AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #1 Skrevet 10. november 2022 - og fått det veldig fint igjen etterpå? Og selvfølgelig at den utro nå er super trofast. Er så usikker på om jeg skal gå eller bli. Vi går i samtaler nå og får hjelp, men det er helt opp til meg nå. Anonymkode: a3d7d...8a1 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #2 Skrevet 10. november 2022 Hva definerer du som alvorlig utroskap? Anonymkode: fa0e1...a84 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #3 Skrevet 10. november 2022 Ts her. Gjentatt utroskap, med forskjellige. Anonymkode: a3d7d...8a1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #4 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Ts her. Gjentatt utroskap, med forskjellige. Anonymkode: a3d7d...8a1 Er følelser i bildet eller kun sex? Anonymkode: 1cc03...7b4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #5 Skrevet 10. november 2022 Ja. Vi fant ut at utroskap er uunngåelig da sex er altfor gøy så nå har vi begge sex med hvem vi vil. Forholdet er mye bedre og vi slipper dette oppstyret med sex, og alt rundt det som skaper trøbbel i et forhold med manglende lyst, tenning, hyppighet osv. Anonymkode: 335d9...e5d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #6 Skrevet 10. november 2022 Hvorfor ønsker du tviholde på et forhold der hele fundamentet for å ha et forhold er helt ødelagt av den andre? Dere vil jo aldri klare å gjenopprette tilliten du engang hadde til han. Særlig ikke når han har vært utro gjentatte ganger og med mange forskjellige damer. Han virker jo rett og slett helt uskikket til å ha et fast forhold.. Anonymkode: 694d3...1e7 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #7 Skrevet 10. november 2022 Forsøkte virkelig å få det til, men det gikk bare ikke. Hvordan kan en stole på noen som har bevisst så til de grader at de evner å lyve til deg hver dag? Hva annet er en da villig til å lyve om? Anonymkode: 3f4b2...458 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #8 Skrevet 10. november 2022 Ikke hørt om noen som har dødd av utroskap nei. Men hva er u-alovrlig utroskap? Anonymkode: a7059...30d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #9 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ts her. Gjentatt utroskap, med forskjellige. Anonymkode: a3d7d...8a1 Dette tror jeg dessverre du bare må glemme at kan fungere. Han er ikke monogam. Anonymkode: cfa12...e0a 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #10 Skrevet 10. november 2022 Tenker alle kan gjøre feil, spesiellt i umg alder. Dersom personen er ærlig og legger alle kortene på bordet av egen initiativ, og dette var engangstilfelle, er min personlige mening at det kan reddes. Men det krever systematisk jobbing og å være villig til å gjøre alt for å bygge opp tillit igjen. Det krever også tid. Gjentatte ganger, uten å selv ta ansvar, men bli avslørt av partner f.eks, tenker jeg er en helt annen sak. Da er det tydelig at denne personen hverken anger, ønsker å ivareta relasjonen, eller har respekt for den andre. Kommunikasjon er nøkkelen i alle forhold og å være enig om felles kjøreregler når det kommer til hva som er greit/ ikke. Anonymkode: 093b3...6cb 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #11 Skrevet 10. november 2022 Jeg hadde gått etter første gang. At du i det hele tatt vurderer å bli er for meg en gåte. Vil du ha en aldri så liten mistanke resten av forholdet deres? Anonymkode: 3eb87...59e 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #12 Skrevet 10. november 2022 Det at du velger å bli er for dumt… jeg skjønner at det er vanskelig fordi det er følelser der, men da har du virkelig ikke respekt for deg sjæl Anonymkode: 2f06b...39b
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #13 Skrevet 10. november 2022 Men hvorfor går dere til samtaler? Han gjør det av plikt. Det burde være ganske åpenbart for de aller fleste at han ikke egentlig vil være sammen med deg. Anonymkode: 9a0d7...c59
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #14 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): - og fått det veldig fint igjen etterpå? Og selvfølgelig at den utro nå er super trofast. Er så usikker på om jeg skal gå eller bli. Vi går i samtaler nå og får hjelp, men det er helt opp til meg nå. Anonymkode: a3d7d...8a1 Har vært i din situasjon og ja det er mulig. Men det krever mye av begge parter. I starten sjekket jeg opp hele tiden. Måtte ha sporing og stolte ikke på han et sekund. Men ved at han godtok det, trygget meg ofte og svarte på alle mine spørsmål så kom tilliten tilbake. Det er nå noen år siden og jeg tenker ikke lengre på det. Han er helt annerledes. Men jeg kan fremdeles få det for meg i ny og ne at jeg må sjekke tlf eller noe, men det er sjeldnere og sjeldnere. Det funket for oss men vet ikke om det er noe jeg kan anbefale. Mannen din trenger en god dose tålmodighet og ydmykhet for å klare å stå i mistro frem til tilliten kommer. Anonymkode: 7cf6a...42c
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #15 Skrevet 10. november 2022 Hadde kasta han ut. Anonymkode: c4184...6fb
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #16 Skrevet 11. november 2022 Vi «overlevde» ikke. Kan selvfølgelig gå om begge vil det nok og jobber hardt. Etterhvert viste det seg at han ikke ville og jeg ikke klarte. Anonymkode: 86f26...066
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #17 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (På 10.11.2022 den 19.49): Tenker alle kan gjøre feil, spesiellt i umg alder. Dersom personen er ærlig og legger alle kortene på bordet av egen initiativ, og dette var engangstilfelle, er min personlige mening at det kan reddes. Men det krever systematisk jobbing og å være villig til å gjøre alt for å bygge opp tillit igjen. Det krever også tid. Gjentatte ganger, uten å selv ta ansvar, men bli avslørt av partner f.eks, tenker jeg er en helt annen sak. Da er det tydelig at denne personen hverken anger, ønsker å ivareta relasjonen, eller har respekt for den andre. Kommunikasjon er nøkkelen i alle forhold og å være enig om felles kjøreregler når det kommer til hva som er greit/ ikke. Anonymkode: 093b3...6cb Er ung alder alt under 30? 20? Bare lurer på hva du mener med ung. Av ren nysgjerrighet Anonymkode: 6e5fc...99d
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #18 Skrevet 12. november 2022 Har dårlig erfaring med det. Mannen til min venninne fikk barn med en ung jente. Etter veldig mye om og men tilgav hun han. Så gikk det noen år…og han fikk et nytt barn med denne dama. Anonymkode: 22d7e...d2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå