Gjest gjest1 Skrevet 6. desember 2005 #1 Skrevet 6. desember 2005 Pleier å ta pilla om morraen til vanlig (slik vil jeg ha det også) men måtte ta den nå. Alltid begynner brettet tirsdag morgen, men hadde rett og slett glemt å starte på nytt brett i dag Er jeg like sikker selv om jeg tok den nå istedenfor 10-11 om morraen? og for å snike den inn på morratid, bør jeg ta en på dagen i morra da, og en på morraen i overimorra?
Hu i Svingen Skrevet 6. desember 2005 #2 Skrevet 6. desember 2005 Ja da vennen. Men du kan ta som vanlig i morgen og torsdag.
Gjest gjest1 Skrevet 6. desember 2005 #3 Skrevet 6. desember 2005 Jeg står opp 7 om morraen da, er det lurt å ta en ny en sånn ca 10 timer etter forrige? :S Men isåfall er det jo flottings! Gidder ikke kjøpe kondomer når det er første dag etter mensen, bare fjoll!
Gjest miesol Skrevet 6. desember 2005 #4 Skrevet 6. desember 2005 Jeg pleier å forskyve tidspunktet jeg tar pilla på i iallefall en dag når jeg har bomma så mye på tida. Bruker 2-3 dager på å komme inn på normalt tidspunkt. Har nemlig blitt akutt fryktelig kvalm og kastet opp når jeg har tatt to piller for nære hverandre.. Vet ikke om det skyldes p-pillene, men siden det har skjedd to gang synes jeg det er litt rart om det er en tilfeldighet..
Gjest gjest1 Skrevet 6. desember 2005 #5 Skrevet 6. desember 2005 Hmm det skal jeg tenke på.. tar den neste midt på dagen i morra da, det er vel ikke for sent?
Gjest Fantus Skrevet 6. desember 2005 #7 Skrevet 6. desember 2005 Så lenge det ikke går mer enn 36 timer mellom 2 piller er du sikker
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #8 Skrevet 7. desember 2005 Vel, det gikk vel nærmere 1 uke siden jeg har hatt mensen...
Malama Skrevet 7. desember 2005 #9 Skrevet 7. desember 2005 Når det er p-piller, så har du 12 timer "å gå på". At du "bomma" med tre timer har INGENTING å si i det hele tatt, bare fortsett helt som normalt. Ta en ny neste morgen og neste moregn igjen til vanlig tid, IKKe begynn å ta en ekstra pille. En hver dag. Innen 12 timer fra ditt vanlige tidspunkt.
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #10 Skrevet 7. desember 2005 Men (men men men ) dette var på kvelden, så det var nesten 12 timer ifra, også husker jeg ikke når jeg tok den siste sistgang... men var ikke langt ifra rundt det tidspunktet iallfall (har ennå ikke mensen noe å si? Jeg tar jo ikke pilla på den uka, jo! Er det 12 timer og ei uke da?)
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #12 Skrevet 7. desember 2005 Ok bra, men jeg føler meg kvalm og må spy på skolen Fysj!
Gjest lilletroll Skrevet 7. desember 2005 #13 Skrevet 7. desember 2005 Jeg pleier å forskyve tidspunktet jeg tar pilla på i iallefall en dag når jeg har bomma så mye på tida. Bruker 2-3 dager på å komme inn på normalt tidspunkt. Har nemlig blitt akutt fryktelig kvalm og kastet opp når jeg har tatt to piller for nære hverandre.. Vet ikke om det skyldes p-pillene, men siden det har skjedd to gang synes jeg det er litt rart om det er en tilfeldighet.. ← Det samme skjer meg - tar jeg to piller nærmere enn 20 timer eller noe fra hverandre spyr jeg som en gris....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå