AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #1 Skrevet 10. november 2022 Om dere har barn..? Jobber dere fullt? Hvordan er det å være alene med barn? Anonymkode: 3ab20...1be
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #2 Skrevet 10. november 2022 Jeg jobber til vanlig 100% men er nå i fødselspermisjon med barn nr 2. Det var greit å være alene med 1 barn, mye tøffere nå som det er to. Forhåpentligvis blir det lettere igjen når babyen blir større for nå har de så forskjellige behov og døgnrytme at det er vanskelig å være alene med de, spesielt i helgene. Anonymkode: 1dcff...275
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #3 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg jobber til vanlig 100% men er nå i fødselspermisjon med barn nr 2. Det var greit å være alene med 1 barn, mye tøffere nå som det er to. Forhåpentligvis blir det lettere igjen når babyen blir større for nå har de så forskjellige behov og døgnrytme at det er vanskelig å være alene med de, spesielt i helgene. Anonymkode: 1dcff...275 Må du jobbe 100? Tjener ikke han veldig godt? Hva tjener han? Anonymkode: 3ab20...1be
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #4 Skrevet 10. november 2022 Jobber som tilkallingsvikar når han er hjemme, når han er borte er jeg hjemme😊 Han jobber på båt så er borte 4 uker å hjemme 4 uker. Anonymkode: 44edf...ca4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #5 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Jobber som tilkallingsvikar når han er hjemme, når han er borte er jeg hjemme😊 Han jobber på båt så er borte 4 uker å hjemme 4 uker. Anonymkode: 44edf...ca4 Hvor mye tjener han? Anonymkode: 3ab20...1be
RockyRose Skrevet 10. november 2022 #6 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Må du jobbe 100? Tjener ikke han veldig godt? Hva tjener han? Anonymkode: 3ab20...1be AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor mye tjener han? Anonymkode: 3ab20...1be Lure du på kva dei tenar, eller korleis det er å vere aleine med barna? 😂 No jobba ikkje min mann offshore, men var vekke annakvar veke på jobb og fri annakvar. Det var tidvis tungt å vere aleine spesielt når baby var sjuk osv, men rart kva ein blir vant med. Fleire veninner forstår ikkje at eg klarte det når dei er aleine ei helg eller eit par dagar av og til, men eg tenkte jo aldri på det når eg stod i det 🤷♀️😅 + mannen får jo veeeldig mykje kvalitetstid med baby når han er heime, noko som har gjort at vi har vore likestilte i alt som har med baby å gjer... noko eg ser menna til veninnene mine ikkje er. Når baby ikkje hadde barnehageplass jobba eg i alle fall 50% for eg måtte jo ha fri når han var på jobb. No når han er i barnehage jobbar eg fullt.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #7 Skrevet 10. november 2022 voldsomt så opptatt av lønna du var da, vraver du etter gull? Anonymkode: d1d2b...417 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #8 Skrevet 10. november 2022 Just now, AnonymBruker said: voldsomt så opptatt av lønna du var da, vraver du etter gull? Anonymkode: d1d2b...417 Graver* Anonymkode: d1d2b...417
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #9 Skrevet 10. november 2022 Han jobber 2 uker på, 4 uker av, jeg jobber 100%, vi har ett barn og en hund. Det går greit... så lenge det ikke er kaos på jobb. De periodene det er mye på jobb så er jeg veldig sliten og gjør minimalt hjemme. Barnet og jeg får vår egen rytme når det er bare oss to. Han tjener ca. 1,2mill, synes ikke det er nok til at jeg kan være hjemmeværende i alle fall. Kanskje jeg går ned litt i stilling hvis vi velger å få flere barn, men da får jeg kanskje trøbbel på jobb. Anonymkode: 8f28a...da2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #10 Skrevet 10. november 2022 Vi har to barn i barnehagealder. Jeg har en fast stilling på 60 %, og jobber som tilkallingsvikar utover det. Jeg tar litt færre ekstravakter når mannen er på jobb, og jobber til tider ukedager i en jobb og helgevakter i en annen så det blir over 100 % når han er hjemme. Det går helt fint å være alene med barna. Men det utgjør mye for meg at vi har en fridag eller litt kortere dager på jobb/i barnehage innimellom. Jeg har i utgangspunktet ganske lite fleksible arbeidstider, og ikke mulighet for hjemmekontor. Fulle dager hver dag man. - fre. i mannens arbeidsuker, hadde jeg strevd med, og det tror jeg barna hadde gjort også. Anonymkode: 9fcce...bc1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #11 Skrevet 10. november 2022 Jeg har jobbet 80% siden barna ble født. Vi har to barn. Det har gått helt fint. Anonymkode: b122d...63b
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #12 Skrevet 10. november 2022 Min mann er på båt. 4-4 rotasjon. Vibhar tre barn. Jeg jobber 80% 🙂 Anonymkode: a679c...3f6
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #13 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvor mye tjener han? Anonymkode: 3ab20...1be Min mann jobber på sjøen, 5 uker borte, 5 uker hjemme. Vi har 1 barn i barnehagealder og jeg er gravid med nummer 2 nå. Spent på hvordan det blir å være alene med 2 stykker 🙈 hittil i år har han tjent ca 1,5 mill. Jeg jobber 100%! Anonymkode: e68b7...d79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå