Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg velge min egen størrelse eller må jeg gå opp en størrelse? noen erfaringer?

tenker litt på bukse og genser osv

Anonymkode: bc83e...ea8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte min egen størrelse i både bukser og gensere, men kan sikkert variere fra person til person 😊

Anonymkode: d7483...fc6

Skrevet

Samme størrelse eller en størrelse mindre.

Anonymkode: 874a4...aa7

Skrevet

Jeg brukte min egen størrelse. La ikke på meg noe under graviditeten da. Hvis man legger på seg mye på lår og rumpe kan man nok måtte gå opp en størrelse i gravidbukser. Men de fleste gravidplagg er ganske stretchy, så ville tatt utgangspunkt i din vanlige størrelse.

Anonymkode: eb62c...cdd

Skrevet

Må gå en størrelse ned på HM for min del.

Anonymkode: cb0b7...cd2

Skrevet

Jeg måtte opp på slutten. 

Anonymkode: c124f...aac

Skrevet

Jeg har brukt min egen størrelse hele veien, xl. Har lagt på meg mest rundt magen, for jeg får fortsatt på meg bukser fra før graviditeten (selvfølgelig uten å lukke dem). Har vært heldig som har unngått vann i kroppen, da hadde det muligens vært annerledes. 

Anonymkode: bfca1...6fb

Skrevet

Jeg brukte min egen størrelse i gravidklær eller kjøpte vanlige klær i 1-2 str større. Jeg la ikke noe på meg utenom magen og puppene da, ikke mye vann i kroppen feks. Så det varierer jo sikkert litt fra person til person :) Men utgangspunktet er jo at klærne er tilpasset en gravid og at de skal følge samme størrelse som vanlige klær. 

Anonymkode: 5c5aa...b89

Skrevet

Jeg syntes det varierte ekstremt mellom både merker og modeller fra samme merke. HM var vanskeligst. Hadde to bukser i samme modell fra HM, i to forskjellige farger. Jaggu måtte jeg ikke ha forskjellig størrelse i de to fargene også...

Anonymkode: a3b20...0f9

Skrevet

Eneste jeg hadde av mammaklær var mammajeans, og der brukte jeg bare min vanlige str hos hm. Ellers brukte jeg bare mine vanlige topper som var mye elastitet i. 

Anonymkode: e8c5f...3fa

Skrevet

Jeg er gravid for tredje gang. Har lagt godt på meg både på rumpe, lår og ellers, ikke bare på magen. Jeg må opp i størrelse. Bikker nok over 20 kg denne gang også. Andre er heldigere og får kun en kul på magen. De kan bruke sin normale størrelse. Du må ta utgangspunkt i din kropp og vektøkning fordi dette er helt individuelt :) 

Anonymkode: 15644...0fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...