Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #1 Skrevet 6. desember 2005 Noen som vet om det går Top model både på søndager og mandager på tv3 (amerikanske versjonen?). Så en episode på søndag som jeg trodde var av samme sesong som den som sendes på mandagen, men fikk det ikke til å stemme med jentene. Noen som vet?!
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2005 #2 Skrevet 6. desember 2005 Tror det som vises på søndagen er reprise av 2.sesong, men er usikker.
Gjest gjest1 Skrevet 6. desember 2005 #3 Skrevet 6. desember 2005 Er ikke det som sendes søndager reprise av mandagens episode da?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #4 Skrevet 7. desember 2005 Synst det har stått sesong 2 på programinfo, men kan jo hende jeg tar feil.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #6 Skrevet 7. desember 2005 Jeg husker ikke hvilken sesong som er hva, men på søndag går en annen sesong enn på mandag!
Vampie Skrevet 7. desember 2005 #7 Skrevet 7. desember 2005 jeh, jeg trodde det var mandagens episode som skulle gå i reprise på søndager men det var det visst ikke likevel. det er sesong 3... like greit det, det var en fin sesong
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå