AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #1 Skrevet 10. november 2022 Jeg føler at jeg får gjort så lite på jobb om dagen. Jeg er egentlig veldig heldig i det at jeg har mye frihet til å legge opp dagen min selv, men klarer ikke å utnytte det ordentlig. Har ansvar for et stort og variert fagfelt sammen med han som er min overordnede. Har en del faste oppgaver, noen hasteoppdrag og noen ting som må holdes vedlike fortløpende. Pluss en del nybrottsarbeid. Vi har egentlig sinnsykt mye å gjøre og om vi skulle fått gjort alt så burde vi vært flere enn to personer, dvs. ting som burde blitt gjort og som burde vært på stell. Men jeg føler alt er kaos og at vi har tusen løse tråder og aldri får fullført og lagt ting bort. Det er egentlig et fagfelt som jeg er interessert i og som jeg synes er viktig, så hvorfor jeg er så demotivert og ukonsentrert, det er frustrerende. De fleste dager føler jeg hodet mitt er fullt av bomull, at jeg ikke klarer å fokusere og at jeg bare lengter hjem. Herregud, skjønner ikke hvordan jeg har klart å holde på denne jobben. Skjønner ikke hvordan jeg kom meg igjennom utdanningen egentlig, jeg er jo så ustrukturert og uten evne til å planlegge og prioritere oppgaver. Vet at hvis jeg bare hadde klart å fokusere bedre, lage meg bedre rutiner og systemer for ting, prioritere annerledes, så hadde jeg fått gjort mer og sikkert følt meg bedre. Men vet ikke hvor jeg skal begynne og føler at sjefen min (som skal pensjonere seg innen 1-2 år) ikke er helt på samme sted som meg. Dette ble litt langt, uff. Men er det noen som har vært sånn ca. her? Og som klarte å bli mer strukturerte og produktive? Hvordan?😅 Anonymkode: 02503...61f
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #2 Skrevet 11. november 2022 Sett av fokustid i kalenderen. Sjekk mail bare annenhver time. Slå av varsel på mail og teams. Lag en liste over ting som må gjøres. Huk av etterhvert dette er gjort. Legg inn frister på leveranser i kalenderen. Ellers: Det er november. Jeg blir alltid grøt i hodet etter å ha skrudd klokken og det er mørkt hele dagen (sitter inne på kontor, får bare dagslys i helgene). Anonymkode: e617e...566 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå