AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #1 Skrevet 10. november 2022 Som det står i tittelen, jeg har så lyst på naboen min. Fantaserer om han heeele tiden. Jeg bor sammen med min samboer som jeg har vert sammen med i 4 år, vert mye utfrodringer så forholdet er ikke helt på topp. Naboen er 12 år eldre! og han bor sammen med kone og barn. Vi har ikke engang snakket sammen utenom å sagt hei noen få ganger, men føler alltid at han ser på meg på en litt annderledes måte, som om han liker det han ser. Altså jeg blir helt gal, er de veldig feil av meg å fantasere så voldsomt om en nabo? Anonymkode: e7aea...6d5 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #2 Skrevet 10. november 2022 Du er en jævla drittkjerring hvis du legger deg etter en opptatt mann. Å ødelegge en familie fordi det rykker litt i kjønnsorganet og du ikke har det bra med han du er sammen med, hallo... Rydd opp hjemme, du. Kanskje du burde gjøre det slutt og finne en annen (som er ledig)? Anonymkode: 4f2c1...cc2 6 4
Fremmed fugl Skrevet 10. november 2022 #3 Skrevet 10. november 2022 Jepp, dette er ikke bra for deg. I det svarer legger jeg ikke noen moralske implikasjoner, men det å bli sånn besatt av en annen i en slik situasjon er ikke bra. Så: - null kontakt - avskjer positive tanker på han - tenk på alle hans dårlige sider Lykke til 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #4 Skrevet 10. november 2022 Nei, jeg mener ikke at jeg skal prøve meg på noe som helst måte. Lurer bare på om det er feil å fantasere om han Anonymkode: e7aea...6d5
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #5 Skrevet 10. november 2022 Fantaser om hva du vil. Din tanke er fri. Det er handlinger man bør vurdere kritisk. Kanskje på tide å gå fra samboer? Anonymkode: fd4e5...e93 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #6 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, jeg mener ikke at jeg skal prøve meg på noe som helst måte. Lurer bare på om det er feil å fantasere om han Anonymkode: e7aea...6d5 Hadde føltes feil for meg, men vi er forskjellige. Du bør heller tenke over hva det betyr. Det kan fort være fordi du ikke har det bra med samboeren din. Hva bør du gjøre med det? Anonymkode: 4f2c1...cc2
Snuppiluppi84 Skrevet 10. november 2022 #7 Skrevet 10. november 2022 Nei absolutt ikke. Er vel helt naturlig å fantasere. 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #8 Skrevet 10. november 2022 40 minutter siden, AnonymBruker said: Har også en kjekk nabo, han har kone og barn han også - jeg er singel. Ikke overrasket om han har tenkt samme. Anonymkode: 97eff...91a Jævlig selv digger du da er da, tror automatisk at naboen har lyst på deg fordi du er singel og han har kone og barn. 🤣🤣🤣 Anonymkode: 550f0...093
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #9 Skrevet 10. november 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Du er en jævla drittkjerring hvis du legger deg etter en opptatt mann. Å ødelegge en familie fordi det rykker litt i kjønnsorganet og du ikke har det bra med han du er sammen med, hallo... Rydd opp hjemme, du. Kanskje du burde gjøre det slutt og finne en annen (som er ledig)? Anonymkode: 4f2c1...cc2 Herregud. Her oser det sint kvinne som definitivt har problemet med eget samliv. Om to samtykkende voksne har lyst å knulle så er det dems sak. Ikke din. Og om hun er tolv år yngre og tilsynelatende attraktiv er jo det en god deal for begge. Ser ikke problemet. Anonymkode: 82835...e21 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #10 Skrevet 10. november 2022 Samme skrivefeilene til hun som hadde lyst på brannmenn heeeeeeele tiden..........😏 Anonymkode: af813...255 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #11 Skrevet 10. november 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Herregud. Her oser det sint kvinne som definitivt har problemet med eget samliv. Om to samtykkende voksne har lyst å knulle så er det dems sak. Ikke din. Og om hun er tolv år yngre og tilsynelatende attraktiv er jo det en god deal for begge. Ser ikke problemet. Anonymkode: 82835...e21 Herregud her oser det av en utro mann, en som synes dette hadde vært helt ok og sikkert ønsker seg en av nabojentene. Anonymkode: 550f0...093
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #12 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Herregud. Her oser det sint kvinne som definitivt har problemet med eget samliv. Om to samtykkende voksne har lyst å knulle så er det dems sak. Ikke din. Og om hun er tolv år yngre og tilsynelatende attraktiv er jo det en god deal for begge. Ser ikke problemet. Anonymkode: 82835...e21 Neida, jeg bare synes det er enormt til drittsekkfakter å være utro og å legge seg etter opptatte folk. De aller fleste er monogame og ønsker ikke at partner puler rundt bak ryggen deres. Om de to i forholdet derimot synes det er greit å ikke være eksklusive, så er det nå greit da. Men velg nå noen som er single eller i åpent forhold selv. Anonymkode: 4f2c1...cc2 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #13 Skrevet 11. november 2022 Du er syk. Anonymkode: c61b3...63d 1
PM75 Skrevet 11. november 2022 #14 Skrevet 11. november 2022 Så lenge du bare fantaserer, så er det helt greit.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #15 Skrevet 11. november 2022 Det er ikke alle fantasier som burde settes ut i livet. Anonymkode: 66a7c...8a1 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #16 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nei sånt merker man fort med blikk osv.. Anonymkode: 97eff...91a Nemlig det man gjør, om man har "vært ute ei vinternatt før". Skjønner deg godt, den unge naboen under oss tenner meg noe hinsides. Og han sender mag av og til noen hete blikk. Når jeg om kvelden kan høre at de holder på, blir jeg sprø av kåthet og misunnelse samtidig. Når jeg er sikker på at gubben sover, må jeg ned med en hånd 😜 Anonymkode: 618e3...1ff 1
Gjest Paramount Skrevet 11. november 2022 #17 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (På 10.11.2022 den 15.10): Altså jeg blir helt gal, er de veldig feil av meg å fantasere så voldsomt om en nabo? Hadde du ikke nevnt at du har utfordringer med din samboer så hadde det vært helt greit å fantasere om andre. Hadde du digget samboeren din og gjerne tatt med naboen i samme slengen er det noe helt annet.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #18 Skrevet 11. november 2022 Swinging er jo gøy! 😁 Anonymkode: 34f75...48d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå