AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #1 Skrevet 10. november 2022 Dumt spørsmål så gruer meg til å ringe salongen for å spørre 😅 Skal i selskap og det er en spesifikk flette jeg ønsker som jeg ikke klarer å få til selv Anonymkode: 0943a...fb8 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #2 Skrevet 10. november 2022 Ja det kan man, de får jo betalt for det, og kan mer enn å klippe. Anonymkode: dc6ca...452
Mezzosoprena Skrevet 10. november 2022 #3 Skrevet 10. november 2022 Jaja, helt vanlig å gå til frisøren for oppsett av hår til spesielle anledninger 🙂
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #4 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dumt spørsmål så gruer meg til å ringe salongen for å spørre 😅 Hva er det verste som kunne skjedd da? Klart du kan! Anonymkode: daaaa...253
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #5 Skrevet 10. november 2022 Klart du kan ☺️ Anonymkode: c98a6...2bc
Scherbatsky Skrevet 11. november 2022 #7 Skrevet 11. november 2022 Jeg fikk håret flettet før et bryllup en gang, det var SÅ deilig. Jeg kom dit med nyvasket hår (fet hodebunn, ser ikke fint ut på dag 2), hadde brukt skum for bedre hold i, og så flettet hun en nydelig flette som holdt hele dagen og litt til. Håret borte fra ansiktet, men lekkert oppsatt og jeg følte meg altså SÅ fin. Sminke bryr jeg meg ikke om, men jeg klarer å legge en basic make up, bare for å se litt freshere ut og føle meg litt fjong/utenom det vanlige. Hår er jeg derimot elendig på og jeg har hårtype som ikke vil så mye. Det glir liksom bare ut når jeg prøver, men samtidig er det fall i og vanskelig å styre. Så jeg blir superstressa og bruker enormt mye tid på å få det til, og i 90% tilfellene så blir det til at jeg retter håret og lar det være løst. Føler meg ikke så veldig fin, og med lite energi fra før så er det en dum måte å bruke den energien jeg har på. Frisører er utdannet, de kan det og de syns faktisk det er gøy å få prøve seg på nye ting - det blir jo ofte mye den samme klippen for de dag ut og dag inn. Så kos deg med å fjonge deg litt på håret, frisøren blir nok bare glad for å få bestillingen Ta med flere bilder om du har, slik at de forstår. Og spør hvordan du skal "preppe" håret før hvis du vil spare på hårvask og slikt i salongen. Jeg skal definitivt gjøre det igjen neste gang jeg skal noe spesielt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå