Gå til innhold

Mann. Farge på sokker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke veldig opptatt av klær, men liker å føle meg velkledd. Jeg ser mye rare sokker på menn som ikke matcher med noe annet. F eks sorte sokker til brune sko og dongeri.

Det klassiske rådet er at sokkene skal matche buksen. Greit nok med sorte sko og sort dress. Jeg har også en koksgrå dress, og da bruker jeg koksgrå sokker til sorte sko.

Jeg går en del med dongeri og brune pensko. Har hittil brukt beige sokker da jeg synes det er pent. Mørkeblå sokker blir litt hardt og matcher heller ikke den lett utvaskete strukturen i buksene. Så er alternativet lys brune sokker som matcher skoene?

Anonymkode: 62401...328

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, vet du hva. Folk bryr seg ikke om hvilke sokker du bruker. Så da kan du bruke slik du vil for din egen del. FInne noen som matcher antrekket som du snakker om. Eller et mønster som du blir glad av. F.eks koalabjørner og bananer. 

• Liker 2
Skrevet

Matche sokker med sko virker litt rart. Svart går jo til alt. Med helt lys dongeribukse ville jeg brukt hvite tennis sokker - ikke pensko her da selvfølgelig. 

Anonymkode: 38c3a...19b

• Liker 1
Skrevet
Morpheus skrev (1 time siden):

Du, vet du hva. Folk bryr seg ikke om hvilke sokker du bruker. Så da kan du bruke slik du vil for din egen del. FInne noen som matcher antrekket som du snakker om. Eller et mønster som du blir glad av. F.eks koalabjørner og bananer. 

Du, jeg bruker sokker som ikke er mainstream og kommunegrå. Tro meg, folk bryr seg sjokkerende mye om sokker. Jeg får kommentarer om sokkene ukentlig, minimum. Og jeg bruker ikke engang Disney eller mønstrede. 

Anonymkode: 54f4f...ece

Skrevet

Til spørsmålet. Brune sko og dongeri kan man bruke ganske mye, også svarte. Dongeri er uformelt og man står ganske så fritt. Jeg ville brukt kule sneakers med hvite sportssokker i, men jeg bruker nesten aldri dongeri. 

Anonymkode: 54f4f...ece

• Liker 1
Gjest Automagisk
Skrevet

Hvite ankelsokker i sandaler er en sikker match til det meste..

Skrevet

Folk er opptatt av sokker og sko, det er helt sikkert, selv får jeg alltid kommentarer på at jeg går uten sokker, så ja folk følger med hva du har på føttene.Jeg er ingen spesialist på sokker men tenker du bør ha rene og pene og hele sokker visst du skal bruke dette plagget :) 

Skrevet

Hva er det med alle sokkespørsmålene? Så lenge de er hele er det vel ikke så nøye 😆

• Liker 1
Skrevet
svartkatt skrev (19 timer siden):

Hva er det med alle sokkespørsmålene? Så lenge de er hele er det vel ikke så nøye 😆

Det diskuteres støtt damestrømper. Sort eller nude....

Om du ikke bryr deg om en mann også ønsker å være velkledd, så er det bedre å svare i andre tråder.

Min erfaring er at de kvinnene som interesserer meg legger merke til detaljer. Det samme gjør jeg mht meg selv og andre.

Anonymkode: 62401...328

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...