AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #1 Skrevet 10. november 2022 Vært sammen i 13 år og gift i 9 år. Ingen barn, men har noen dyr sammen. I går smalt det. Han har møtt en dame på tinder er blitt forelsket i han har kjøpt billett for og dra og besøke hun. Han hadde tenkt og si det bare rett før han dro, men jeg forsket han i og ha telefonsex med denne dama kl 06 på morgenen i går. Min verden er knust. Halvparten av meg. Mannen jeg skulle bli gammel med. Mannen jeg hadde mange hyggelige planer med fremover. Alt bare knust for en han ikke engang har møtt i virkeligheten men han er tydligvis villig til og risikere alt for hun alikevell. Jeg kjenner meg helt ustabil i dag. Har kastet bryllupsbilder vi hadde på veggen og knust dem samt gjorde det samme med brillene hans. Har grått. Skjelt han ut og har flere panikkangsanfall, får ikke puste og hjertebank. Fått noe hjelp av psykolog i dag. Det trengtes. Fra før av sliter jeg med endel plager og smerter i kroppen og dette her gjør alt bare så mye værre. Redd for at jeg ikke kan beholde leiligheten og dyra på min uføretrygd. Jeg kjenner jeg ikke klarer og orker flytte og etablere meg på nytt. Etter min reaksjon i dag virker det som han iallefall har litt dårlig samvittighet men har enda ikke avblåst flybillettene og mener han skal ha svar på om jeg kan fortsette ekteskapet om han avslutter med hun. Samtidig sier han at han er glad i hun og elsker hun. En dame han bare har chattet og snakket i telefon med noen måneder. Da føler jeg meg veldig lite elsket. Da kan ikke våre 13 år sammen bety noe som helst for han. Han har ikke sagt til meg før at han sliter i forholdet. Jeg trodde vi hadde et trygt og stabilt forhold basert på ærlighet og respekt. Så feil kan man ta. Den Mannen jeg elsket finnes ikke lenger så hvordan skal jeg idet hele tatt vurdere og fortsette med han når han har gjort dette bak ryggen min. Kommer aldri til og klare stole på han. Ikke orket og fortelle så mange om det enda. Jeg synes det er så flaut og vondt og offentliggjøre det. At vi ikke fikk det til og at han velger en dame i Afrika i steden for det livet vi har. Noen som har opplevd noe lignende og kan gi meg noen råd? Anonymkode: 1664a...b3d 27
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 Populært innlegg #2 Skrevet 10. november 2022 Det jeg ikke forstår er hvorfor noen er dumme nok til å tro at en fremmed på andre siden av verden faktisk elsker dem. For en idiot. Anonymkode: 1fce5...556 49 24
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 Populært innlegg #3 Skrevet 10. november 2022 Hvis typen min hadde kommet å sagt at han har funnet seg dame i Afrika som han aldri har møtt hadde han hatt min fulle velsignelse til å dra til helvete for alt jeg hadde brydd meg. La han dra. Oddsen for at det "forholdet" blir noe levedyktig er henimot null. Anonymkode: 916f8...33b 50 13
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #4 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vært sammen i 13 år og gift i 9 år. Ingen barn, men har noen dyr sammen. I går smalt det. Han har møtt en dame på tinder er blitt forelsket i han har kjøpt billett for og dra og besøke hun. Han hadde tenkt og si det bare rett før han dro, men jeg forsket han i og ha telefonsex med denne dama kl 06 på morgenen i går. Min verden er knust. Halvparten av meg. Mannen jeg skulle bli gammel med. Mannen jeg hadde mange hyggelige planer med fremover. Alt bare knust for en han ikke engang har møtt i virkeligheten men han er tydligvis villig til og risikere alt for hun alikevell. Jeg kjenner meg helt ustabil i dag. Har kastet bryllupsbilder vi hadde på veggen og knust dem samt gjorde det samme med brillene hans. Har grått. Skjelt han ut og har flere panikkangsanfall, får ikke puste og hjertebank. Fått noe hjelp av psykolog i dag. Det trengtes. Fra før av sliter jeg med endel plager og smerter i kroppen og dette her gjør alt bare så mye værre. Redd for at jeg ikke kan beholde leiligheten og dyra på min uføretrygd. Jeg kjenner jeg ikke klarer og orker flytte og etablere meg på nytt. Etter min reaksjon i dag virker det som han iallefall har litt dårlig samvittighet men har enda ikke avblåst flybillettene og mener han skal ha svar på om jeg kan fortsette ekteskapet om han avslutter med hun. Samtidig sier han at han er glad i hun og elsker hun. En dame han bare har chattet og snakket i telefon med noen måneder. Da føler jeg meg veldig lite elsket. Da kan ikke våre 13 år sammen bety noe som helst for han. Han har ikke sagt til meg før at han sliter i forholdet. Jeg trodde vi hadde et trygt og stabilt forhold basert på ærlighet og respekt. Så feil kan man ta. Den Mannen jeg elsket finnes ikke lenger så hvordan skal jeg idet hele tatt vurdere og fortsette med han når han har gjort dette bak ryggen min. Kommer aldri til og klare stole på han. Ikke orket og fortelle så mange om det enda. Jeg synes det er så flaut og vondt og offentliggjøre det. At vi ikke fikk det til og at han velger en dame i Afrika i steden for det livet vi har. Noen som har opplevd noe lignende og kan gi meg noen råd? Anonymkode: 1664a...b3d Det er vondt når en ikke lenger er på samme sted. Man føler seg sviktet, kanskje tom lurt. Man grubler på mange spørsmål. Noe litt likt skjedde meg etter 13 år, jeg lot ham bare gå. Vi med dårlig helse trenger noen vi kan stole på at er der. Jeg lot ham ta jobben med å forklare til folk hvorfor han gikk, jeg skjønte jo ikke så mye av hvorfor selv så det var ikke vanskelig å si akkurat det. Anonymkode: 1fc7d...239 2 6 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #5 Skrevet 10. november 2022 Forferdelig vanskelig for deg nå forstår jeg, men du er nødt til å bite tenna sammen og ønske han lykke til og fuck off på ferden, og etablere deg et liv som singel. Du kan ikke leve med en mann som bedrar deg samme hvor vondt følelsesmessig og hvor belastende praktisk det er å gjøre det slutt. Anonymkode: 64210...bb9 17 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #6 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis typen min hadde kommet å sagt at han har funnet seg dame i Afrika som han aldri har møtt hadde han hatt min fulle velsignelse til å dra til helvete for alt jeg hadde brydd meg. La han dra. Oddsen for at det "forholdet" blir noe levedyktig er henimot null. Anonymkode: 916f8...33b Enig. Og ikke ta han tilbake når han kommer angrende og vil bli sammen igjen. Anonymkode: d94eb...916 17 9
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #7 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vært sammen i 13 år og gift i 9 år. Ingen barn, men har noen dyr sammen. I går smalt det. Han har møtt en dame på tinder er blitt forelsket i han har kjøpt billett for og dra og besøke hun. Han hadde tenkt og si det bare rett før han dro, men jeg forsket han i og ha telefonsex med denne dama kl 06 på morgenen i går. Min verden er knust. Halvparten av meg. Mannen jeg skulle bli gammel med. Mannen jeg hadde mange hyggelige planer med fremover. Alt bare knust for en han ikke engang har møtt i virkeligheten men han er tydligvis villig til og risikere alt for hun alikevell. Jeg kjenner meg helt ustabil i dag. Har kastet bryllupsbilder vi hadde på veggen og knust dem samt gjorde det samme med brillene hans. Har grått. Skjelt han ut og har flere panikkangsanfall, får ikke puste og hjertebank. Fått noe hjelp av psykolog i dag. Det trengtes. Fra før av sliter jeg med endel plager og smerter i kroppen og dette her gjør alt bare så mye værre. Redd for at jeg ikke kan beholde leiligheten og dyra på min uføretrygd. Jeg kjenner jeg ikke klarer og orker flytte og etablere meg på nytt. Etter min reaksjon i dag virker det som han iallefall har litt dårlig samvittighet men har enda ikke avblåst flybillettene og mener han skal ha svar på om jeg kan fortsette ekteskapet om han avslutter med hun. Samtidig sier han at han er glad i hun og elsker hun. En dame han bare har chattet og snakket i telefon med noen måneder. Da føler jeg meg veldig lite elsket. Da kan ikke våre 13 år sammen bety noe som helst for han. Han har ikke sagt til meg før at han sliter i forholdet. Jeg trodde vi hadde et trygt og stabilt forhold basert på ærlighet og respekt. Så feil kan man ta. Den Mannen jeg elsket finnes ikke lenger så hvordan skal jeg idet hele tatt vurdere og fortsette med han når han har gjort dette bak ryggen min. Kommer aldri til og klare stole på han. Ikke orket og fortelle så mange om det enda. Jeg synes det er så flaut og vondt og offentliggjøre det. At vi ikke fikk det til og at han velger en dame i Afrika i steden for det livet vi har. Noen som har opplevd noe lignende og kan gi meg noen råd? Anonymkode: 1664a...b3d Rådet er at mannen ikke er verd fem sure sild. Han må aktivt ha lett på visse sider for å finne henne også. 🤮 Rådet er at du vil få det bedre alene. Ikke økonomisk riktignok. Håp på at han har så dårlig samvittighet at han er litt gavmild i skillsmisseoppgjøret. Det bør man være når man leter etter en hentebrud på nettet og får napp... planlagt og helt og fullt med overlegg. En forelskelse i noen man kjenner eller har truffet tilfeldig kan man ikkke noe for, men dette er noe ganske annet. Anonymkode: b3649...a41 9 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 Populært innlegg #8 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det jeg ikke forstår er hvorfor noen er dumme nok til å tro at en fremmed på andre siden av verden faktisk elsker dem. For en idiot. Anonymkode: 1fce5...556 Hun elsker ... oppholdstillatelse. Anonymkode: b3649...a41 41 1 8
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #9 Skrevet 10. november 2022 Godt du har fått hjelp av psykolog, for dette må jo være litt av et sjokk. Husk at du har ingenting å være flau over, det er han som burde skamme seg. Anonymkode: 018f7...b6c 17 2 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #10 Skrevet 10. november 2022 Han har sikkert kjempemye til felles med ei afrikansk dame du.... Han blir ikke scammet da? Anonymkode: 7a3cd...2e3 17
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #11 Skrevet 10. november 2022 En fyr som er tilbøyelig til å finne på noe sånt, er en fyr du uansett ikke ønsker å gå inn i alderdommen med. Én ting hadde vært om han hadde møtt noen andre der dere bor, men å slenge alt på bålet for en online-flørt fra Afrika? Det er ikke vanlig. Den fyren er en raring. Anonymkode: 5e3f3...f0b 17 5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #12 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun elsker ... oppholdstillatelse. Anonymkode: b3649...a41 Nei, hvorfor skulle hun ha lyst på det? Må jo være mye bedre å bo i hjemlandet med en kjæreste som da sannsynligvis vil være steinrik i forhold til lønnsnivået der. Anonymkode: 018f7...b6c 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #13 Skrevet 10. november 2022 Faen for en jævla idiot. Til pokker med han🤦🏼♀️ Ønsk dem et jævla fint liv sammen og at han kan drite i å se deg mer når han kommer tilbake igjen. Hardt mot hardt!! Anonymkode: 018d1...7ac 5 5
AnonymBruker 42 Skrevet 10. november 2022 #14 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Noen som har opplevd noe lignende og kan gi meg noen råd? Sikkert mange... Jeg har ikke det personlig, men det er vel omtrentlig samme greie som de som var sikker på at Madoff var en allright kar, den nigerianske prinsen med uendelig av rikdom, og som trenger noen tusenlapper (over epost)... Du føler deg litt dum, og tenker at mennesker er litt kjipe... ? Live&learn, muligens.... 1
PM75 Skrevet 10. november 2022 #15 Skrevet 10. november 2022 Jeg tror dere har en sjanse til å få det til å fungere. Han har sagt at han sliter i forholdet en stund. Du har ikke tatt dette alvorlig. Så gjør han noe så dumt som å forelske seg i et drømmebilde av en person han aldri har møtt. Men det kan ikke erstatte hva dere har bygget sammen, hvis dere klarer å få tilbake god kommunikasjon & husker hvorfor dere valgte hverandre i utgangspunktet. 3 2
Silva Pluvialis Skrevet 10. november 2022 #16 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Vært sammen i 13 år og gift i 9 år. Ingen barn, men har noen dyr sammen. I går smalt det. Han har møtt en dame på tinder er blitt forelsket i han har kjøpt billett for og dra og besøke hun. Han hadde tenkt og si det bare rett før han dro, men jeg forsket han i og ha telefonsex med denne dama kl 06 på morgenen i går. Min verden er knust. Halvparten av meg. Mannen jeg skulle bli gammel med. Mannen jeg hadde mange hyggelige planer med fremover. Alt bare knust for en han ikke engang har møtt i virkeligheten men han er tydligvis villig til og risikere alt for hun alikevell. Jeg kjenner meg helt ustabil i dag. Har kastet bryllupsbilder vi hadde på veggen og knust dem samt gjorde det samme med brillene hans. Har grått. Skjelt han ut og har flere panikkangsanfall, får ikke puste og hjertebank. Fått noe hjelp av psykolog i dag. Det trengtes. Fra før av sliter jeg med endel plager og smerter i kroppen og dette her gjør alt bare så mye værre. Redd for at jeg ikke kan beholde leiligheten og dyra på min uføretrygd. Jeg kjenner jeg ikke klarer og orker flytte og etablere meg på nytt. Etter min reaksjon i dag virker det som han iallefall har litt dårlig samvittighet men har enda ikke avblåst flybillettene og mener han skal ha svar på om jeg kan fortsette ekteskapet om han avslutter med hun. Samtidig sier han at han er glad i hun og elsker hun. En dame han bare har chattet og snakket i telefon med noen måneder. Da føler jeg meg veldig lite elsket. Da kan ikke våre 13 år sammen bety noe som helst for han. Han har ikke sagt til meg før at han sliter i forholdet. Jeg trodde vi hadde et trygt og stabilt forhold basert på ærlighet og respekt. Så feil kan man ta. Den Mannen jeg elsket finnes ikke lenger så hvordan skal jeg idet hele tatt vurdere og fortsette med han når han har gjort dette bak ryggen min. Kommer aldri til og klare stole på han. Ikke orket og fortelle så mange om det enda. Jeg synes det er så flaut og vondt og offentliggjøre det. At vi ikke fikk det til og at han velger en dame i Afrika i steden for det livet vi har. Noen som har opplevd noe lignende og kan gi meg noen råd? Anonymkode: 1664a...b3d For en drittsekk. Bare la han dra. Han er ingenting å samle på. Men for all del, aldri ta han tilbake. Så får vi håpe at karma tar han og at han mister dere begge. Fy fader for en idiot altså. Sender deg gode tanker❤️❤️ 4 2 1
frupetrell Skrevet 10. november 2022 #17 Skrevet 10. november 2022 Sender deg en god klem ❤️ du fortjener mye bedre enn dette. 2 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #18 Skrevet 10. november 2022 Dette er direkte kvalmt. Hadde ikke engang vurdert å gi han en sjanse til. La han dra dit pepperen gror, så kan tan kose seg der nede i Afrika. Ps: sørg for fullstendig separat økonomi før han reiser. Ta ut separasjon asap og gjør opp felles kontoer. Anonymkode: 1f108...90a 6 1 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #19 Skrevet 10. november 2022 Det er nå du må sperre nettbanken din og andre aktiva dere eier sammen. En forelsket idiot kan virkelig drite seg ut når en golddigger plutselig må «låne» penger for alt mulig fordi vedkommende helt uforskyldt sitter i en eller annen kattepine. Forlang å få lese meldingene om du ønsker å tilgi, og se opp for ord som; «honey» «my love» og «I will pay you back next week». Han har allerede bedratt deg og tilliten er ødelagt. Bare å planlegge å stikke uten å forberede deg er drøyt. En ting er helt sikkert, og det er at han kommer til å angre bittert. Inntil da må du jobbe med egenverdet ditt og forberede deg på at angeren hans er kun basert på en eller mac to ting; avslørt av deg og/enten rundlurt av den andre. Du har min største medfølelse. Anonymkode: b0070...e83 7 14
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #20 Skrevet 10. november 2022 Heldigvis var jeg smart nok til og skrive særeie og ektepakt når vi giftet oss. Så jeg eier leiligheten men han kjøpte seg inn 25 prosent for noen år siden. Han sier han skal hjelpe meg økonomisk men vet ikke hvor lenge. Vi har bakt inn endel annen gjeld i boliglånet og også hans gjeld så blir et regnestykke. Jeg forstår ikke hvordan han mener og ha råd til og etablere seg på nytt. Betale utgifter her og så ha en dame i Afrika som forventer en rik norsk mann. Men jeg tror ikke akkurat han har tenkt så langt. Han er ikke spesielt rik. Har en helt vanlig inntekt. Men siden jeg føler meg avhengig av at han hjelper meg med utgifter kan jeg ikke være for dust med han føler jeg. Det jeg stresser med mest er at jeg ikke klarer utgiftene alene. Lån som er gått opp pga renta, husleia, strøm osv på en enslig uføretrygd. Anonymkode: 1664a...b3d 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå