AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #1 Skrevet 10. november 2022 Truffet en på tinder, men vet hvem han er. Han spør om å treffes hjemme. Vi bor på et lite sted, og treffes vi offentlig er sjansen stor for å treffe på folk vi kjenner. Hadde dere turt å møtes hjemme? Anonymkode: 8aa2b...def
svartkatt Skrevet 10. november 2022 #2 Skrevet 10. november 2022 Har gjort det med flere. Men da er "faren" for sex større.. Hva er problemet med at noen ser dere? Vet noen drar til nabokommunen eller lignende..
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #3 Skrevet 10. november 2022 Tror ikke jeg hadde giddet å møtes hjemme, men det er fordi jeg vet at jeg dessverre kan overtales til sex selv om jeg egentlig ikke vil. Er liksom for høflig til å si nei takk, ikke interessert. Hvorfor skal man nå møtes hjemme? Mye bedre å møtes ute, og helst et par ganger før noe hjemmedate Anonymkode: 0b66a...b49
Blåjojo Skrevet 10. november 2022 #4 Skrevet 10. november 2022 Da jeg var på Tinder så møtte jeg folk hjemme av og til. Men da hadde jeg chattet med de en stund og var sikker på hvilken type mennesker de var. I tillegg er jeg greit utrustet med tanke på evt. selvforsvar, noe som flere kvinner burde lært seg.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #5 Skrevet 10. november 2022 Nei det hadde jeg unngått. For det første fordi hjemmedate betyr sex og jeg ikke vil ha sex med noen på første date, og fordi det er direkte utrygt mtp overfall, voldtekt, press, ubehagelig situasjon du ikke kommer deg vekk fra. Det hjelper ikke at du vet hvem han er fra før, han kan fortsatt være voldtektsmann bak husets fire vegger. Møte offentlig de 5-10 første gangene er viktig for meg. Anonymkode: ab09a...5a0 6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #6 Skrevet 10. november 2022 Hadde ikke møttes hjemme den første gangen. Kan aldri vite hvem han egentlig er… Anonymkode: 492b6...21c 2 2
OxBall Skrevet 11. november 2022 #7 Skrevet 11. november 2022 De gangene jeg har truffet noen hjemme, så har det alltid blitt en eller annen form for sex. Vil du unngå det, så foreslår jeg at dere møtes ute på et offentlig sted. Hvis dere ikke vil at noen skal se dere, så kan dere dra til et sted litt lenger unna. Be en venninne ringe deg på et gitt tidspunkt, og avtal noen ord som gjør at hun forstår om du har det bra eller ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #8 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tror ikke jeg hadde giddet å møtes hjemme, men det er fordi jeg vet at jeg dessverre kan overtales til sex selv om jeg egentlig ikke vil. Er liksom for høflig til å si nei takk, ikke interessert. Hvorfor skal man nå møtes hjemme? Mye bedre å møtes ute, og helst et par ganger før noe hjemmedate Anonymkode: 0b66a...b49 Du er med andre ord mann, ingen damer gidder vel å ha sex når de ikke er interessert? Anonymkode: ab812...ad7 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #9 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du er med andre ord mann, ingen damer gidder vel å ha sex når de ikke er interessert? Anonymkode: ab812...ad7 Det er veldig vanlig å være dame og bli presset og overtalt til sex selvom man ikke vil. På hjemmedate er man veldig utsatt for fare sammenlignet med date i offentligheten der man lett kan få hjelp eller komme seg vekk, og kroppen går i frys som i 70% av voldtektene. Man blir redd og klarer ikke si tydelig i fra lenger etter å ha blitt presset gjennom 20 "Nei". Som instinkt er det tryggere å gi etter enn å begynne å sparke og rope og hjernen kobler ut mentalt som en forsvarsmekanisme Anonymkode: ab09a...5a0 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #10 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er veldig vanlig å være dame og bli presset og overtalt til sex selvom man ikke vil. På hjemmedate er man veldig utsatt for fare sammenlignet med date i offentligheten der man lett kan få hjelp eller komme seg vekk, og kroppen går i frys som i 70% av voldtektene. Man blir redd og klarer ikke si tydelig i fra lenger etter å ha blitt presset gjennom 20 "Nei". Som instinkt er det tryggere å gi etter enn å begynne å sparke og rope og hjernen kobler ut mentalt som en forsvarsmekanisme Anonymkode: ab09a...5a0 Det er helt sant. Og hvis man blir mast på og pressa av en insisterende og ekkel fyr, kan det i verste fall skje selv om man ikke vil. Vil liksom ikke lage scene/klein stemning heller. Derfor..ingen tidlige hjemmedater. Normale menn foreslår det heller ikke. Anonymkode: 0b66a...b49 4
Gjest AprilRyan Skrevet 11. november 2022 #11 Skrevet 11. november 2022 Det spørs jo litt hva du er komfortabel med. Hvis du ikke ønsker sex eller det blir ukomfortabelt at dere møtes hjemme så kan dere møtes offentlig et sted. Selv ville jeg ikke ha møtt noen hjemme, men det kommer an på. Jeg har gjort det før og det ble ikke noe sex eller noe sånt da, men jeg har ikke noe problem med å si nei heller. Ville definitivt ha møtt han offentlig dersom jeg ikke kjente han noe særlig eller var litt usikker på han.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #12 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Truffet en på tinder, men vet hvem han er. Han spør om å treffes hjemme. Vi bor på et lite sted, og treffes vi offentlig er sjansen stor for å treffe på folk vi kjenner. Hadde dere turt å møtes hjemme? Anonymkode: 8aa2b...def ja hvis du kun er ute etter kuk og ikke så nøye på hvem kuken sitter fast på så værsegod. Hadde aldri skjedd meg i hvertfall er så lei av disse mannfolka som skal på død og liv hjem til noen de ikke har møtt før eller kjenner. Føler at da er du ikke verd noen ting. Kun musa de som er verd noe her. hilsen kvinne på tinder. Anonymkode: 29fa0...38b 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #13 Skrevet 11. november 2022 Hadde aldri møtt han hjemme på første date. da har du satt standarden. Hadde nok ikke giddet å møte han når han foreslår hjemmedate som det første. Det siste jeg vil si er, om dere tar en kaffe, går en tur, tar ei øl, hva i huleste gjør det om andre ser det. Lever du for deg selv eller dine omgivelser? Anonymkode: 548a3...993 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #14 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hadde aldri møtt han hjemme på første date. da har du satt standarden. Hadde nok ikke giddet å møte han når han foreslår hjemmedate som det første. Det siste jeg vil si er, om dere tar en kaffe, går en tur, tar ei øl, hva i huleste gjør det om andre ser det. Lever du for deg selv eller dine omgivelser? Anonymkode: 548a3...993 kunne ikke vært mer enig. hilsen dame på tinder. Anonymkode: 29fa0...38b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå