Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet

Eg ELSKA den serien!! Og sååå forelska som eg var i Spike! Men fekk vi nokon gong sjå dei siste episodane?

Skrevet

Javisst, den husker jeg !

Spike var en absolutt favoritt, men jeg husket ikke henne

som spilte av/på-kjæresten.

Hun er jo "datteren" i huset i serien Absolutt Fabelaktig... :klappe:

Skrevet

Husker best serien Fame jeg... først så jeg filmen på kino, og noen år etter kom tv-serien. Og jeg satt som klistret! Enda jeg tror jeg var ganske voksen da - var til og med noens mamma allerede tror jeg...

men jeg elsket den serien, og skulle ønske jeg var danser selv. *Drømme*

Gjest Spacegirl
Skrevet

Avisgjengen likte jeg kjempegodt. Måtte få med meg hver episode, og så husker jeg at jeg var småforelska i Spike. *mimre*

Skrevet

Åå.. Den hadde jeg glemt.. Men husker den nå som jeg ble påmint om den..

Var ikke så gammel da den ble sendt..

Og ja.. Jeg var og en av disse som var forelska i Spike.. :ler:

Gjest TV-titter
Skrevet

Husker Avisgjengen kjempegodt. Var også en som var forelska i Spike. To andre serier jeg husker som jeg var veldig glad i var Frendeløs og Anna Ballerina.

Skrevet

Åååå, Avisgjengen, ja! Mimre, mimre...Var forelska i Colin, jeg da :sjenert: .

Skrevet

Avisgjengen ja! Vet at jeg så på det, men det eneste jeg husker nå er en episode hvor en bygning raste sammen og noen ble liggende begravd inni der et sted... var det Lynda, tro?

Skrevet

Å, fantastiske avisgjengen! Hadde også helt glemt dem. Og først nå skjønner jeg hvorfor han ene i Lock, Stock and Two Smoking Barrels var så kjent - det var jo Spike! ;)

Skrevet (endret)
Husker best serien Fame jeg... først så jeg filmen på kino, og noen år etter kom tv-serien. Og jeg satt som klistret! Enda jeg tror jeg var ganske voksen da - var til og med noens mamma allerede tror jeg...

men jeg elsket den serien, og skulle ønske jeg var danser selv. *Drømme*

Fame, ja. Kunne ikke gå på byen fredag kveld før vi hadde sett den-men, mysan, de lager ikke slike serier lenger - er du enig?

Endret av Brunhilde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...