Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

VG

Rektor uttaler etter skolebesøk: "– Verrett snakket om energi og hvorfor han opplever dette som viktig. Han spurte om noen ville forsøke å kjenne på energi. Fire elever meldte seg. Verrett var ikke i fysisk kontakt med dem, og elevene opplevde ingen energi, sier hun."

Durek: "– Jeg er ikke helt sikker på hva du snakker om, fordi elevene som deltok i eksemplene følte på energi, og jeg spurte dem fem ganger om de kjenner noe, kjenner dere elektrisitet, kjenner dere varme og alle sammen sa ja. Så derfor er jeg ikke helt sikker på hvilke elever du refererer til, sier Verrett."

Næmmen 😂

• Liker 5
Gjest vilkåret
Skrevet

Det er ikke farlig å bli "utsatt" for mennesker med annen tro og religion enn man selv. Om man er redd for at barna skal bli påvirket, så trenger vi bedre opplæring av kritisk sans hos barna og ungdommen. Svaret er ikke å gjemme unna alle som har andre meninger og tro enn en selv.

Så lenge Durek ikke tar opp direkte skadelig meninger, men kun snakker om energi og den slags, så ser jeg ikke problemet

Det som er problematisk er at Durek får gjøre en presentasjon basert på hvem han er sammen med. Men det problemet er omfattende og Durek er langt fra den eneste som har nettverk der han får fordeler i forhold til hvermannsen.

Skrevet

Helt idiotisk at han skal oppta tid for elever på skoler. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Gjest vilkåret
Skrevet
3 hours ago, Eva-Lena said:

Det burde absolutt være pensum å bli introdusert for å tenke over tanker og følelser som kan være ukjent og provoserende. Det i seg selv er positivt.

Skrevet

Det jeg lurer på er om han, både nå og tidligere, har arbeidstillatelse.

Tidligere hadde vi kriminelle narkomane som dro rundt og fortalte om sitt spennende liv, hva som er verst er jeg litt usikker på 🤷‍♀️

Skrevet

Tviler på om Durek har noen som helst kunnskap om energi eller fysikk. Er ikke så sikker på om læreren vet noe om dette heller.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Durek har ingenting som helst på norske skoler og med norske barn å gjøre. 

Og man vet at Durek tar seg SVÆRT GODT betalt for slike oppdrag. 

Dette bør stoppe! 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
mia10 skrev (På 12.11.2022 den 9.58):

Det jeg lurer på er om han, både nå og tidligere, har arbeidstillatelse.

Tidligere hadde vi kriminelle narkomane som dro rundt og fortalte om sitt spennende liv, hva som er verst er jeg litt usikker på 🤷‍♀️

Lurer på det samme.  Jeg tenker at Martha står økonomisk ansvarlig for oppholdet og så reiser han ut før visumet går ut, og starter nytt igjen etter det. 

Skrevet
Bombasi skrev (På 12.11.2022 den 12.06):

Durek har ingenting som helst på norske skoler og med norske barn å gjøre. 

Og man vet at Durek tar seg SVÆRT GODT betalt for slike oppdrag. 

Dette bør stoppe! 

Tar han betalt for det våset også? Hvilket honorar tar han? 

Hva pleier osloskolen å legge ut for slike ting?

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
Pipaluk skrev (1 time siden):

Tar han betalt for det våset også? Hvilket honorar tar han? 

Hva pleier osloskolen å legge ut for slike ting?

Aner ikke pris, men Durek driver butikk, og ikke veldedighet. Så han gjør ikke slikt gratis.

Jeg vet at han tar ca. 15 000 NOK / $1500 for èn personlig time med han hvis du er privatperson... 

Ja, du leste riktig. 15 000 kr! 

Endret av Bombasi
  • Liker 2
Skrevet

Jeg vil ikke ha ham inn i noen av klassene til barna mine. Han har ingenting på en skole å gjøre. 

Skrevet
Bombasi skrev (1 time siden):

Aner ikke pris, men Durek driver butikk, og ikke veldedighet. Så han gjør ikke slikt gratis.

Jeg vet at han tar ca. 15 000 NOK / $1500 for èn personlig time med han hvis du er privatperson... 

Ja, du leste riktig. 15 000 kr! 

det beløpet der hadde Osloskolen hadde vansker med å forsvare. Jeg tror nok heller at han lønnes etter vanlig honorar for gjesteforelesere på skolen. 

Skrevet
vilkåret skrev (På 10.11.2022 den 20.53):

Det burde absolutt være pensum å bli introdusert for å tenke over tanker og følelser som kan være ukjent og provoserende. Det i seg selv er positivt.

Helt enig i dette. Det kan være en viktig kilde til å lære seg å tenke kritisk.

• Liker 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (På 10.11.2022 den 17.49):

Enig. Han har ingenting vettugt å komme med. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...