Gå til innhold

Termin om 4 uker - kjenner ikke på glede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin om 4 uker, men gleder meg ikke. Ikke har jeg gjort noe klart heller. Har tenkt at det har en sammenheng med at jeg har en liten på 13 mnd og at dette barnet ikke var planlagt. Jeg gruer meg også enormt mye til fødsel da jeg ikke har fått den forje fødselen på avstand. Men burde jo glede meg til baby kommer fordeom! Hva er galt med meg😩

Anonymkode: e9dff...49a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror aldri jeg har gledet meg til noe annet enn å bli ferdig på slutten av mine svangerskap. Har bare vært jææææævli lei. Endret seg uansett da jeg fødte.

Skrevet

Helt normalt å ikke glede seg. 

Anonymkode: 4181a...d30

Skrevet

Jeg gledet meg ikke noe spesielt, satt ikke og ventet på det, men jeg ble glad når babyen kom :) 

Anonymkode: 733e0...2c9

Skrevet

Det kan være en forsvarsmekanisme

Anonymkode: 3fcc7...e32

Skrevet

Jeg er ikke sånn over skyene lykkelig for at jeg snart er i mål jeg heller. Jeg misliker å gå gravid, har vondt, er sliten, syns bevegelser er mer ekkelt enn kos. Eneste jeg ser frem til er å bli ferdig med det. Ser jo frem til å møte vesla, men går på ingen måte rundt å er lykkelig som jeg føler folk forventer. Stoler på at det vil endre seg etter fødsel, for det er et ønsket barn og planlagt barn. Tror vi bare må godta at graviditet ikke er for alle, at det er helt greit å bare få det unnagjort. Det er lov å anerkjenne de følelsene du sitter med, det er ikke noe galt bare fordi du har ulike følelser. 

Anonymkode: d05c9...e6c

Skrevet

Jeg har fem uker igjen til termin med første, noen ganger gleder jeg meg litt, andre ganger gruer jeg meg masse. Går iallfall definitivt ikke rundt og føler meg lykkelig eller noe. Men sånn er det vel bare for noen av oss, graviditet er dritt og man gruer seg til fødsel og våkenetter, man må liksom oppleve neste skritt for å bli komfortabel med det. 

Anonymkode: b0b75...990

Skrevet

Akkurat det du sier?

Du har en liten baby allerede og dette svangerskapet var uplanlagt.

Du vet det blir slitsomt, og gleder deg ikke til pseudotvillinger. 

Det betyr jo ingenting, for det blir som det blir uansett grad av glede eller ikke. Babytiden er jobb 🤷‍♀️

Anonymkode: 3e65e...c11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...