Gå til innhold

Hvorfor vil du ha kunstig juletre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga kattene brukte grantreet som klatrestativ ble mye rot av dette :ler::kaos::katt2::katt2: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Maskinfører skrev (1 time siden):

Pga kattene brukte grantreet som klatrestativ ble mye rot av dette :ler::kaos::katt2::katt2: 

Men lar de det falske være ifre?

Vi hadde ikke en gang fått det opp før hun begynte å bite dra i disse plast nålene, å måtte pakke det bort så hun ikke skulle ende opp med å spise masse plast 😅😔 

Vi feirer ikke jul her men hos familien, så det er ikke undergangen å ikke kunne ha juletre her også, men det er kjedelig 🎄🐱😢

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Rosakatt skrev (7 minutter siden):

Men lar de det falske være ifre?

Vi hadde ikke en gang fått det opp før hun begynte å bite dra i disse plast nålene, å måtte pakke det bort så hun ikke skulle ende opp med å spise masse plast 😅😔 

Vi feirer ikke jul her men hos familien, så det er ikke undergangen å ikke kunne ha juletre her også, men det er kjedelig 🎄🐱😢

Ja det falske var ikke like morsomt sikkert noe med lukta  :( hehe hadde lagt meg til å sove så våkna jeg av lurveleven så stod hele treet og rista tenkte WTF så lette jeg etter pusene og fant de klatrende i stammen :ler: deretter var det å legge seg også gjentok det hele seg :ler: :katt2:

Dere måtte pakke det bort ja :( ja det er kjedelig å ikke ha juletre nå er jeg ungkar så treet har ikke vært framme siden pappa bodde hjemme :( 

Endret av Maskinfører
  • Hjerte 1
Skrevet
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Ja det falske var ikke like morsomt sikkert noe med lukta  :( hehe hadde lagt meg til å sove så våkna jeg av lurveleven så stod hele treet og rista tenkte WTF så lette jeg etter pusene og fant de klatrende i stammen :ler: deretter var det å legge seg også gjentok det hele seg :ler: :katt2:

Dere måtte pakke det bort ja :( ja det er kjedelig å ikke ha juletre nå er jeg ungkar så treet har ikke vært framme siden pappa bodde hjemme :( 

Hoff, underholdene for dem iallefall 😂 Bra det falske får stå ifre, selv om pusene sikkert hadde likt om du hadde et ekte igjen 😂🐱

Ååh 😔 Du kommer ikke til å slå på stortromma å ta det fram i år? 😄🎄 Selv ungkarer har godt av et juletre 

• Hjerte 1
Skrevet

Her ønsker vi ikke juletre i plastikk. Er dere klar over hvor stort klimaavtrykk ett sånn ‘juletre’ har?

Anonymkode: deb9b...a45

• Hjerte 1
Skrevet
Rosakatt skrev (17 minutter siden):

Hoff, underholdene for dem iallefall 😂 Bra det falske får stå ifre, selv om pusene sikkert hadde likt om du hadde et ekte igjen 😂🐱

Ååh 😔 Du kommer ikke til å slå på stortromma å ta det fram i år? 😄🎄 Selv ungkarer har godt av et juletre 

Ja det var veldig underholdene :) det får heldigvis stå i fred :) ja nå er de 16 år så ikke sikkert de ville vært intrissert mere de var opprinnelig født utendørs og var halvveis ville men har blitt mere tamme etter som årene har gått :) hehe joa mulig jeg tar det frem igjen står i kjeller,n :) :katt2:

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Her ønsker vi ikke juletre i plastikk. Er dere klar over hvor stort klimaavtrykk ett sånn ‘juletre’ har?

Joa men tenkte ikke på dette i 2007 da treet ble kjøpt :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.11.2022 den 21.36):

Synes det lukter ekkelt jeg.

Anonymkode: 7b224...f57

Ekkelt? 

Anonymkode: 76936...3e5

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Herlighet, for noe hysteri…

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Herlighet, for noe hysteri…

Større hysteri med dem som ikke kan ha ekte tre for insekt som KANSKJE er inne i treet. Mye plastavfall i et juletre i plast . 

Anonymkode: 956c2...1eb

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

https://www.framtiden.no/myteknusing/er-ekte-juletre-mer-miljovennlig-enn-kunstig.html

Sitat

Men, og dette er viktigst av alt: Miljøbelastningen fra juletrær er forsvinnende liten sammenlignet med det meste. For eksempel har det mer å si hva du legger under treet.

Og denne konklusjonen gjelder både for kunstige og ekte juletrær.

Anonymkode: b0f30...52f

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Større hysteri med dem som ikke kan ha ekte tre for insekt som KANSKJE er inne i treet. Mye plastavfall i et juletre i plast . 

Anonymkode: 956c2...1eb

Nå var det vel utenpå treet som var greien. Og jeg har mer tiltro til en insektsforsker og almenkunnskap enn at du "aldri har sett", At du har vanskelig for å lese og ta til deg erfaring fra en ekspert innen sitt fagområde får du ta på din egen kappe. 

Endret av skreppamedleppa
Skrevet

1. Økonomisk

2. Ingen krypdyr

3. Tar mye plass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...