AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #1 Skrevet 10. november 2022 Jeg har i en periode fått voldsom angst for at noe skal skje med mine nærmeste. Angsten kom ut av det blå og jeg har ikke kunnet være alene for har vært så redd og lei meg. Men jeg har følt at jeg er overbevist om at det skal skje noe fordi jeg er så redd. At jeg nesten trodde jeg var synsk. Er dette normalt når man har angst? Det er vel bare hjernen som tuller med meg? Flere som kjenner seg igjen i dette? Anonymkode: a09ee...1c5 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #2 Skrevet 10. november 2022 Tror dette er en form for tvangstanker? Som er overraskende vanlig ja. Ville søkt hjelp for din egen del, da blir du kvitt de🥰 Anonymkode: 31af4...02e 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #3 Skrevet 10. november 2022 Hvis det vedvarer kan det hende du har generalisert angst. Gjør det det nør du kontakte en samtaleterapeut. Anonymkode: 3e499...a97 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #4 Skrevet 10. november 2022 Sliten? Har det skjedd noe i det siste? Spiser du normalt, gjør alt som du pleier? Er det i det hele tatt andre ting som har forandret seg i det siste? Anonymkode: 8c6ed...8ad 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #5 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sliten? Har det skjedd noe i det siste? Spiser du normalt, gjør alt som du pleier? Er det i det hele tatt andre ting som har forandret seg i det siste? Anonymkode: 8c6ed...8ad Ja er litt sliten. Ja gjør som jeg pleier. Aner egentlig ikke hva som utløste det, men mulig det kan være at det stadig er nyheter om plutselige dødsfall. Anonymkode: a09ee...1c5 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #6 Skrevet 10. november 2022 Flere som har det sånn? Anonymkode: a09ee...1c5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #7 Skrevet 10. november 2022 Normalt for generell angstlidelse ihvertfall Anonymkode: a29e7...b72
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #8 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har i en periode fått voldsom angst for at noe skal skje med mine nærmeste. Angsten kom ut av det blå og jeg har ikke kunnet være alene for har vært så redd og lei meg. Men jeg har følt at jeg er overbevist om at det skal skje noe fordi jeg er så redd. At jeg nesten trodde jeg var synsk. Er dette normalt når man har angst? Det er vel bare hjernen som tuller med meg? Flere som kjenner seg igjen i dette? Anonymkode: a09ee...1c5 Les om helseangst Anonymkode: 61231...37f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå