AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #1 Del Skrevet 10. november 2022 Jeg er ute etter nytt forsikringsselskap til meg og familien. Livsforsikring + bil + reise. Ønsker anbefaling. Hvilket har du? Hva betaler du pr mnd? Anonymkode: 99d2b...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåjojo Skrevet 10. november 2022 #2 Del Skrevet 10. november 2022 Jeg er forsikret hos Enter forsikring. Men anbefaler deg å ta en ringerunde til div. selskaper, og sjekk om du kan få noen rabatter gjennom jobb/fagforening/andre organisasjoner. Prisen kommer jo ann på utbetalingssum på livsforsikring, hvilken bil du har, dekningsgrad, parkering, alder, kjørelengde osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #3 Del Skrevet 10. november 2022 Alltid hatt gjensidige i alle år, aldri vært noe problem. Byttet til tryg innbo og fremtind reise pga noen hundrelapper lavere pris. Har veldig lav inntekt om dagen så de hundrelappene kommer godt med til andre ting Anonymkode: 63486...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #4 Del Skrevet 10. november 2022 Flere? Anonymkode: 99d2b...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 10. november 2022 #5 Del Skrevet 10. november 2022 Er du medlem i fagforening? De har ofte gode avtaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #6 Del Skrevet 10. november 2022 Anonym Brukar0 skrev (7 minutter siden): Er du medlem i fagforening? De har ofte gode avtaler. Ja, LO og NSF Anonymkode: 99d2b...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 10. november 2022 #7 Del Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, LO og NSF Anonymkode: 99d2b...385 Har du sjekket om du har noen forsikringer inkludert i medlemskapet i LO? Hva er NSF? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #8 Del Skrevet 10. november 2022 Anonym Brukar0 skrev (2 minutter siden): Har du sjekket om du har noen forsikringer inkludert i medlemskapet i LO? Hva er NSF? Har innbo hos LO, og reise og liv (kun meg, og ikke familie) hos Norsk Sykepleier Forbund. Anonymkode: 99d2b...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #9 Del Skrevet 10. november 2022 Er pluss kunde hos If - 2 biler, reise pluss, innbo, villa, helse og person. Mulig de ikke er best på pris, men opplever kundebehandlingen som så god at vi ikke tør å bytte. Anonymkode: 1c03c...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 10. november 2022 #10 Del Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har innbo hos LO, og reise og liv (kun meg, og ikke familie) hos Norsk Sykepleier Forbund. Anonymkode: 99d2b...385 Jeg ville først sjekket prisene på forsikringer gjennom LO eller NSF. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #11 Del Skrevet 10. november 2022 Anonym Brukar0 skrev (28 minutter siden): Har du sjekket om du har noen forsikringer inkludert i medlemskapet i LO? Hva er NSF? Norsk Sjakk Forbund Anonymkode: 643d5...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 11. november 2022 #12 Del Skrevet 11. november 2022 Er du Njff medlem har du fordeler hos Eika Forsikring NAF Medlem har du Gjensidige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #13 Del Skrevet 11. november 2022 Jeg hentet inn priser på kun ansvar (bruker fullkasko vanligvis) og Tryg ga meg pris på 20000!! For et helt år i kun ansvarforsikring med 75% bonus og kjørelengde på 8000. Gjensidige på 6300,- for et helt år og Frende 5200. Helt sinnsykt forskjell på priser. Så nå ta jeg med alle og går over til Frende. Tryg virker som lureri når det er så stor forskjell. Anonymkode: 99d2b...385 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #14 Del Skrevet 11. november 2022 Veldig fornøyd med Gjensidige. Anonymkode: cf884...b79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #15 Del Skrevet 11. november 2022 Jeg er veldig fornøyd med If og har ikke byttet selv om jeg tror jeg får lavere pris hos både KLP og Storebrand pga avtaler. Å oppgi min pris på mine forsikringer virker meningsløst da dette jo er så individuelt. Men det er bare å sjekke rundt, enten pr telefon eller på nett (ofte nettkalkulator) eller e-post. Anonymkode: 8500d...c9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #16 Del Skrevet 11. november 2022 Styr unns IF. Makan til neandertalere holdinger de har mot enkelte risiko personer. At folk med Adhd ikke får uføreforsikring er for meg helt sykt. Hvis man ikke har historikk med langvarige sykeperioder, impuls atferd som har ført til personskade eller aktive rusproblemer, synes jeg enhver person med denne diagnosen bør få en individuell vurdering. Mennesker som fikk adhd diagnose for 20 år siden skoler seg signifikant ut fra den gruppen mennesker som får adhd diagnose i dag. Jeg har profesjonsutdanning og ble sen diagnostisert med adhd. Jeg der på meg selv som en ressurs for dette samfunnet, men det opplever jeg ikke IF gjør. Anonymkode: c2240...dbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dreamstar Skrevet 11. november 2022 #17 Del Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er pluss kunde hos If - 2 biler, reise pluss, innbo, villa, helse og person. Mulig de ikke er best på pris, men opplever kundebehandlingen som så god at vi ikke tør å bytte. Anonymkode: 1c03c...434 Samme her - kundebehandlingen til IF er helt konge ❤️👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #18 Del Skrevet 13. november 2022 On 11/10/2022 at 10:08 PM, AnonymBruker said: Ja, LO og NSF Anonymkode: 99d2b...385 Da bør du sjekke med Fremtind. Anonymkode: 35c02...d2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 13. november 2022 #19 Del Skrevet 13. november 2022 Bruker Frende. Tidligere; villaforsikring, innbo, bil, reise, et par konkrete verdiforsikringer (bla bunad). Tok en ringerunde 1 gang pr år, sjekke priser og innhold i avtalene. Frende kom alltid best ut, med stor margin. Så bruker dem fortsatt. Kommer til å forsette med sjekking 1 gang pr år. Er ikke lojal om andre kan gi bedre pris. Ser da både på pris og innhold i avtalen, hva dekkes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #20 Del Skrevet 13. november 2022 De med de beste vilkårene til det jeg er intr i. Hjelper ikke mye at den er tusen kroner billigere om dekningen er langt dårligere. Mange av bankene og selskapene har også samme forsikringsleverandør, så i realiteten betaler du forskjellig for akkurat samme forsikring. Anonymkode: f8607...85a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå