Gå til innhold

Age play

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen har forskjellige kinker.  
har nå funnet utvist age playver noe jeg virkelig tenner på inni hode. 
men om jeg kunne gjøre det IRL vet jeg ikke. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Age play i form av? 

Jeg er selv i slutten av tredveårene, og ligger utelukkende med jenter tidligst i tjueårene. Om det er ageplay vet jeg ikke, men foretrekker å ha mest mulig attraktiv seksualpartner.

Anonymkode: 0c24a...2ab

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Age play i form av? 

Jeg er selv i slutten av tredveårene, og ligger utelukkende med jenter tidligst i tjueårene. Om det er ageplay vet jeg ikke, men foretrekker å ha mest mulig attraktiv seksualpartner.

Ageplay er at noen LEKER at man er yngre en man er.. Gjerne barn/ungdom. Dette er KUN lek. 
Så din preferanse for yngre personer, er ikke ageplay :) 

• Liker 7
Skrevet
1 hour ago, SlemUlv said:

Ageplay er at noen LEKER at man er yngre en man er.. Gjerne barn/ungdom. Dette er KUN lek. 
Så din preferanse for yngre personer, er ikke ageplay :) 

Takk for svar. Preferansen min er dog ikke for yngre personer, men attraktive personer. 

Skrevet

Ganske spesielt at det er ok (i visse miljøer) å leke at man har sex med mindreårige, mens det er straffbart å lage eller kjøpe seksuelle fremstillinger av mindreårige i form av tegneserier eller dukker. Forstå det den som kan.

Anonymkode: 68043...3a0

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette høres jo bare gøy ut, litt lek med klær, hår og sminke og vips er man i en annen rolle;)

• Liker 2
Skrevet

Anbefaler fetlife.com 😊 Er mange ageplayere der, deriblant meg selv. Søk f eks opp grupper som DDLG, daddy/daugther roleplay, daddy/babygirl osv, så finner du mange likesinnede. 

Hilsen K38 😊

Anonymkode: 0eff4...5b4

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

2 voksne, med 2 voksne kropper, leker ett rollespill som noen ganger er seksuelt, noen ganger ikke seksuelt.
Det har ingenting med pedofili å gjøre.
Om man putter en mann på 50, med skjegg og voksen kropp i en bleie og later som han er en baby, så er det fremdeles en voksen mann på 50 kropssmessig. Har ingenting med barn og å tenne på barn.

Anonymkode: ce235...c93

• Liker 5
Skrevet

La oss ta 2 skritt tilbake her. Ageplay er ikke for oss i nærheten av hva dere beskriver over her. Dere beskriver ytterpunkter, ikke innenfor det voksne spekteret. For min kvinnelige samboer er dette noe hun liker å leke, da hennes sexliv som ung voksen var lite givende, uten full nytelse, med en tidligere ektemann uten innsikt, ferdigheter, og ja, lite utstyr. For henne er dette en mental greie, med meg, hennes mann, hvor hun kan slippe seg løs, og leve de drømmer hun hadde da. 

Det å møte hverandre seksuelt er med dette spillet er ikke et lukket spor. Bare en del av sider ved vår seksuelle virkelighet. Vår felles seksualitet som skal romme og åpne opp våre seksuelle åndsliv. Når rommet er stort nok gir en og hverandre mulighet til å kjenne på levd seksuell forløsning. Hennes orgasmer og tilbakemeldinger forteller meg at dette gjør godt, og at jeg som hennes mann bidrar til å hente inn det savnet hun tidligere kjente på, som nok har gitt en seksuell tomhet. 

.

Anonymkode: 11107...e87

• Liker 2
Skrevet

Folkemord er også straffbart, men om jeg og kjæresten på soverommet leker at jeg er en gal diktator som har fått flere tusen drept i etnisk rensing er jeg usikker på hvordan dette skal etterforskes og straffes av lovverket vårt. 

Anonymkode: 82a17...20b

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.11.2022 den 19.28):

Takk for svar. Preferansen min er dog ikke for yngre personer, men attraktive personer. 

Det er jo forskjellige ting?

Man er ikke attraktiv bare fordi man er ung?

Anonymkode: 15806...128

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.11.2022 den 22.34):

Ganske spesielt at det er ok (i visse miljøer) å leke at man har sex med mindreårige, mens det er straffbart å lage eller kjøpe seksuelle fremstillinger av mindreårige i form av tegneserier eller dukker. Forstå det den som kan.

Anonymkode: 68043...3a0

Er vel ikke så vanskelig å forstå at å leke at man er en alder (ageplay) fortsatt handler om samtykkende voksne som tenner på andre samtykkende voksne. Mens en som vil runke i ei dukke forma som et lite barn, tenner på barn. 

Jeg tror ikke at mannen min er et barn bare fordi vi leker en lek der han innimellom er det. Han går på jobb og tjener mer enn meg, han er ikke et lite barn som får lommepenger og innetider av meg bare fordi han liker å hengi seg til en fantasi hvor han er barnet og jeg den voksne som styrer og bestemmer. Jeg ville syntes det var usexy om han faktisk oppførte seg barnlig og hjelpeløs/ identisk med den alderen vi iblant leker at han er.

Anonymkode: 14c11...f10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...