AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #1 Skrevet 10. november 2022 Da jeg posta sist så fikk jeg beskjed om at jeg mangla selvtillit og at jeg må fake det. Jeg har alltid trodd jeg var god til det og i dag spurte jeg vennene mine (både gutter og jenter) om det virka dom jeg mangla selvtillit og da fikk jeg beskjed om at jeg virka veldig selvsikker og morsom. Da er spørsmålet, hvorfor i alle dager har jeg null draget da? Anonymkode: fe950...84c 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #2 Skrevet 10. november 2022 Det er ikke å bare være selvsikker som gir suksess i dating. Det er også to helt forskjellige ting å være selvsikker med venner og selvsikker på seg selv i alle situasjoner Anonymkode: 0a955...698 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #3 Skrevet 10. november 2022 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke å bare være selvsikker som gir suksess i dating. Det er også to helt forskjellige ting å være selvsikker med venner og selvsikker på seg selv i alle situasjoner Anonymkode: 0a955...698 Men kan du kanskje komme med noen spesifikke råd da? Anonymkode: fe950...84c
Blått Skrevet 10. november 2022 #4 Skrevet 10. november 2022 Aner ikke hva den første tråden din handlet om, men som anonym over sier så er det to forskjellige ting å være selvsikker med venner og selvsikker i dating. Jeg har egentlig selv måtte øve på selvsikkerheten der og jobbe meg oppover
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #5 Skrevet 10. november 2022 Just now, Blått said: Aner ikke hva den første tråden din handlet om, men som anonym over sier så er det to forskjellige ting å være selvsikker med venner og selvsikker i dating. Jeg har egentlig selv måtte øve på selvsikkerheten der og jobbe meg oppover Jo men greia er at jeg har aldri følt jeg har vært usikker blant folk, føler jeg er ganske god på å fake det men det gir jo ingen resultater. Anonymkode: fe950...84c
Blått Skrevet 10. november 2022 #6 Skrevet 10. november 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jo men greia er at jeg har aldri følt jeg har vært usikker blant folk, føler jeg er ganske god på å fake det men det gir jo ingen resultater. Anonymkode: fe950...84c Så du er ikke selvsikker, men du later som?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #7 Skrevet 10. november 2022 13 minutter siden, Blått said: Så du er ikke selvsikker, men du later som? Er Jo de rådene jeg har fått «fake it till you make it» Anonymkode: fe950...84c
Blått Skrevet 10. november 2022 #8 Skrevet 10. november 2022 47 minutter siden, AnonymBruker said: Er Jo de rådene jeg har fått «fake it till you make it» Anonymkode: fe950...84c Vær deg selv
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #9 Skrevet 10. november 2022 Du får spørre vennene dine. De er på ditt nivå og kjenner deg. Hør heller på dem Anonymkode: a2429...0a3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #10 Skrevet 10. november 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du får spørre vennene dine. De er på ditt nivå og kjenner deg. Hør heller på dem Anonymkode: a2429...0a3 Er jo de jeg har spurt, de sier også de ikke ser noen mangel på selvtillit. Anonymkode: fe950...84c
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #11 Skrevet 10. november 2022 å ha draget er ikke bygget på at man er sikker på seg selv. det er en egenskap som kanskje kommer i siste fase når man skal utføre noe draget begynner på måten du ser ut på og vibes du gir ut. de kan være utlevert på en uønsket måte. du må også huske på at det med at du ikke har draget kanskje handler om at du er i en feil krets. Anonymkode: e1c80...603
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #12 Skrevet 10. november 2022 13 minutter siden, AnonymBruker said: å ha draget er ikke bygget på at man er sikker på seg selv. det er en egenskap som kanskje kommer i siste fase når man skal utføre noe draget begynner på måten du ser ut på og vibes du gir ut. de kan være utlevert på en uønsket måte. du må også huske på at det med at du ikke har draget kanskje handler om at du er i en feil krets. Anonymkode: e1c80...603 Problemet er jo at jeg får høre at jeg er en morsom og chill fyr å henge med blir nesten nekta av klassen å dra hjem i helgene fordi de synes det er kjedelig uten meg og da forstår jeg ikke helt hvordan jeg kan ha så lite suksess. Og da er den eneste logiske løsningen min at jeg ikke er attraktiv utseendetmessig ig det er jævla kjipt når jeg har jobba så sinnsykt hardt for å få en bra kropp, ha en bra hårsveis og klesstil. Føler det er så lite mer jeg kan gjøre. Anonymkode: fe950...84c 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #13 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke å bare være selvsikker som gir suksess i dating. Det er også to helt forskjellige ting å være selvsikker med venner og selvsikker på seg selv i alle situasjoner Anonymkode: 0a955...698 Dette. Skilnad på å vere sjølvsikker blant venner vs mot ei dame. Anonymkode: f1329...94c
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #14 Skrevet 10. november 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Dette. Skilnad på å vere sjølvsikker blant venner vs mot ei dame. Anonymkode: f1329...94c Har aldri hatt noe problem med å fake det rundt damer heller as Anonymkode: fe950...84c
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #15 Skrevet 10. november 2022 Draget har vel lite med selvtillit å gjøre. Det kan fort bli for mye av det gode på den fronten. Anonymkode: 427b7...7a6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #16 Skrevet 10. november 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Draget har vel lite med selvtillit å gjøre. Det kan fort bli for mye av det gode på den fronten. Anonymkode: 427b7...7a6 Men hva er der viktigste da? Anonymkode: fe950...84c
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #17 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men kan du kanskje komme med noen spesifikke råd da? Anonymkode: fe950...84c Til hva da? Dating? Er du mann eller dame? Generelle råd: legg innsats i utseendet og pen klesstil, ha god kroppsholdning, sunt hår og fin hårsveis evn og skjeggsveis, vær avslappet, ikke høylydt men ikke innesluttet, vær varm og god, bry deg om den du snakker med, lytt og still spørsmål som gjør at dere blir kjent men ikke intervju som bare går en vei, veksle på å svare med egne erfaringer eller tanker til temaet dere snakker om og å spille spørsmål, innse at man ikke kan matche med alle og at kjærligheten skal være vanskelig å finne så det er ikke noe nytte i å bli lei seg for å ikke finne den rette enda Anonymkode: 0a955...698 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #18 Skrevet 10. november 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Men hva er der viktigste da? Anonymkode: fe950...84c Snill og grei, god humor, glimt i øyet mv. Anonymkode: 427b7...7a6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #19 Skrevet 10. november 2022 5 minutter siden, AnonymBruker said: Til hva da? Dating? Er du mann eller dame? Generelle råd: legg innsats i utseendet og pen klesstil, ha god kroppsholdning, sunt hår og fin hårsveis evn og skjeggsveis, vær avslappet, ikke høylydt men ikke innesluttet, vær varm og god, bry deg om den du snakker med, lytt og still spørsmål som gjør at dere blir kjent men ikke intervju som bare går en vei, veksle på å svare med egne erfaringer eller tanker til temaet dere snakker om og å spille spørsmål, innse at man ikke kan matche med alle og at kjærligheten skal være vanskelig å finne så det er ikke noe nytte i å bli lei seg for å ikke finne den rette enda Anonymkode: 0a955...698 Er gutt på 21. føler jo jeg har alle de tingene, har bra klesstil, hårsveis som passer meg og får høre jeg har bra personlighet og er morsom. Anonymkode: fe950...84c
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #20 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er gutt på 21. føler jo jeg har alle de tingene, har bra klesstil, hårsveis som passer meg og får høre jeg har bra personlighet og er morsom. Anonymkode: fe950...84c Ok da er det bare å fortsette søkenen etter den rette Du er fortsatt ung så du har god tid , mange finner ikke kjæreste før nærmere 30 årene. Anonymkode: 0a955...698
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå