Gå til innhold

burde jeg ha ligget med han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde tilfeldig sex med en fremmed jeg knapt kjente hos en venninne igår. begynner å tenke på en tidligere venn som senere innrømmet han hadde sterke følelser for meg i løpet av de fem årene vi hadde kontakt. Er det noe han bare sier?

Nei. han har hjulpet meg med alt mulig. Var der for meg da jeg trengte det. lånte meg penger til egenkapital når det gjaldt bolig kjøp og ba meg beholde pengene. Har bare ikke ord hvor snill han var.

Han innrømmet på slutten at han elsket meg. han ba aldri om noe form for nærhet, men tenker nå kanskje jeg burde ha ligget med han?. Tenker på han noen ganger, hvorfor han var sist i lista eller ikke i lista i det heletatt?

at jeg bare ligger med fremmede uten av de løfter en finger? føler meg slem. hva synes dere?

Anonymkode: 13f96...713

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæææ?? Dette her skjønte jeg ikke noe av 🧐🙄 kunne ligeså skrevet bare symboler. 

Anonymkode: 5294f...788

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Slutt å utnytte folk. Ærlig talt, du kan ikke ta imot penger fra folk slik. 

Og nå lurer du på om du skulle gitt sex i gjengjeld? Det finnes ord for det yrket der.. 

Anonymkode: 833e2...e21

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, det var ikke formulert på en gjennomgående måte, men jeg tror jeg har forstått i grove trekk.

Var du interessert i din tidligere venn da? Det hjelper ikke at noen er interessert i deg - du må jo være interessert tilbake. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Betal tilbake pengene. Ikke gjør han til en kriminell (sexkjøp)

Anonymkode: 7691b...ebe

• Liker 2
Skrevet

Du ligger med hvem du vil 🤷‍♀️ om han duden som lånte deg penger ikke prøvde seg på deg så er jo det litt han sin feil. Kanskje han mangle alfa-genet rett og slett. 

Anonymkode: c8799...31a

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

lånte meg penger til egenkapital når det gjaldt bolig kjøp og ba meg beholde pengene. Har bare ikke ord hvor snill han var.

Snill?? Dum ville jeg sagt. Og du er slem om du ikke insisterer på å betale tilbake 

Anonymkode: 111e8...d15

• Liker 2
Skrevet

Du har nok rot i livet ditt. Du burde rydde litt opp synes jeg. 

Anonymkode: 5a25d...9e6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hæææ?? Dette her skjønte jeg ikke noe av 🧐🙄 kunne ligeså skrevet bare symboler. 

Anonymkode: 5294f...788

Hva var det du ikke skjønte? Innlegget var jo klinkende klart. 

Anonymkode: b8dd7...7d1

Skrevet

Du skylder aldri noen å ligge med dem.

Men du kan ikke utnytte folk, heller ikke når de er dumsnille. Du må la ham få tilbake pengene sine. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Eller så er du en mann som har gjort alt dette for ei kvinne, og nå er du sur fordi hun ligger med en fremmed i stedet for deg.

Anonymkode: b6b81...491

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

hadde tilfeldig sex med en fremmed jeg knapt kjente hos en venninne igår. begynner å tenke på en tidligere venn som senere innrømmet han hadde sterke følelser for meg i løpet av de fem årene vi hadde kontakt. Er det noe han bare sier?

Nei. han har hjulpet meg med alt mulig. Var der for meg da jeg trengte det. lånte meg penger til egenkapital når det gjaldt bolig kjøp og ba meg beholde pengene. Har bare ikke ord hvor snill han var.

Han innrømmet på slutten at han elsket meg. han ba aldri om noe form for nærhet, men tenker nå kanskje jeg burde ha ligget med han?. Tenker på han noen ganger, hvorfor han var sist i lista eller ikke i lista i det heletatt?

at jeg bare ligger med fremmede uten av de løfter en finger? føler meg slem. hva synes dere?

De trenger ikke å løfte en finger for intimitet, det skal jo være gjensidig nytelse, ikke en transaksjon av tjenester 

Som andre sier, du skylte han ikke et ligg, ingen skyller noen det 😊 Det var sikkert bare ikke en match? Kanskje var det bare mer vennskapelig mellom dere

Vil du så vil du, vil du ikke, vel da er saken avgjort 😅

Skrevet (endret)

Betal pengene tilbake og kom deg videre i livet.

Endret av Oppland
Manglet et ord.
Skrevet

Jeg synes ikke det høres ut som om du bevisst utnytter folk. Det virker mest som om du er plaget av selvforakt, og driver med selvskading. Oppsøk en psykiater, så får du kanskje hjelp.

Anonymkode: 6db2b...2b6

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du vurderte altså å ligge med vennen din fordi du var så takknemlig for at han har hjulpet deg med ting. Det er feil. Vil han gi deg noe så er det helt hans valg. Det er lov. Men du sier tusen takk og hjelper han tilbake når han trenger det. Man viser ikke takknemlighet ved sex. Sex er ikke som et håndtrykk eller en blomsterbukett. Enten er man fysisk tiltrukket av en person eller så er man det ikke. 

Du ligger rundt med tilfeldige som ikke gir deg noe. Det betyr ofte at man har et problem med seg selv. Du må tenke på hvorfor du vil la deg bruke og hva du får ut av det. Om det kompenserer for manglende selvtillit eller om du ikke liker deg selv. - Du vet hvordan du får seksuell oppmerksomhet men ikke våger å gi av deg selv som person i frykt for å bli såret og dermed ender opp med sex istedenfor romantiske dates.  eller om du  eventuelt bare er glad i sex og liker at de fordufter etterpå. 

Skrevet

Ta kontakt og betal pengene tilbake!!!!. Det er det første du skal tenke på. Så spør du om du burde ha ligget med han? Om du ikke ville sp ville du ikke greit nok, men om du bare trengte kukk og ikke noe mer ja da burde hans ha vært prio nr 1

Anonymkode: bfea9...15d

• Liker 1
Skrevet

Øh. Mener du at du burde "tatt en for laget" fordi han var snill? Dette høres ikke sunt ut spør du meg. Om han likte deg og ikke greide å kommunisere det, så er det faktisk hans problem og ikke ditt.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Man ligger ikke med folk for å gjengjelde tjenester. Man gjør det hvis man ønsker det, og kun derfor. Kroppen din er ikke en vare du bytter eller gir bort.

Anonymkode: 11dc6...c6b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så du tok i mot penger fra en som var forelsket i deg, uten å betale de tilbake? :klo:

Det syntes jeg faktisk er grov utnyttelse av noen i en sårbar situasjon. For å svare på spørsmålet ditt så; Nei, du «skylder» han ikke sex, men du bør ta kontakt med han sporentreks og få i stand en avtale om tilbakebetaling av det du skylder han.

Anonymkode: 2c72a...7e1

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes du ikke det er forferdelig ubehagelig å ta i mot så mye penger fra noen, uten å betale tilbake? Det høres jo helt vilt ut i mine ører. 

Det beste hadde vært å ta kontakt med han og satt opp en tilbakebetalingsavtale. Gjør det for samvittighetens skyld og fordi du faktisk skylder han pengene. 

Om du burde ligget med han? Hvorfor det, mener du? Burde du ligget med han fordi du fikk penger, tenker du? Eller mener du at kvinner "burde" ligge med alle menn som påstår at de er forelsket i deg? :klo:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...