AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #1 Skrevet 10. november 2022 Han er utrolig omtenksom. Jeg har vært i en god treningsperiode i det siste og her om dagen sa jeg at jeg skulle ønske jeg hadde en tredemølle så dørstokkmila ikke ble så lang de dagene det er drittvær ute. Så glemte jeg hele greia til han en dag plutselig kom hjem med en tredemølle til meg. Da hadde han vært på Finn og funnet en brukt, arrangert henting og fått med seg en kompis til å være med på bæringen. Han planlegger å gi meg halve huset sitt. Det er nedbetalt og jeg har uansett ikke egenkapital nok til å kjøpe meg inn. Det er jo utrolig raust gjort. Vet ikke helt hva jeg vil med tråden, egentlig. Klager vel ikke, jeg bare... føler at jeg ikke helt presterer til sammenligning. Eller at jeg ikke fortjener at han er så gavmild og raus. Hvis jeg skal være snill med han så kjøper jeg en sjokolade eller yter noe seksuelt, liksom. Ellers er det han som gjør mest egentlig. Føler jeg har gjort et skikkelig catch med han, og han... not so much😅 Anonymkode: ee7d4...4e8 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #2 Skrevet 10. november 2022 så fint da! kos deg med det, høres ut som han behandler deg bra. Hans kjærlighetsspråk er vel gaver da, uansett størrelse Anonymkode: d52e7...836 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #3 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): så fint da! kos deg med det, høres ut som han behandler deg bra. Hans kjærlighetsspråk er vel gaver da, uansett størrelse Anonymkode: d52e7...836 Ja... Er det vanligvis sånn at folk har samme språk når det gjelder både å gi og å få? Jeg er ikke så oppfinnsom når det gjelder gaver, dessverre. Men har tenkt å prøve å overgå meg selv litt i år 😛 Anonymkode: ee7d4...4e8
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #4 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Han er utrolig omtenksom. Jeg har vært i en god treningsperiode i det siste og her om dagen sa jeg at jeg skulle ønske jeg hadde en tredemølle så dørstokkmila ikke ble så lang de dagene det er drittvær ute. Så glemte jeg hele greia til han en dag plutselig kom hjem med en tredemølle til meg. Da hadde han vært på Finn og funnet en brukt, arrangert henting og fått med seg en kompis til å være med på bæringen. Han planlegger å gi meg halve huset sitt. Det er nedbetalt og jeg har uansett ikke egenkapital nok til å kjøpe meg inn. Det er jo utrolig raust gjort. Vet ikke helt hva jeg vil med tråden, egentlig. Klager vel ikke, jeg bare... føler at jeg ikke helt presterer til sammenligning. Eller at jeg ikke fortjener at han er så gavmild og raus. Hvis jeg skal være snill med han så kjøper jeg en sjokolade eller yter noe seksuelt, liksom. Ellers er det han som gjør mest egentlig. Føler jeg har gjort et skikkelig catch med han, og han... not so much😅 Anonymkode: ee7d4...4e8 Blir litt mye å gi deg halve huset før dere er gift. Blir litt dum snilt. Men bra du yter noe ekstra seksuelt og kanskje lar han få en ekstra utløsning eller to på forskjellige måter. Fordi han høres ut som en keeper. (Jeg er mann og vil mye heller ha fysisk kjærlighet enn alt mulig gaver og annet materielt) Anonymkode: 95fe5...17e 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #5 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Blir litt mye å gi deg halve huset før dere er gift. Blir litt dum snilt. Men bra du yter noe ekstra seksuelt og kanskje lar han få en ekstra utløsning eller to på forskjellige måter. Fordi han høres ut som en keeper. (Jeg er mann og vil mye heller ha fysisk kjærlighet enn alt mulig gaver og annet materielt) Anonymkode: 95fe5...17e Ja, det er kanskje litt dumt gjort egentlig? Tenk om jeg plutselig gjør det slutt og så må han betale meg ut. Vi har planer om å gifte oss da men det kan ta litt tid. Han er nok en keeper, ja Anonymkode: ee7d4...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #6 Skrevet 10. november 2022 Koselig, sånn er min også og jeg mot han 😊 Anonymkode: 399b9...38c 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #7 Skrevet 10. november 2022 Det var meg som skrev innlegget rett over. 🙂 Kan også legge til at hørtes ut som en god ide å kunne trene hjemme. Det gjør det jo som du sier, lettere å unngå dørstokkmila. Kjenner meg igjen. Synes det var utrolig snilt av han. Men som du sier så kan jo forholdet ta slutt. Enten at du gjør det slutt, eller han gjør det slutt. Eventuelt at han ønsker å gjøre det slutt, men angrer på den økonomiske avtalen dere har. Hva med å ta en prat med han om han har tenkt seg nøye igjennom det? Anonymkode: 95fe5...17e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå