Gå til innhold

Tinder og varsellampene blinker rødt med en gang en ny sier, jeg kan besøke deg hjemme hos deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er som det blinker rødt innefor panna mi hver gang jeg prater med en ny mann og de kommer med at de kan godt komme å besøke meg? 

Uansett om jeg skal bare ha ett fwb eller noe i den gata så er jeg nødt til å få tid på meg til å bli kjent med fyren. Jeg må kjenne at jeg er tiltrukket og at vi har kjemi. Å rett på sak og skal rett til meg når han aldri har truffet meg stemmer ikke helt når han siste jeg prata med i dag ville ha en fwb og fokuserte på det menneskelige... ble en ulyd der gitt. Man gjør ikke det når man ønsker å dra rett hjem til en dame og aldri har møtt henne. Og når jeg sier jeg møter kun folk ute blant folk og skal ikke ha noe av at noen skal gjemmes bort så blir det helt rare og sier det plager dem osv osv.. javel sier jeg.. Jeg ønsker uansett ingen med sosial angst så bye bye fra meg. Hver eneste en jeg begynner å prate med på tinder begynner med det besøks greiene eller snap .. Spørre om snap er for meg det samme som å få en masende mann som maser om bilder, nudes og skal på død og liv sende dick pic. ... hva om en mann kunne oppføre seg som folk? 

Ja jeg siler dem ut en etter en, men hvor mange skal jeg prate med før jeg treffer en som er voksen og høflig. Og som går an å kommunisere med. Om så det skal være fwb så er det viktig med kommunikasjon for min del. 

Men nei det er ikke mange av disse mannfolka som er tøffe nok  i trynet til å oppføre seg som en mann. De oppfører seg mer som horebukker og skal snike seg innpå deg bakveien hvis de kan. Usj..måtte bare få ut litt dating fustrasjon. Dette er folk i 40-50 årene. 

Anonymkode: 80391...309

• Liker 13
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i all verden bruke Tinder? Det er bare en sexapp.

Anonymkode: 55aaf...cd1

• Liker 1
Skrevet

Hva er galt med det da? Om du ikke vil besøk han, så må dere vel treffes en plass? Ukesvis med meningsløst chatting er bortkastet tid.

Anonymkode: a9cff...d76

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

ja spør de som har funnet hverandre på tinder om det var bare en sex app???

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er galt med det da? Om du ikke vil besøk han, så må dere vel treffes en plass? Ukesvis med meningsløst chatting er bortkastet tid.

hvem vil ha sex med noen man ikke er tiltrukket av??? 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

ja spør de som har funnet hverandre på tinder om det var bare en sex app???

Det er unntakene. 

Finnes da de som blir sammen etter ONS også . Betyr ikke at det er beste veien å gå.

Skrevet

jeg mener vi kan møtes på nøytralt sted.. en grunn er min egen sikkerhet når man ikke kjenner folk. Om det er en fwb så er jeg nødt til å kunne stole på han. Er det for mye og be om ? 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

jeg mener vi kan møtes på nøytralt sted.. en grunn er min egen sikkerhet når man ikke kjenner folk. Om det er en fwb så er jeg nødt til å kunne stole på han. Er det for mye og be om ? 

jeg har hatt fwb før og det var supert og jeg vil ha det slik igjen at vi har en fin tone, jeg føler meg seksuelt tiltrukket av han, han er hyggelig og gentleman og vi kan finne på andre ting enn sex sammen. Venner med fordeler som det er når en er kvinne og mann som venner. Det var veldig hyggelig og det ønsker jeg meg igjen.  ts. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Neida. Mange som får kjæreste /samboer der. Jeg blandt annet,og flere jeg kjenner.

Anonymkode: 52d43...c15

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Neida. Mange som får kjæreste /samboer der. Jeg blandt annet,og flere jeg kjenner.

Takk for litt støtte der. Settes pris på at jeg ikke er helt unormal i hodet mitt. ts

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Som svart før i tråden, finnes de som blir sammen etter ONS også.

Betyr ikke at det er beste måten å finne kjæreste på.

Skrevet

Hva er den beste måten da? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Faen som du gnager på det der. Det står ingenting i statutter og regelverk til Tinder, om at det er en sexapp. Hvis vi ser på ts' aldersgruppe 40+, så er kanskje 90% av kvinnene ute etter et fast forhold, og 20% av mennene det samme.  Hvem er det da som definerer at det er en sexapp? 

Du står forresten fritt til å bruke Tinder akkurat som du vil.

Anonymkode: e1d10...1c9

• Liker 5
Skrevet

Du skriver veldig rotete og bruker veldig mange ord uten å egentlig greie å få fremt et klart budskap. 

Dersom du kommuniserer så dårlig i meldinger på datesider tror jeg du gjør det unødvendig vanskelig for begge parter.  

Si hva du ønsker enkelt og konsist så blir det enklere for folk å forstå og respektere deg: 

"Jeg ønsker ikke første treff hjemme hos noen. Jeg ønsker første treff ute blant folk."

Det er helt vanlig at kvinner ønsker dette pga sikkerhet. 

Anonymkode: a77b4...a47

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du skriver veldig rotete og bruker veldig mange ord uten å egentlig greie å få fremt et klart budskap. 

Dersom du kommuniserer så dårlig i meldinger på datesider tror jeg du gjør det unødvendig vanskelig for begge parter.  

Si hva du ønsker enkelt og konsist så blir det enklere for folk å forstå og respektere deg: 

"Jeg ønsker ikke første treff hjemme hos noen. Jeg ønsker første treff ute blant folk."

Det er helt vanlig at kvinner ønsker dette pga sikkerhet. 

ja jeg var fustrert jeg pleier bestandig å skrive hva jeg søker. Kjæreste, fwb men ikke samboer, og at jeg ønsker kjemi og seksuell tiltrekning. Men når de ikke har bilde i profilen og foreslår og komme hjem til meg så steiler alt inni meg. Det burde være normal folkeskikk å tilby å møtes offentlig første gang. Ikke noe man må pressisere. For meg er det normal folkeskikk. Når jeg ikke ser bilde av noen eller får sett dem ansikt til ansikt så kan jeg umulig vite om jeg ønsker å ha sex med dem eller ikke,

Men hvis ordene kommer at: jeg kan komme til deg på besøk? Det er kode ordet mitt for nei og atter nei vi er ikke på samme planet en gang. Men hvor mange må jeg kommunisere med før en møter en jeg ser som normal i hodet sitt??? 

• Liker 3
Skrevet

ja jeg var fustrert jeg pleier bestandig å skrive hva jeg søker. Kjæreste, fwb men ikke samboer, og at jeg ønsker kjemi og seksuell tiltrekning. Men når de ikke har bilde i profilen og foreslår og komme hjem til meg så steiler alt inni meg. Det burde være normal folkeskikk å tilby å møtes offentlig første gang. Ikke noe man må pressisere. For meg er det normal folkeskikk. Når jeg ikke ser bilde av noen eller får sett dem ansikt til ansikt så kan jeg umulig vite om jeg ønsker å ha sex med dem eller ikke,

Men hvis ordene kommer at: jeg kan komme til deg på besøk? Det er kode ordet mitt for nei og atter nei vi er ikke på samme planet en gang. Men hvor mange må jeg kommunisere med før en møter en jeg ser som normal i hodet sitt??? 

Kjæreste er seriøst forhold, fwb er useriøst forhold der du vil få henvendelser fra gjøker som ikke har profilbilde f.eks fordi de er i forhold. Hva er det du vil ha? Kanskje du kan være mer presis der? 

Det er ellers utelukkende fornuftig av deg å avvise alle villt fremmede menn som vil komme hjem til deg for din egen sikkerhets skyld. Men du trenger jo ikke brenne alle broer med det samme noen skriver noe du ikke liker? Hva med å bare svare: "Jeg ønsker å bli kjent før det er aktuelt å møte noen på tomannshånd" Også prater du bare videre til du evt. kommer til at vedkommende er idiot, eller du ønsker treffe vedkommende. 

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Faen som du gnager på det der. Det står ingenting i statutter og regelverk til Tinder, om at det er en sexapp. Hvis vi ser på ts' aldersgruppe 40+, så er kanskje 90% av kvinnene ute etter et fast forhold, og 20% av mennene det samme.  Hvem er det da som definerer at det er en sexapp? 

Du står forresten fritt til å bruke Tinder akkurat som du vil.

Anonymkode: e1d10...1c9

Det er nok langt mer enn 20% av menn på tinder som er ute etter fast forhold. Problemet er alle kvinner velger menn som enten er playere eller utenfor deres liga, så da får man det inntrykket. 

Anonymkode: 4e4e5...4cb

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva er den beste måten da? 

Treffe dem før man snakker intimt og avtaler sexmøter?

• Liker 3
Skrevet

9 av 10 menn på tinder er kun interessert i kjapp og enkel uforpliktende sex og gidder ikke bruke tid på å bli kjent eller utvikle en god kjemi i naturlig tempo. Det er fint de viser intensjonen sin så tidlig så er det bare å si takk men nei takk og unmatche de. 

Anonymkode: f08ca...815

• Liker 1
Skrevet

Var ute for en tulling som skrev noe om at "nå var han helt i nærheten". Foren idiot, vi hadde matchet, men jeg hadde ikke skrevet noe til ham i det hele tatt, og han bruker et nick i stedet for fornavn. Fryktelig tillitvekkende🙄

Anonymkode: 7fc8c...431

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...