Gå til innhold

Angst og overbevist om at noe fælt skal skje. Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i en periode fått voldsom angst for at noe skal skje med mine nærmeste. Angsten kom ut av det blå og jeg har ikke kunnet være alene for har vært så redd og lei meg. Men jeg har følt at jeg er overbevist om at det skal skje noe fordi jeg er så redd. At jeg nesten trodde jeg var synsk. Er dette normalt når man har angst? Det er vel bare hjernen som tuller med meg? Flere som kjenner seg igjen i dette?

Anonymkode: a09ee...1c5

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror dette er en form for tvangstanker? Som er overraskende vanlig ja. Ville søkt hjelp for din egen del, da blir du kvitt de🥰 

Anonymkode: 31af4...02e

• Hjerte 2
Skrevet

Hvis det vedvarer kan det hende du har generalisert angst. 
Gjør det det nør du kontakte en samtaleterapeut.

Anonymkode: 3e499...a97

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Sliten? Har det skjedd noe i det siste? Spiser du normalt, gjør alt som du pleier? Er det i det hele tatt andre ting som har forandret seg i det siste?

Anonymkode: 8c6ed...8ad

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sliten? Har det skjedd noe i det siste? Spiser du normalt, gjør alt som du pleier? Er det i det hele tatt andre ting som har forandret seg i det siste?

Anonymkode: 8c6ed...8ad

Ja er litt sliten. Ja gjør som jeg pleier. Aner egentlig ikke hva som utløste det, men mulig det kan være at det stadig er nyheter om plutselige dødsfall.

• Liker 1
Skrevet

Flere som har det sånn?

Skrevet

Normalt for generell angstlidelse ihvertfall 

Anonymkode: a29e7...b72

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har i en periode fått voldsom angst for at noe skal skje med mine nærmeste. Angsten kom ut av det blå og jeg har ikke kunnet være alene for har vært så redd og lei meg. Men jeg har følt at jeg er overbevist om at det skal skje noe fordi jeg er så redd. At jeg nesten trodde jeg var synsk. Er dette normalt når man har angst? Det er vel bare hjernen som tuller med meg? Flere som kjenner seg igjen i dette?

Les om helseangst

Anonymkode: 61231...37f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...