AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #1 Skrevet 10. november 2022 jeg er 22 og har vært sammen med en mann på 34 i tre år. føler at det ikke er noe stor forskjell verken utseendemessig eller noe annet utfordringer. han er ganske snill og vi liker hverandre, men stor press fra mamma og venninner at jeg må slå opp. nesten hver dag siden jeg gjorde det offisielt nå nylig. mistet ei venninne. hu hadde en venn som hun sa likte meg kjempe godt også. så nå er jeg i Vansklig situasjon. vi har vært sammen så lenge. Kan det hende at de har rett?. burde jeg slå opp og gi han vennen til venninnen min en sjanse? hun blir sikkert glad, men hva om det ikke fungerer så bra? hva tror dere skjer dersom jeg vil tilbake til kjæresten min etter at jeg har slått opp?. Vis han ta meg tilbake smooth? Anonymkode: 3ad24...241
Blåjojo Skrevet 10. november 2022 #2 Skrevet 10. november 2022 Hvorfor i all verden skal du slå opp for at andre mener du skal det? Kan du ikke ta egne, selvstendige avgjørelser? Om dere er glade i hverandre og har et fint forhold, så ville jeg ikke gjort noe som helst. Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden av gjerdet. Og om du slår opp, så håper jeg han har vett nok til aldri ta deg tilbake. 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #3 Skrevet 10. november 2022 Blåjojo skrev (2 minutter siden): Hvorfor i all verden skal du slå opp for at andre mener du skal det? Kan du ikke ta egne, selvstendige avgjørelser? Om dere er glade i hverandre og har et fint forhold, så ville jeg ikke gjort noe som helst. Gresset er ikke alltid grønnere på andre siden av gjerdet. Og om du slår opp, så håper jeg han har vett nok til aldri ta deg tilbake. det er mest pga aldersforskjell de mener at jeg burde slå opp. Mamma sier at han er for gammel for meg og jeg kan for eksempel date han på nytt når jeg blir 35, da blir han 47. dette hadde hun ikke noe imot. t.s Anonymkode: 3ad24...241
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #4 Skrevet 10. november 2022 Ingen forskjell utseendemessig? Når ble det normalt at man må matche hverandre utseendemessig? Og hvem bestemmer hva som er en match der? Og hvordan har du klart å ha kjæreste i TRE ÅR, uten at noen har visst det? Anonymkode: 75fb6...3f8 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #5 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): det er mest pga aldersforskjell de mener at jeg burde slå opp. Mamma sier at han er for gammel for meg og jeg kan for eksempel date han på nytt når jeg blir 35, da blir han 47. dette hadde hun ikke noe imot. t.s Anonymkode: 3ad24...241 Du er voksen, moren din har ikkenoe med hvem du dater. Anonymkode: 75fb6...3f8 3
Blåjojo Skrevet 10. november 2022 #6 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): det er mest pga aldersforskjell de mener at jeg burde slå opp. Mamma sier at han er for gammel for meg og jeg kan for eksempel date han på nytt når jeg blir 35, da blir han 47. dette hadde hun ikke noe imot. t.s Anonymkode: 3ad24...241 Så lenge han behandler deg bra, så betyr ikke aldersforskjell noe. Jeg er selv sammen med en mann som er yngre enn meg. Vi bryr oss ikke om hva andre måtte tenke eller mene om det.
saltyliquorice Skrevet 10. november 2022 #7 Skrevet 10. november 2022 Må si at jeg reagerer på at en 31 åring har gått etter en 19 åring... Det er spesielt etter min mening. 6 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #8 Skrevet 10. november 2022 Du fremstår ikke moden nok til at du burde være i et forhold. Slå opp, finn deg sjæl. Anonymkode: 850cf...9b1 1 5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #9 Skrevet 10. november 2022 Du virker ikke engang moden nok til å ha ett forhold. Anonymkode: ef83f...cec 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #10 Skrevet 10. november 2022 saltyliquorice skrev (3 timer siden): Må si at jeg reagerer på at en 31 åring har gått etter en 19 åring... Det er spesielt etter min mening. Ja, det er merkelig. Hva ser en 31-åring i en 19-åring utenom uerfarenhet og utseende? Anonymkode: 91db0...7c7 2
Blått Skrevet 10. november 2022 #11 Skrevet 10. november 2022 3 hours ago, saltyliquorice said: Må si at jeg reagerer på at en 31 åring har gått etter en 19 åring... Det er spesielt etter min mening. Jeg skal innrømme at det var en av mine første tanker også.. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #12 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): det er mest pga aldersforskjell de mener at jeg burde slå opp. Mamma sier at han er for gammel for meg og jeg kan for eksempel date han på nytt når jeg blir 35, da blir han 47. dette hadde hun ikke noe imot. t.s Anonymkode: 3ad24...241 Hva annet enn alderen da? Du skriver han er ganske snill. Hvordan er han når han ikke er snill da? Anonymkode: 71bc6...6bd 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #13 Skrevet 10. november 2022 Du har ingenting med en så voksen mann å gjøre. Ta deg en utdannelse, sleng deg med på kuk karusellen, få deg jobb og bolig til du nærmer deg 30 for deretter å slå rot med en mann på din alder Anonymkode: 8e016...f5c
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #14 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): det er mest pga aldersforskjell de mener at jeg burde slå opp. Mamma sier at han er for gammel for meg og jeg kan for eksempel date han på nytt når jeg blir 35, da blir han 47. dette hadde hun ikke noe imot. t.s Anonymkode: 3ad24...241 For en merkelig logikk du har? Hvorfor i alle dager tror du han skulle være singel om 13 år?!? Og ikke minst; være interessert i deg da? Om 13 år har han jo for lengst glemt deg og sikkert funnet seg en kone og har to-tre barn. Anonymkode: 0cd79...50f
BobbySocks Skrevet 10. november 2022 #15 Skrevet 10. november 2022 Du er 22 år, men fortsatt totalt uten egen vilje? Skremmende. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #16 Skrevet 10. november 2022 Med mindre du er i et dårlig og skadelig forhold lar man ikke andre få bestemme hvem du er sammen med. Du må vel ha en egen vilje? Hadde noen blandet seg i hvem jeg var sammen med Hadde jeg bedt de reise og ryke en viss plass... Anonymkode: 75d0b...f0c
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #17 Skrevet 10. november 2022 Skjønner jo at de foreslår det når du fremstår fullstendig viljeløs..de er vel redd for at forholdet er på hans premisser alene. Anonymkode: bcb38...2fc
Aoo19 Skrevet 11. november 2022 #18 Skrevet 11. november 2022 Vær glad for at du har funnet en bra kjæreste, følg ditt hjerte. Mamma hadde og vært skepsis om jeg fant en 12 år eldee fyr. Foretrekker eldre jeg og, men så vil de ikke ha noe mere. Kun ligg og det såre jooo.
Helene Skrevet 11. november 2022 #19 Skrevet 11. november 2022 Ha ha. Hadde en søster som giftet seg med en 7 år yngre mann. Det manglet ikke på advarsler da de giftet seg. Da var han 24 og hun 31, og allerede vært sammen et par år. De hadde et flott ekteskap. Han var passe moden for alderen, hun passe ung i hodet. Snakker i fortid da min søster ikke er blant oss lengre. Men, alder betyr ingenting om du elsker personen. Drit i hva andre sier. Følg magefølelsen din.
Rosa Sløyfe Skrevet 11. november 2022 #20 Skrevet 11. november 2022 Du skriver ingen ting om hvorfor din mor og venninnen har så store problemer med han Jeg sysns jo det høres veldig rart ut fra det du sier at dere har det så fint sammen så da må det være noe du ikke har tatt med i innlegget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå