AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #1 Skrevet 10. november 2022 Faren min blir fort sint, og han blir sint for småting. Og når han blir sint så legger han alltid skylden på meg og mamma uansett hva det er. Og han tåler ikke å bruke penger på ting eller at andre bruker penger så han blir forbanna hver gang vi andre i huset har brukt penger på noe han mener er unødvendig. Han blir sint på mamma hver måned det kommer regninger selv om det er de vanlige regningene. Og mamma får aldri se noe hun vil på tv på grunn av at han hele tiden styrer tv,n så hun ville kjøpe en ekstra tv så hun fikk sett på det hun ville, men han nekter henne det og truer med å kaste ut den tv,n hvis hun kjøper det. Han har alltid vært sånn. Men det kan vel ikke være normalt? Flere? Anonymkode: 306eb...81d 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #2 Skrevet 10. november 2022 Min far er samme, men han har en personlighetsforstyrrelse, sannsynligvis psykopat. Svært mye vold, ekstremt sjalu, kontrollerende, blir sint for alt, skal ha det på sin måte ellers trusler om vold/gjennomføre vold osv. Lurt å bare unngå folk som er sånn. Hvor gammel er du? Anonymkode: b94a3...00f 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #3 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Min far er samme, men han har en personlighetsforstyrrelse, sannsynligvis psykopat. Svært mye vold, ekstremt sjalu, kontrollerende, blir sint for alt, skal ha det på sin måte ellers trusler om vold/gjennomføre vold osv. Lurt å bare unngå folk som er sånn. Hvor gammel er du? Anonymkode: b94a3...00f Uff. Høres ikke bra ut. Mulig han også er det. Han tåler svært lite før han blir forbanna. Jeg er 20. Anonymkode: 306eb...81d 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #4 Skrevet 11. november 2022 Sånn er eksen min. Han har egentlig ødelagt meg. Takler ikke når folk blir sinna nå. Anonymkode: 77de5...023
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #5 Skrevet 12. november 2022 Sånn var faktisk moren min også. Hvis man ønsket å se på TV, så ble det bare stress og mas fordi hun mente at alt som gikk på TV var noe "forbanna søppel" og at det bare var små drittunger som gadd å se på noe sånn. Pluss mange andre kommentarer, utelukkende negative selvfølgelig. Men dersom noen ikke orket å høre på all dritten hennes, og de gikk sin vei, så begynte hun umiddelbart å sutre over at folk visstnok hadde vært utrolig "slemme" mot den veldig "stakkarslige" lille henne. Da var det tydeligvis helt feil at at hun ikke fikk lov til å se på TV-programmet likevel. Med tanke på all den søppel-praten hun nettopp hadde kommet med angående det som gikk på TV, så burde hun egentlig blitt super-fornøyd over at hele greia endelig ble skrudd av. Samme med hvis noen for eksempel skulle koke grønnsaker til middagen, så begynte hun å klage over at man burde vente til vannet hadde begynt å koke ordentlig FØR man faktisk tok grønnsakene oppi. Neste gang forsøker man selvfølgelig å gjøre nettopp dette: å vente til vannet har begynt å koke før man tar oppi grønnsakene, men tar begynner hun garantert å kjefte igjen fordi grønnsakene burde havne i vannet FØR vannet hadde kokt oppi. I så fall ligger selvfølgelig grønnsakene oppi vannet under selve oppkoking også, ikke bare etter at vannet har blitt varmt. Hun gav absolutt NULL forklaring til hvorfor man burde gjøre dette på en spesifikk måte, og så forandrer hun selvfølgelig på hva hun kjefter for - avhengig av hvordan noen forsøker å gjøre noe. Så uansett hva man forsøker å gjøre, så kan man banne på at hun kommer til å bli dritsur og begynne å kjefte. Anonymkode: b3fbc...c0d 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #6 Skrevet 12. november 2022 Ts, din mor har valgt å bli værende med en mann som virker å være uten empati og har, om ikke nødvendigvis en diagnose, svært usympatiske trekk. Du er voksen og burde ha flyttet hjemmefra. Du trenger ikke velge å bli værende hos en far som ikke kan kontrollere sine aggressive følelser. Har ikke mor egne penger? Kjøp iPad, ørepropper og stream de programmene hun ønsker å se selv om sinnamannen klikker. Anonymkode: d8957...5c8 2
NiceOrNothing Skrevet 12. november 2022 #7 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (På 10.11.2022 den 17.38): Faren min blir fort sint, og han blir sint for småting. Og når han blir sint så legger han alltid skylden på meg og mamma uansett hva det er. Og han tåler ikke å bruke penger på ting eller at andre bruker penger så han blir forbanna hver gang vi andre i huset har brukt penger på noe han mener er unødvendig. Han blir sint på mamma hver måned det kommer regninger selv om det er de vanlige regningene. Og mamma får aldri se noe hun vil på tv på grunn av at han hele tiden styrer tv,n så hun ville kjøpe en ekstra tv så hun fikk sett på det hun ville, men han nekter henne det og truer med å kaste ut den tv,n hvis hun kjøper det. Han har alltid vært sånn. Men det kan vel ikke være normalt? Flere? Anonymkode: 306eb...81d Det er ikke normalt. Han er en relasjonstyrann . Stakkars mammaen din og deg . Dere hadde nok hatt et mye koseligere liv uten han . 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #8 Skrevet 12. november 2022 Min far var også slik. Husket han fikk raserianfall fordi min mor hadde fremkalt bilder fra da vi barn hadde første skoledag…. Selv kunne han bruke penger på ulike verktøy som han ødela med en gang, eller på reiser til seg selv. Dette er ikke normal oppførsel. Min far er i dag en bitter gammel mann som ingen orker å være i nærheten av. Anonymkode: 705f2...3c6
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #9 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (På 10.11.2022 den 18.01): Min far er samme, men han har en personlighetsforstyrrelse, sannsynligvis psykopat. Svært mye vold, ekstremt sjalu, kontrollerende, blir sint for alt, skal ha det på sin måte ellers trusler om vold/gjennomføre vold osv. Lurt å bare unngå folk som er sånn. Hvor gammel er du? Anonymkode: b94a3...00f Pleier både å se og behandle psykopater som små sinte barn i voksenkropper,det pleier å roe idiotene. Det er trist å se manipulebare mennesker bli utnytta av de Anonymkode: 74a6e...62f 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #10 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (På 12.11.2022 den 11.25): Ts, din mor har valgt å bli værende med en mann som virker å være uten empati og har, om ikke nødvendigvis en diagnose, svært usympatiske trekk. Du er voksen og burde ha flyttet hjemmefra. Du trenger ikke velge å bli værende hos en far som ikke kan kontrollere sine aggressive følelser. Har ikke mor egne penger? Kjøp iPad, ørepropper og stream de programmene hun ønsker å se selv om sinnamannen klikker. Anonymkode: d8957...5c8 Jo hun har jo penger selv, men han nekter henne å kjøpe ekstra tv til å ha på et annet rom, for han mener den vi har på stua er nok, han bryr seg ikke om at hun aldri får sett på noe hun vil se på. Jeg hadde nok bare kjøpt uansett, men er kanskje ikke så lett. Han er jo sykelig opptatt av penger og gjerrig så han tåler jo ikke at jeg og mamma bruker penger på noe selv om vi har egne penger. iPad var en god ide’ da👍Men han blir sikkert sint for det også. Anonymkode: 306eb...81d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå