tidligere enn det står der fra dem vi har sett på vært fall det er jo allerede fullbokket flere år fram over så da stemmer jo ikke resten på listen

vi skal gifte oss i 2025 på grunn av budsjett og lokaler som allerede er bokket i år 2024 og begynner å bli bokket i år 2025 så det begynner å haste for oss med og bokke lokale allerede nå.

bryllup.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat denne listen og "12-18 måneder" er vel bare for å illustrere at dette er det første som bør gjøres. Er jo umulig å sette et eksakt tidspunkt, fordi det vil variere veldig fra bryllup til bryllup. Noen ønsker å ha bryllupet på et veldig populært lokale, og da bør man ofte booke et par år før bryllupet. Andre som går for f.eks et grendehus og kan sikkert booke lokalet bare et par måneder før bryllupet.

Listen er fin den, men ville prioritert dette så fort dere har en bryllupsdato å forholde dere til:
- Sted og tidspunkt for vielse (hvis ikke samme sted som selskapet)
- Selskapslokale
- Fotograf
- Hår/makeup

Hvorfor? Fordi disse ofte er aktører som kun kan ta på seg ett bryllup/én kunde pr. dato, og derfor er konkurransen stor.

Anonymkode: d4846...3ec

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Akkurat denne listen og "12-18 måneder" er vel bare for å illustrere at dette er det første som bør gjøres. Er jo umulig å sette et eksakt tidspunkt, fordi det vil variere veldig fra bryllup til bryllup. Noen ønsker å ha bryllupet på et veldig populært lokale, og da bør man ofte booke et par år før bryllupet. Andre som går for f.eks et grendehus og kan sikkert booke lokalet bare et par måneder før bryllupet.

Listen er fin den, men ville prioritert dette så fort dere har en bryllupsdato å forholde dere til:
- Sted og tidspunkt for vielse (hvis ikke samme sted som selskapet)
- Selskapslokale
- Fotograf
- Hår/makeup

Hvorfor? Fordi disse ofte er aktører som kun kan ta på seg ett bryllup/én kunde pr. dato, og derfor er konkurransen stor.

Anonymkode: d4846...3ec

vi har en dato vi skal gifte oss i 2025 siste helgen i Mai

Skrevet
2 hours ago, bryllup 2025 said:

vi har en dato vi skal gifte oss i 2025 siste helgen i Mai

Tror det kan bli en veldig populær dato, så viktig å få booket lokale og fotograf tidlig i alle fall.

Anonymkode: b9e7d...8a0

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Tror det kan bli en veldig populær dato, så viktig å få booket lokale og fotograf tidlig i alle fall.

Anonymkode: b9e7d...8a0

jeg vet det så stresser veldig med å finne lokale. Vi skal se på Hankø, Losby Gods og Refness

Skrevet

fy faen jeg er glag jeg ikke var født jente med gifte-gen. Bevare meg vel

Anonymkode: 933a5...6f7

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

fy faen jeg er glag jeg ikke var født jente med gifte-gen. Bevare meg vel

Anonymkode: 933a5...6f7

hva i alle dager skjer nå da?.

Nei vel da skjønner jeg ikke hvorfor du gidder å lese tråder om bryllup

så får vi andre glede oss til bryllup

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...