Lilletrollet Skrevet 6. desember 2005 #1 Skrevet 6. desember 2005 Inspirert av flere andre tråder her,så tenkte jeg at jeg kunne lage en tråd om "flere" serier! Husker dere avis gjengen?? http://home.online.no/~groennsl/avisgjengen/
koldbruna Skrevet 6. desember 2005 #2 Skrevet 6. desember 2005 Inspirert av flere andre tråder her,så tenkte jeg at jeg kunne lage en tråd om "flere" serier! Husker dere avis gjengen?? http://home.online.no/~groennsl/avisgjengen/ ← Ja dem husker jeg på.Lurer på om denne serien blir sendt igjen noengang.
Gjest Gjesten Skrevet 6. desember 2005 #4 Skrevet 6. desember 2005 Eg ELSKA den serien!! Og sååå forelska som eg var i Spike! Men fekk vi nokon gong sjå dei siste episodane?
Ladyen Skrevet 12. desember 2005 #5 Skrevet 12. desember 2005 Javisst, den husker jeg ! Spike var en absolutt favoritt, men jeg husket ikke henne som spilte av/på-kjæresten. Hun er jo "datteren" i huset i serien Absolutt Fabelaktig...
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #6 Skrevet 12. desember 2005 Husker best serien Fame jeg... først så jeg filmen på kino, og noen år etter kom tv-serien. Og jeg satt som klistret! Enda jeg tror jeg var ganske voksen da - var til og med noens mamma allerede tror jeg... men jeg elsket den serien, og skulle ønske jeg var danser selv. *Drømme*
Gjest Spacegirl Skrevet 12. desember 2005 #7 Skrevet 12. desember 2005 Avisgjengen likte jeg kjempegodt. Måtte få med meg hver episode, og så husker jeg at jeg var småforelska i Spike. *mimre*
Gjest uri Skrevet 12. desember 2005 #8 Skrevet 12. desember 2005 Åå.. Den hadde jeg glemt.. Men husker den nå som jeg ble påmint om den.. Var ikke så gammel da den ble sendt.. Og ja.. Jeg var og en av disse som var forelska i Spike..
Gjest TV-titter Skrevet 14. desember 2005 #9 Skrevet 14. desember 2005 Husker Avisgjengen kjempegodt. Var også en som var forelska i Spike. To andre serier jeg husker som jeg var veldig glad i var Frendeløs og Anna Ballerina.
NullHull Skrevet 14. desember 2005 #10 Skrevet 14. desember 2005 Åååå, Avisgjengen, ja! Mimre, mimre...Var forelska i Colin, jeg da .
Gjest Virvel Skrevet 14. desember 2005 #11 Skrevet 14. desember 2005 Avisgjengen ja! Vet at jeg så på det, men det eneste jeg husker nå er en episode hvor en bygning raste sammen og noen ble liggende begravd inni der et sted... var det Lynda, tro?
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2005 #12 Skrevet 14. desember 2005 Åja, også husker jeg saved by the bell.
Kalas Skrevet 14. desember 2005 #14 Skrevet 14. desember 2005 Å, fantastiske avisgjengen! Hadde også helt glemt dem. Og først nå skjønner jeg hvorfor han ene i Lock, Stock and Two Smoking Barrels var så kjent - det var jo Spike!
Brunhilde Skrevet 15. desember 2005 #15 Skrevet 15. desember 2005 (endret) Husker best serien Fame jeg... først så jeg filmen på kino, og noen år etter kom tv-serien. Og jeg satt som klistret! Enda jeg tror jeg var ganske voksen da - var til og med noens mamma allerede tror jeg... men jeg elsket den serien, og skulle ønske jeg var danser selv. *Drømme* ← Fame, ja. Kunne ikke gå på byen fredag kveld før vi hadde sett den-men, mysan, de lager ikke slike serier lenger - er du enig? Endret 15. desember 2005 av Brunhilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå