AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #1 Skrevet 10. november 2022 Mann på rundt 45. Truffet en kvinne i samme alder. Forholdet er helt i startgropen. Hadde noen helseplager. Gikk til lege, og det viser seg å være alvorlig. Jeg tenker at dette ikke er endel av den avtalen eller reisen vi skulle ta, og tenker å avslutte forholdet. Føler dt er mest rettferdig spesielt ovenfor henne. Noen tanker? Anonymkode: cac6e...9a2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #2 Skrevet 10. november 2022 Ikke ta bestemmelser for andre voksne mennesker. La henne avgjøre selv om hun vil gå videre med deg, selv om du er syk. Anonymkode: 18680...7d3 2 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #3 Skrevet 10. november 2022 Det gikk fint med forholdet til Shabana Rehman. De ble kjent etter hennes dødelige kreft diagnose, men det krever naturligvis åpenhet Anonymkode: 80e8f...9d2 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #4 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Mann på rundt 45. Truffet en kvinne i samme alder. Forholdet er helt i startgropen. Hadde noen helseplager. Gikk til lege, og det viser seg å være alvorlig. Jeg tenker at dette ikke er endel av den avtalen eller reisen vi skulle ta, og tenker å avslutte forholdet. Føler dt er mest rettferdig spesielt ovenfor henne. Noen tanker? Anonymkode: cac6e...9a2 Jeg tenker at den som tenker på forhold som en avtale om god helse, får ha lykke til i livet etter 45. Anonymkode: 308fa...1a4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #5 Skrevet 10. november 2022 Du gjør det ikke slutt uten å fortelle henne hva som foregår. Anonymkode: cb2dd...56a 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #6 Skrevet 11. november 2022 Mener du at du vurderer å dumpe dama di fordi DU er syk? Tåler du ikke å vise henne din virkelighet? Anonymkode: 308fa...1a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå