Gå til innhold

Er det unormalt og nyte og bli sett på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en veltrent mann på 35, jeg er en veldig lite ego mann seksuelt også. Jeg nyter veldig og pirre og onanere foran kamera fremfor en kvinne..

(foretrekker det mer en ekte sex noen ganger også)

er dette unormalt for en slik mann som meg?.. og hva synes dere kvinner om slikt? Synes det er kjedelig eller pirrende?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke unormalt å tenne på det. Men de fleste kvinner tenner ikke på det visuelle som menn så det er mindre for dere menn å hente på dette området enn for oss kvinner 

Anonymkode: d3a5b...20c

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Får litt blotter-vibber... 

Med en kjæreste kan det være hyggelig, men så og si ingen damer er interessert i å se fremmede menn runke på kamera (eller i virkeligheten).

Anonymkode: bb200...e23

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Som de andre sier, veldig få kvinner tenner på å se en mann runke på cam. Har du veldig stor penis, så kan det hende noen blir fasinert av størrelsen.

Jeg mener at dette er langt unna blotting, ettersom det er veldig få steder på nett du kan runke på cam, uten at mottakerene vet hva de får. Du bør være klar over at en del menn utgir seg for å være kvinner, og at det kan bli tatt opptak av deg.

• Liker 1
Skrevet
OxBall skrev (2 minutter siden):

Som de andre sier, veldig få kvinner tenner på å se en mann runke på cam. Har du veldig stor penis, så kan det hende noen blir fasinert av størrelsen.

Jeg mener at dette er langt unna blotting, ettersom det er veldig få steder på nett du kan runke på cam, uten at mottakerene vet hva de får. Du bør være klar over at en del menn utgir seg for å være kvinner, og at det kan bli tatt opptak av deg.

Jeg mente ikke at å runke på cam nødvendigvis er blotting, men at han høres ut som en typisk blotter.

Og det er vel noe av det mest usexy jeg kan tenke meg.

Anonymkode: bb200...e23

• Liker 1
Skrevet

Er ganske vanlig å tenne på onani og kikking. Fetisjen kalles voyeur på engelsk, kikking på norsk. 

Anonymkode: d24d4...acb

• Liker 1
Skrevet

Det gir meg ikke en dritt å se en mann runke på cam. Mer spennende å se maling tørke 

Anonymkode: d24d4...acb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Menn som liker vise seg frem, har mannlige kikkere.

Generelt er det ekstremt lite pirrende med menn som viser seg frem...

Anonymkode: 3344e...24d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
12 hours ago, OxBall said:

Jeg viser meg aldri før den andre personen viser seg på kamera først. Hun trenger ikke og vise seg men hun er tilstedeværende. Jeg er en mann med sterk fysisk kropp og mye tattoos osv. de fleste tror jeg er en model, jeg har også veldig stor penis.

Skrevet

Nei, synes ikke noe om det... Jeg datet noen som gjorde dette en gang, var bare.... sært.

Anonymkode: 49445...593

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår men har også opplevd og møte på kvinner som blir veldig opphisset av det og velger og onanere sammen med meg på kamera uten at jeg har bedt om det. Takk for svar 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Det er ikke unormalt å tenne på det. Men de fleste kvinner tenner ikke på det visuelle som menn så det er mindre for dere menn å hente på dette området enn for oss kvinner 

Anonymkode: d3a5b...20c

https://forskning.no/hjernen-kjonn-og-samfunn-sex/kvinner-reagerer-like-mye-pa-bilder-av-sex-som-menn/1360480

Anonymkode: a634d...a44

• Liker 1
Skrevet
Danielmix skrev (15 timer siden):

Jeg er en veltrent mann på 35, jeg er en veldig lite ego mann seksuelt også. Jeg nyter veldig og pirre og onanere foran kamera fremfor en kvinne..

(foretrekker det mer en ekte sex noen ganger også)

er dette unormalt for en slik mann som meg?.. og hva synes dere kvinner om slikt? Synes det er kjedelig eller pirrende?

Jeg er ekshibisjonist og kjenner meg godt igjen i din beskrivelse av deg.

Jeg har en partner som liker at jeg viser meg fram, og deler også anonymiserte bilder på egnede nettsider.

Det er kanskje ikke vanlig, men ingen blir skadd.

Skrevet
2 hours ago, Danielmix said:

Jeg forstår men har også opplevd og møte på kvinner som blir veldig opphisset av det og velger og onanere sammen med meg på kamera uten at jeg har bedt om det. Takk for svar 

Det kan selvfølgelig oppleves at kvinner både vil se og vise, men det er ikke mange av dem. Jeg tror hvis du skal få kvinner til å se, må du ha noe ekstra + at du har på lyd, slik at de også kan høre deg. Så lenge du ikke påtrenger deg andre, så synes jeg det er greit.

Gjest Paramount
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Får litt blotter-vibber... 

Samme her. Kvinner derimot, de kan gjøre noe for å få oppmerksomhet. Ikke det at de trenger det. Men det er positivt dersom de viser at de ikke har noe i mot det.

Endret av Paramount
Skrevet
On 11/11/2022 at 2:47 PM, OxBall said:

Det kan selvfølgelig oppleves at kvinner både vil se og vise, men det er ikke mange av dem. Jeg tror hvis du skal få kvinner til å se, må du ha noe ekstra + at du har på lyd, slik at de også kan høre deg. Så lenge du ikke påtrenger deg andre, så synes jeg det er greit.

Jeg har Lyd på, bra belysning(ikke halveis mørkt)..påtrengende er jeg aldri,er høflig og fra min forståelse synes kvinner dette er sexy. Jeg er også veldig stor i størrelsen og kanskje dette som også gjør det spennende for dem🤷‍♂️

Skrevet

Jeg er en dame som ihvertfall liker å se på menn, både stillbilder og av menn som runker. Liker også å bli sett på/ vise meg frem.. Tikker sikkert av på diverse kategorier da😅

Anonymkode: 6b246...433

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er en dame som ihvertfall liker å se på menn, både stillbilder og av menn som runker. Liker også å bli sett på/ vise meg frem.. Tikker sikkert av på diverse kategorier da😅

Hvilke kategorier liker du mest?

Skrevet
Danielmix skrev (25 minutter siden):

Hvilke kategorier liker du mest?

Er vel mest exhib, blir lett kåt da😉

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...