AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #1 Skrevet 10. november 2022 Jeg er en godt vaksen mann. Blir jeg for kåt, har jeg dame å kose med. Når tid jeg skal komme, styrer jeg selv. Vi kan suge og slikke hverandre i lang tid, 1 time eller 2. Jeg syns det er heilt fantastisk å kunne være aktiv og leke so lenge. Damene kommer alltid først og da lar jeg meg komme noe etter det, eller noen ganger samtidig. Liker dere damer st menn er utholdende, eller blir det lett for lenge? Anonymkode: 7a339...c34
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #2 Skrevet 10. november 2022 Nei, liker ikke lange sexøkter....2-30min....oppkåting...så knulle meg til vi kommer begge. Anonymkode: c535e...087 1
Stillalive Skrevet 10. november 2022 #3 Skrevet 10. november 2022 Jeg forsøker i det lengste til at det skjer samtidig for begge, men arbeidsuhell skjer da begge veier 🙄 Men vi kjenner jo mønsteret vårt godt begge to så det går som regel bare bra.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #4 Skrevet 10. november 2022 For min del liker jeg det så lenge pikken er middels stor, men om penisen er liten og ikke gir meg noe så er det bare kjedelig om han må penetrere meg lenge Anonymkode: 6f382...6cd 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #5 Skrevet 10. november 2022 Jeg elsker det. ❤ Vi har sjelden sex på under 40- 60 minutter. Han har også full kontroll. Når jeg er fornøyd kommer han. Han er ikke selv fornøyd før jeg er fornøyd, og elsker å nyte i langdrag. En kjappis er for ham rundt 30 minutter. Under det kaller han "å knapt ha hatt sex". Veldig fornøyd med mannen min. 🥰 Anonymkode: 4f19e...8b8
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #6 Skrevet 10. november 2022 Både og. Noen ganger er det veldig bra å ha lange økter, men hvis man er sliten og litt i tidsklemma så er ikke 2-3 timer med sex øverst på ønskelista. Da hadde det vært bedre men en kjappere runde og mer søvn. Uansett hvor bra sexen er så kan den ikke kompensere for manglende søvn. Der og da føles sexen bra, men når man er tverr i trynet og kvalm av søvnmangel så hadde det kanskje vært fordelaktig med en kortere runde. Og vondt i hofter og hjulbeint er ikke en god målestokk for hvor god sexen var. Anonymkode: 89fb1...6c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå