Gå til innhold

urimelig kritikk av vennegjeng

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble sammen med en fyr for ca 5 med siden. Vi drives startsett bra og han er kanskje den jeg ønsket meg, men nå har jeg og han og forholdet oss imellom tyggegummi i vennegjengen min sin munn. de alle snakker seg imellom og til meg at jeg ble sammen med han pga han hadde stor penis. noe som ikke stemmer, men Vansklig å komme under den siden timing skjedde akkurat etter nakenbade hvor han var helt naken. vi ble kjent og sammen dagen etter. 

denne timingen gjør det vansklig å komme unna rykte og føler at forholdet vårt ikke blir tatt seriøst av venner jeg holder kjært. vi blir liksom gjort narr av. vil også tilføye at jeg hadde blitt sammen med han om han hadde mikro penis. stor penis var bare tilfeldighet.

Anonymkode: c6298...643

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de på druen i kveld?🥴

Anonymkode: 695b8...6c6

• Liker 2
Skrevet (endret)

Vennene dine sier du ble sammen med han fordi han hadde stor penis? Jeg ville bare sagt "ja, den er digg" og så latt livet gå videre.

Endret av BobbySocks
  • Nyttig 2
Skrevet

Jessss, deilig med diger pikk,( synd du ikke har det selv / du burde prøve en)  svarer du...helt til de ikke syns det er moro lenger.

Anonymkode: 0bcdd...451

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

ble sammen med en fyr for ca 5 med siden. Vi drives startsett bra og han er kanskje den jeg ønsket meg, men nå har jeg og han og forholdet oss imellom tyggegummi i vennegjengen min sin munn. de alle snakker seg imellom og til meg at jeg ble sammen med han pga han hadde stor penis. noe som ikke stemmer, men Vansklig å komme under den siden timing skjedde akkurat etter nakenbade hvor han var helt naken. vi ble kjent og sammen dagen etter. 

denne timingen gjør det vansklig å komme unna rykte og føler at forholdet vårt ikke blir tatt seriøst av venner jeg holder kjært. vi blir liksom gjort narr av. vil også tilføye at jeg hadde blitt sammen med han om han hadde mikro penis. stor penis var bare tilfeldighet.

Anonymkode: c6298...643

Hva?? Hæ? Hva slags språk er dette? Har du drukket eller? 🤣🤣🤣🥂

Anonymkode: 494fa...bde

• Liker 3
Skrevet

Hva så om du ble sammen med har fordi han har stor penis? Mange damer blir sammen med menn pga det og menn sammen med damer pga store pupper eller bra sex også. 

Men at man holder sammen handler om personlighet og felles interesser så man har jo ikke noe dårligere forhold enn andre bare fordi grunnen til at man falt for hverandre var bra sex 

Hev deg over det de sier 

Anonymkode: e544e...cfb

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...