Tahlia Skrevet 10. november 2022 #1 Del Skrevet 10. november 2022 Hei. Jeg har behov for hjelp til valg av symaskin til min datter på 11 år. Hun har sydd endel forhånd, men nylig startet å sy på maskin som hun nå lærer i gruppe sammen med andre. Hun ønsker seg symaskin til jul og jeg har ingen kunnskap om hvilken symaskin jeg bør kjøpe til henne. Den bør være enkel og brukervennlig samtidig som det må være en som hun kan bruke endel år. Jeg ønsker veldig gjerne tips fra andre som har testet ut gode brukervennlige maskiner som passer til nybegynnere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #2 Del Skrevet 10. november 2022 Prisklasse? Anonymkode: a12f1...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tahlia Skrevet 10. november 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Prisklasse? Anonymkode: a12f1...269 Jeg ønsker tips i prisklasse 1500-3000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 11. november 2022 #4 Del Skrevet 11. november 2022 Panduro har denne til 1599,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #5 Del Skrevet 11. november 2022 Sjekk på Facebook-gruppa "Vi sygale", der ble det postet et innlegg om dette efor et par dager siden med mange forslag. Anonymkode: 3d279...35d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 11. november 2022 #6 Del Skrevet 11. november 2022 Kjøp hos en lokal butikk. Da får du hjelp og service enkelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #7 Del Skrevet 12. november 2022 Tahlia skrev (På 10.11.2022 den 21.24): Jeg ønsker tips i prisklasse 1500-3000 https://www.tonje.no/products/kampanje-janome-920-idun-symaskin-inkl-bonuspakke-3 dette er en god nybegynnermaskin! Kjøp gjerne i en sybutikk, de er best på dette og har virkelig kunnskapen! I tillegg er det enklest med tanke på service, reparasjon og tilbehør/ekstradeler! Anonymkode: d352c...3a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #8 Del Skrevet 14. november 2022 On 11/12/2022 at 3:56 PM, AnonymBruker said: https://www.tonje.no/products/kampanje-janome-920-idun-symaskin-inkl-bonuspakke-3 dette er en god nybegynnermaskin! Kjøp gjerne i en sybutikk, de er best på dette og har virkelig kunnskapen! I tillegg er det enklest med tanke på service, reparasjon og tilbehør/ekstradeler! Anonymkode: d352c...3a1 Støtter, en bra maskin i lav prisklasse. Du bør ikke kjøpe maskin for under 2500 kr, den vil nok dessverre ikke holde så lenge. Det er også masse bra videoer på YouTube og Instagram hvor hun kan bli inspirert, kan anbefale denne: https://www.instagram.com/ungesyere/ Anonymkode: a91d0...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcie Skrevet 15. november 2022 #9 Del Skrevet 15. november 2022 (endret) jeg gikk til en symaskinbutikk da jeg var i samme ærend, dvs skulle kjøpe en begynnermaskin til en 16-åring. Jeg spurte om Janome Idun som noen nevnte over her, men endte med Janome Driva, som kostet litt over 4000. Det var en tusenlapp mer enn jeg hadde budsjettert med, men jeg ville ha en god maskin som hun kan ha med seg videre i livet, og da var det den de anbefalte. Den og en til i samme prisklasse, men jeg husker ikke hvilken i farten. Endret 1. januar av Marcie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå