AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #1 Skrevet 10. november 2022 Jeg har vært sammen med kjæresten min i 6 måneder, så det er ganske ferskt. Vi har blitt enige om å kjøpe julegave til hverandre. Men jeg har altså ikke peiling på hva jeg skal gi han. Vil gjerne høre hva dere kjøper til kjæresten deres i år eller generelt forslag til gaver til sånne som har alt de trenger 🥴 Anonymkode: f06f8...db8
Gjest Hottentått Skrevet 10. november 2022 #2 Skrevet 10. november 2022 Gavekort på noe dere kan gjøre sammen. Spørs hvor god råd du har, men kan være alt fra kino, teater, konsert, middag ute, hotellopphold, spa, omvisning på museum eller andre historiske steder. (Vet det siste høres helt nørd ut, men min mann hadde elsket det😅). Om han er glad i "god mat og øl" kan du lage en kurv med litt forskjellig digg oppi.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #3 Skrevet 10. november 2022 I år får han langrennstøy og noe annet (vet ikke enda). Tidligere har han fått klokke, sportsklokke, tursko og sportsbriller, klær Anonymkode: 6fbd1...be3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #4 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har vært sammen med kjæresten min i 6 måneder, så det er ganske ferskt. Vi har blitt enige om å kjøpe julegave til hverandre. Men jeg har altså ikke peiling på hva jeg skal gi han. Vil gjerne høre hva dere kjøper til kjæresten deres i år eller generelt forslag til gaver til sånne som har alt de trenger 🥴 Anonymkode: f06f8...db8 Det slår deg ikke at du burde si hvor gammel han er, hvilke interesser han har, eller annet som kan være nyttig? Akvarium med skillpadder, kan det være noe han setter pris på? Anonymkode: 9eea5...67f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå