Gå til innhold

Hender det at du blir tiltrukket/tent av en person etter at personen har endret på utseendet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

F eks farget håret, klippet seg, barbert ansiktet. Osv

Det er dame på butikken i nærheten der jeg bor som har farget håret i en frisk og fin farge. Det har vekket noe i meg. Skal ikke prøve eller noe sånt, men må innrømme at jeg ble litt paff da jeg så henne for noen dager siden. Tenkte først, er det en ny dame?

Anonymkode: a0c33...841

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde å bli seksuelt tiltrukket av en kollega etter at han gikk ned i vekt og begynte å trene.

Anonymkode: 16af7...ea3

Skrevet

Jeg tenner ekstra mye på mannen min når han er nyklippet og frisert, men det er kanskje ikke sånt du tenkte på.

Anonymkode: 75ed6...f36

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg tenner ekstra mye på mannen min når han er nyklippet og frisert, men det er kanskje ikke sånt du tenkte på.

Anonymkode: 75ed6...f36

Jo det er i samme gate.

Anonymkode: a0c33...841

Skrevet

Det varierer. Liker at menn ser velstelt ut. Men enkelte menn er mer tiltrekkende før de klipper hår og skjegg. 

Skrevet

Ja såklart. Sånt har mye å si for utseendet 

Anonymkode: a3e82...f62

Skrevet

Sånne ting påvirker i svært liten grad.

Hadde hun plutselig begynt med Restylane, fillers, Botox, silikon osv hadde det vært umiddelbar turn off.

Anonymkode: a95de...adb

Skrevet

Det må isåfall være at personen har endret utseende i form av massivt med trening og kosthold og gått fra å være uattraktiv til nogenlunde attraktiv og godt trent. Det fordrer mye trening av squats, hip-thrusts, RDLs etc primært. 

Blir ikke tent av at noen endrer på hårfargen sin med mindre de er attraktive i utgangspunktet.

Anonymkode: d9f5e...2b9

Skrevet

Ja. Er ikke veldig fan av langt hår på menn, vet om et par stykker som ser mye freshere ut nå som de har klipt seg.

Anonymkode: 7bdc5...fd2

Skrevet

Annen hårsveis,  annen klesstil, annen skjegg cut, osv kan utgjøre ekstremt stor forskjell. Se bare på beauty and the geek og hvor kjekke de ener nerdene ble 

Anonymkode: a3e82...f62

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...