Gå til innhold

Hodepine hver kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer på om noen av dere har erfaring med hodepine som kommer sigende på ettermiddag/kveld? Hjelper ofte å sove. Våkner på morgen da uten hodepine og går helt til etter middag uten, så er det altså på med hodepine. Slitt mye med hodepine de siste årene. Minket seg noe, men hopet seg opp på kvelden i det siste. Får også hodepine spesielt ved mensen. Andre faktore, mye stress i perioder. Da smeller det! Kan også nevne at jeg har kjeve som hopper av ledd eller knekker hver gang jeg tygger, så tenkte at det kunne spille inn? Iallefall har noen erfaring og vil dele hva som kan hjelpe? Orker ikke knaske paracet/ibux hver dag så helst naturlige metoder her! Takk på forhånd :D

Anonymkode: dd1d7...f12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dehydrert? Trenger briller? Dårlig inneklima?

Anonymkode: c2cb5...811

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dehydrert? Trenger briller? Dårlig inneklima?

Anonymkode: c2cb5...811

Takk for gode forslag men har testa de påstandene der om godt inneklima og dehydrert- absolutt ikke! Muligens litt dårligere syn da :D

Anonymkode: dd1d7...f12

Skrevet

Nevner du hodepine for en lege, foreslår de ofte å starte en hodepine-dagbok. Skriv inn variablene hver dag, og se om et mønster danner seg. 

Det kan sikkert være greit å gå til lege uansett, ta en generell helsesjekk? 

• Liker 1
Skrevet

Hadde det slik selv, viste seg at jeg trengte briller. Ville tatt en synstest om jeg var deg

Skrevet

Hva med å ta deg en tur til legen ? 

Anonymkode: a2c17...e18

Skrevet

Drikker du kaffe?

Anonymkode: 87a66...99f

Skrevet

Ta en synstest. Jeg hadde det sånn, og viste seg at jeg hadde veldig skjeve hornhinner! Var så deilig å begynne med briller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...