Gjest AnneAnne Skrevet 24. oktober 2002 #1 Del Skrevet 24. oktober 2002 Vi har bryllupsdag snart og jeg vil finne på noe koselig. Noen ideer? Vi har ikke vært gift så lenge og er heller ikke veldig gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowkid Skrevet 24. oktober 2002 #2 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hvis det er noe han virkelig ønsker seg så kan du jo selvsagt kjøpe det til han.... Et morsommere forslag er å lage et gavekort på "helaften". Deilig middag og massasje fra sin kjære. Sørg for å gi gavekortet på morgenen ev få sendt det til jobben sånn at han kan glede seg hele dagen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lindus Skrevet 24. oktober 2002 #3 Del Skrevet 24. oktober 2002 Lag en bedre middag,spis og kos dere.Etterpå overrasker du han ved å ta på deg noe sexy undertøy(som selvfølgelig er nytt og han aldri har sett før :D ).Tipper din mann er ganske lik andre menn når det gjelder undertøy, så dette vil nok falle i smak :blunke: Gratulerer på Bryllupsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneAnne Skrevet 24. oktober 2002 #4 Del Skrevet 24. oktober 2002 Takk for forslag fra dere!! Flere forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viwi Skrevet 25. oktober 2002 #5 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hvor mange år har dere vært gift?? Du kan jo ta utgangspunkt i hvilken bryllupsdag det er .... F.eks så er visst 1 år papirbryllup... Finn på noe som har med papir å gjøre... Jeg gjorde noe gøy en dag. Hadde bestemt meg for å "forføre" min mann. Da han kom hjem hang det lapper om hva han måtte gjøre. Sendte han i dusjen og hadde hengt fram klær til han når han kom fra jobb. Da han kom opp ferdigdusjet hadde jeg tent på masse stearinlys, trekt for gardinene, middagen sto klar og han fikk et glass vin i hånda. Selv hade jeg kledd meg litt "frekt" Men jeg lot som ingenting under hele middagen. GJETT om han var førnøyd hele den kvelden og iallfall dagen etter!!!! DET var afrodisiakum og dessuten syntes han det var artig å bli overrasket sånn. Må slenge på at jeg ga han en deilig ryggmassasje etterpå..... Det er mange måtter å overraske sin kjære på. Hva med billetter til teateret/kino o.l eller ta han med på pique-nique i skogen uten at han vet hva som foregår. blindfold ham og "kidnapp" han med på noe romantisk??? Håper du finner noe som passer for dere!! lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå