Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og eksen har bestemt oss for å være sammen på den måten at vi dater kun hverandre igjen, dvs ikke dates, flørting eller sex med noen men har ikke sagt vi er i et forhold igjen. Er mye sammen, reiser og familien hans vet at vi er med hverandre igjen, han er veldig rolig og tilbaketrukket og sier ikke mye til meg iløpet av en dag. MEN da vi var fra hverandre møtte jeg en person jeg var på to date med og som jeg liker godt, han er veldig snill og gir mye oppmerksomhet og bryr seg om livet mitt, og har invitert meg med på middag igjen. Er det utroskap om jeg fortsetter å møte han og snakke med han? 

Anonymkode: 9a9a4...393

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du fortalt eksen/typen om denne personen og er det ok at du går ut med han for dem er det ikke utroskap, om du derimot gjør det i skul vil jeg påstå det er en form for utroskap.. 

• Liker 4
Skrevet
Carrot skrev (2 minutter siden):

Har du fortalt eksen/typen om denne personen og er det ok at du går ut med han for dem er det ikke utroskap, om du derimot gjør det i skul vil jeg påstå det er en form for utroskap.. 

Tenker det samme. 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er det utroskap om jeg fortsetter å møte han og snakke med han? 

Spør eksen din om hva han synes. 

Er du helt sikker på at du vil satse på eksen? Tenk om gresset er grønnere på andre siden. 

Har dere barn og ønsker å bygge opp et forhold på nytt, hadde jeg kanskje gjort et forsøk. Hvis ikke, tror jeg nesten jeg hadde avsluttet med eksen. 

Hva vil du innerst inne, du kan ikke få i både pose og sekk. 

Gjest dreamstar
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg og eksen har bestemt oss for å være sammen på den måten at vi dater kun hverandre igjen, dvs ikke dates, flørting eller sex med noen men har ikke sagt vi er i et forhold igjen. Er mye sammen, reiser og familien hans vet at vi er med hverandre igjen, han er veldig rolig og tilbaketrukket og sier ikke mye til meg iløpet av en dag. MEN da vi var fra hverandre møtte jeg en person jeg var på to date med og som jeg liker godt, han er veldig snill og gir mye oppmerksomhet og bryr seg om livet mitt, og har invitert meg med på middag igjen. Er det utroskap om jeg fortsetter å møte han og snakke med han? 

Å gå ut å spise med han her du har vært på date med før må bli å betrakte som en date, og dermed et brudd på avtalen mellom deg og din eks, så ja, det er utroskap.

Tenk om det var motsatt da, om det var din eks som hadde vært på date med en annen kvinne og fortsette å gå ut og spise bare de to?

Egentlig så bør du finne ut av / bestemme deg om hvem av dem du vil ha, det virker som du vil ha det beste fra hver av dem. Men det er ikke sånn det funker, du må velge en av dem og ta hele pakken som følger med denne ene personen.

Skrevet
1 hour ago, Carrot said:

Har ikke fortalt han om han nei. Han nye er klar over min situasjon og ønsker fortsatt at jeg skal date han men avslutte det jeg er i med eksen/typen. 

Skrevet
55 minutter siden, Dævendøtte said:

Spør eksen din om hva han synes. 

Er du helt sikker på at du vil satse på eksen? Tenk om gresset er grønnere på andre siden. 

Har dere barn og ønsker å bygge opp et forhold på nytt, hadde jeg kanskje gjort et forsøk. Hvis ikke, tror jeg nesten jeg hadde avsluttet med eksen. 

Hva vil du innerst inne, du kan ikke få i både pose og sekk. 

Vi har ikke barn sammen, men jeg er veldig glad i han og var ganske knust da det ble slutt for 1.5 år siden, og ønsker gjerne å få dette til å fungere igjen. Men jeg er ganske redd det skal gå galt igjen og holder vel kanskje på denne personen, noe som ikke er bra. 

Skrevet
56 minutter siden, dreamstar said:

Å gå ut å spise med han her du har vært på date med før må bli å betrakte som en date, og dermed et brudd på avtalen mellom deg og din eks, så ja, det er utroskap.

Tenk om det var motsatt da, om det var din eks som hadde vært på date med en annen kvinne og fortsette å gå ut og spise bare de to?

Egentlig så bør du finne ut av / bestemme deg om hvem av dem du vil ha, det virker som du vil ha det beste fra hver av dem. Men det er ikke sånn det funker, du må velge en av dem og ta hele pakken som følger med denne ene personen.

Hei ts her: dette har du helt rett i, jeg hadde ikke synes det var noe bra om han gjorde dette med en dame. Jeg ønsker å være sammen med han, men ble nok så brent og knust av bruddet at jeg er redd det samme skal skje igjen så holder vel på han nye. Det er ikke rettferdig gjort av meg. 

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Det er i hver fall et tillitsbrudd, og veldig nært utroskap. Dere har funnet sammen igjen, da må du pause den andre inntil videre.

Skrevet

Nei så lenge du ikke er i forhold er du ikke utro og å gå på date med en som verdsetter deg er kanskje nettopp det du trenger for å løsrive deg fra eksen

Anonymkode: f8c9f...112

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har ikke fortalt han om han nei. Han nye er klar over min situasjon og ønsker fortsatt at jeg skal date han men avslutte det jeg er i med eksen/typen. 

Jeg ville nok tatt et steg tilbake og tenkt hvordan jeg selv ville likt å bli behandlet i samme situasjon om jeg var eksen/typen - ville du syns det var grei skuring å oppføre seg slik når det kom for en dag? For en ting er sikkert, slike ting har det med å komme frem på en eller annen  måte.. 

• Liker 2
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Tja. Er det greit om kjæresten din går på date med en annen?

Anonymkode: 32f95...6f7

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Spør heller deg selv hva du egentlig vil? Du dater to personer. Er dette noe du synes er ok? Bare ved å spørre spørsmålet du gjør, har du langt på vei svaret.

Jeg tenker du må bestemme deg, og være ærlig med begge to. Det blir jo bare uærlig å gå rundt å date to stk.

Anonymkode: 4227c...f52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...