AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #1 Skrevet 10. november 2022 I et forhold, hvis partneren vil vite hvor lekene er, og du ikke ønsket å fortelle det. Ville du som partner blitt sur/fornærmet? Hva tenker folk om dette? Er slikt privat selv for en partner? Er det noe galt med forholdet? Anonymkode: 39672...6f2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #2 Skrevet 10. november 2022 Mine leker er private Anonymkode: 6dd01...efa 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #3 Skrevet 10. november 2022 Jeg kan såklart vise hvilke leker jeg har, og han gjøre det samme. Nå er ingen av oss veldig opptatt av sololeker, det går stort sett i handa på egenhånd. Anonymkode: 0e78a...7e0
Snok1 Skrevet 10. november 2022 #4 Skrevet 10. november 2022 Hun kjenner til alle (tror jeg) lekene. Av og til er hun med, men mange leker vet hun at jeg bruker selv. JEg har aldri vurdert å IKKE fortelle om lekene.
Blåjojo Skrevet 11. november 2022 #5 Skrevet 11. november 2022 Ville nok ikke blitt sur nei. Men vi har ingen hemmeligheter for hverandre sånn sett. Noen er bare mer åpne om det enn andre, så trenger ikke bety at det er noe galt med forholdet. 1
Gjest Warrior Skrevet 11. november 2022 #6 Skrevet 11. november 2022 (endret) Ville ikke blitt hverken sur eller fornærmet. Hadde fortalt hvor det var. For min del er ikke sexleker privat for partnere, men hvis noen ville holde sine sexleker privat så hadde jeg respektert det. Hadde ikke blitt sur eller fornærmet for det heller. Endret 11. november 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #7 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): I et forhold, hvis partneren vil vite hvor lekene er, og du ikke ønsket å fortelle det. Ville du som partner blitt sur/fornærmet? Hva tenker folk om dette? Er slikt privat selv for en partner? Er det noe galt med forholdet? Anonymkode: 39672...6f2 Eks ble sur om jeg onanerte så for meg var det helt privat. Anonymkode: 7a187...7e4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #8 Skrevet 11. november 2022 Vi er åpne om den slags. Gir bare krydder til vårt sexliv at han vet at jeg koser meg med leketøy når vi ikke er sammen, han syns det er hot. Syns det er rart hvis dere bor sammen og en driver og gjemmer leketøy for partneren sin. Men alle skal få ha sine grenser innen seksualitet, partneren har ikke rett på å få vite noe hvis en person ikke syns det er naturlig å dele. Anonymkode: c4ae9...374
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #9 Skrevet 11. november 2022 Jeg ville personlig ikke likt at det ble holdt hemmelig. Men jeg hadde respektert ønske om at leketøy kun er for privat lek. Vi har alle behov for å ha egenkos. Og det he jeg absolutt full forståelse for. Har også forståelse for at leketøy kan være privat. Jeg hadde ikke hatt behov for å kontroll på alle leketøyene som brukes. Men jeg ville hatt informasjon om at partner har leketøy (uten å vite mer om hva de er) og bruker dem. Anonymkode: eba79...d49
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #10 Skrevet 11. november 2022 Min samboer måtte gjerne få ha den delen av sin sexualitet for seg selv. Jeg har ingen rett til å kreve noe fra partner der. Hadde jeg ønsket at han fortalte meg det og ønsket å dele det med meg? Klart det, men jeg tror ikke at mas og sure miner hadde gjort det noe lettere for han å dele det med meg. Anonymkode: 376f2...8a8
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #11 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Min samboer måtte gjerne få ha den delen av sin sexualitet for seg selv. Jeg har ingen rett til å kreve noe fra partner der. Hadde jeg ønsket at han fortalte meg det og ønsket å dele det med meg? Klart det, men jeg tror ikke at mas og sure miner hadde gjort det noe lettere for han å dele det med meg. Anonymkode: 376f2...8a8 Jeg hadde bare syntes det var rart om det var hemmelig. Jeg tror ikke jeg hadde passet så godt med en som syntes akkurat solosex var veldig hemmelig. Jeg hadde en eks som hadde rare grenser på sånt, det viste et ganske komplisert forhold til sex, og det er ikke noe jeg er komfortabel med. Anonymkode: 0e78a...7e0
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #12 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg hadde bare syntes det var rart om det var hemmelig. Jeg tror ikke jeg hadde passet så godt med en som syntes akkurat solosex var veldig hemmelig. Jeg hadde en eks som hadde rare grenser på sånt, det viste et ganske komplisert forhold til sex, og det er ikke noe jeg er komfortabel med. Anonymkode: 0e78a...7e0 Ok. Folk er forskjellige. Jeg respekterer grensene til min samboer. Om han har noe privat sexuelt så handler ikke det om meg. Anonymkode: 376f2...8a8
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 11. november 2022 #13 Skrevet 11. november 2022 Jeg har full forståelse for at noen syns det er så privat at de helst ikke vil dele med partner.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #14 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ok. Folk er forskjellige. Jeg respekterer grensene til min samboer. Om han har noe privat sexuelt så handler ikke det om meg. Anonymkode: 376f2...8a8 Det handler ikke om at jeg må vite alt, men at vi tenker for forskjellig om sex. Jeg har levd lenge nok til å vite at det ikke er smart. Anonymkode: 0e78a...7e0
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #15 Skrevet 11. november 2022 Jeg hadde ikke likt det om kjæresten min ville holde sånt privat. Hvorfor det, liksom? Sexleketøy er gøy, så jeg hadde nok blitt lei meg om kjæresten min ikke ville dele det med meg, men skjule det i garasjen eller lignende. Det virker bare veldig rart for meg. Man behøver ikke dele alle fantasier, men sexleketøy er ikke privat i min verden. Altså det er privat mellom oss to, så klart. Anonymkode: 63e68...2a2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #16 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Det handler ikke om at jeg må vite alt, men at vi tenker for forskjellig om sex. Jeg har levd lenge nok til å vite at det ikke er smart. Anonymkode: 0e78a...7e0 Din fasit er ikke min fasit har levd lenge nok jeg også til å vite hva som er greit for min del Anonymkode: 376f2...8a8
Gjest Paramount Skrevet 11. november 2022 #17 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): I et forhold, hvis partneren vil vite hvor lekene er, og du ikke ønsket å fortelle det. Ville du som partner blitt sur/fornærmet? Hva tenker folk om dette? Er slikt privat selv for en partner? Er det noe galt med forholdet? Anonymkode: 39672...6f2 Det er veldig individuelt hvor privat dette er. Jeg ville kun blitt sur og fornærmet dersom jeg var hjemme og hun lurte seg unna når hun vet at jeg svært gjerne ville vært til stede når hun holdt på. Intet annet ville gjort meg sur.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #18 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Din fasit er ikke min fasit har levd lenge nok jeg også til å vite hva som er greit for min del Anonymkode: 376f2...8a8 Jeg sier spesifikt hva som er greit for akkurat meg, så vet ikke helt hva du opponerer mot. Anonymkode: 0e78a...7e0
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #19 Skrevet 12. november 2022 Hvis noen gjemmer sexleketøyene sine, så er det kanskje fordi partner blir sur for slikt, eller at man er flau over det? Kanskje mannen er flau for at han har en analplug, f.eks? Jeg har sakene i nattbordskuffen. Vi bruker de sammen, eller om han er vekkreist. Ingenting er hemmelig, men jeg har ikke meldeplikt om jeg har lekt meg på egenhånd. Men sier det gjerne for å terge da 😀 Anonymkode: 7db90...4a2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå